Gå til innhold

Hvem har du på vennelista?

Fru.Vims

Anbefalte innlegg

Det er nok mest bekjente, og deretter familie. Er ikke så mange jeg ville kalt venner. Bekjente er der for 1) å holde kontakten/"mimring" og 2) fra den tiden hvor jeg brydde meg mer om antallet venner på lista og fordi jeg ikke ser poenget i å slette folk, med mindre de blir helt idiot. Bekjente kan også komme til nytte en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, fuglekvitter__ skrev:

Det svarer jeg ikke på på kg eller på face eller noe sted. Mange rare folk på nettet så ser ingen grunn til å utlevere noen ting om meg selv til fremmede.

:hoho:

Anonymkode: d3de6...974

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:hoho:

Anonymkode: d3de6...974

Det er jo det. Mange av de anonyme på nettet ser man blir siktet for overgrep, sjikane og alt. Alle er ikke sånn men det er en god del folk som gjemmer seg bak anonyme kallenavn. Hvis du ler av det sier det mye om deg. Jeg er ikke så dum at jeg forteller mye om meg selv til en eller annen gris som er «anonym» online. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rett under 200 venner på Facebook. Hadde rundt 500, men slettet mesteparten for noen år siden - de jeg slettet var folk jeg så og si aldri hadde møtt som var fra to ulike miljøer som jeg var aktiv i tidligere, men som jeg ikke deltok i lengre.

De jeg har på lista nå er mest familie, svigerfamilie og venner, samt en del folk jeg har studert sammen med, tidligere og nåværende kollegaer og noen bekjente fra barndom og ungdomstid.

Anonymkode: 3e256...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...