Gå til innhold

Hvorfor sier noen at folk som er blandet er mindre verdt??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har pussig nok møtt mennesker i det siste som ser ned på mennesker som er halvt av noe eks halvt norsk og spansk osv.

Jeg skjønner ikke helt hvordan mennesker kan si og tenke sånn.:heks:

Eks jeg vasker oss en venninne hun hadde bilde av en liten søt gutt .Jeg sa til henne hvem er denne søte gutten.Hun sa han er bare en halv stamme ?? jeg spurte hva hun mente med det.Hun sa at han var bare halvt Chile??neste gang jeg var oss henne hadde hun gjemt bilde av gutten i en skuff?? Jeg tenker at hvis vi alle mennesker hadde tatt en dna test så hadde vi blitt overrasket fordi vi alle har forskjellige dna fra andre land.:fnise:

Anonymkode: 4bda3...716

Hun var tante til lille gutten .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Så det du sier er kun hvite som er mennesker?

Velkommen tilbake når du lært deg å skrive norsk. Og skriv gjerne noe mer fyldig, sett det inn i en sammenheng. Et enkeltstående forvirret utsagn som det over, gjør et lite fordelaktig inntrykk. Folk kunne fort tro at du ikke kan bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hybrider er dyre arter .Mennesker er noe annet. Oldemora mi var halvt same ble 98 år så det du sier er bare tull.

Mener du at hybrider er dyre, eller at hybrider er dyrearter? Umulig å forstå hva du vil frem til. 

At en person ble 98 år bekrefter ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, GauteS skrev:

Velkommen tilbake når du lært deg å skrive norsk. Og skriv gjerne noe mer fyldig, sett det inn i en sammenheng. Et enkeltstående forvirret utsagn som det over, gjør et lite fordelaktig inntrykk. Folk kunne fort tro at du ikke kan  Har du fått jobb som norsk lærer her inne ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, FrodeF skrev:

Mener du at hybrider er dyre, eller at hybrider er dyrearter? Umulig å forstå hva du vil frem til. 

At en person ble 98 år bekrefter ingenting

Hva vil du fram til da?? Være viktig per som retter på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutes ago, AnonymBruker said:

Har du fått jobb som norsk lærer her inne ??

Du mener kanskje norsklærer? Setninga var feilaktig og gav ikke mening. Når den i tillegg manglet kontekst, gidder jeg ikke drive og gjette på betydningen. Ingenting tyder heller på at du har noe interessant å bidra med, tvertimot. Jeg ga til beste litt elementærkunnskap innen biologien: Hva er hybrider? Til det begynner du helt umotivert å bable om hvite  mennesker. Igjen: mennesker kan ikke danne hybrider med noen arter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, GauteS skrev:

Du mener kanskje norsklærer? Setninga var feilaktig og gav ikke mening. Når den i tillegg manglet kontekst, gidder jeg ikke drive og gjette på betydningen. Ingenting tyder heller på at du har noe interessant å bidra med, tvertimot. Jeg ga til beste litt elementærkunnskap innen biologien: Hva er hybrider? Til det begynner du helt umotivert å bable om hvite  mennesker. Igjen: mennesker kan ikke danne hybrider med noen arter.

Er ikke interessert å høre på tullet ditt.Liker best at du er stille.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne kommentarer hører jeg bare fra utlendinger. Det er litt fælt å si det, men det er så mye rasister blant våre nye landsmenn. Mange av dem kan snakke så utrolig stygt om andre folkeslag enn dem selv. Har aldri opplevd at de snakker stygt om "hvite" eller "nordmenn". Men mer at asiatere snakker dritt om somaliere, som igjen snakker stygt om pakistanere osv. Og da kan jeg lett forestille meg at det å "blande" noen av disse folkeslagene hadde gitt dårlig stemning.

Anonymkode: 51c98...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...