AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #1 Del Skrevet 20. oktober 2017 Jeg har pussig nok møtt mennesker i det siste som ser ned på mennesker som er halvt av noe eks halvt norsk og spansk osv. Jeg skjønner ikke helt hvordan mennesker kan si og tenke sånn. Eks jeg vasker oss en venninne hun hadde bilde av en liten søt gutt .Jeg sa til henne hvem er denne søte gutten.Hun sa han er bare en halv stamme ?? jeg spurte hva hun mente med det.Hun sa at han var bare halvt Chile??neste gang jeg var oss henne hadde hun gjemt bilde av gutten i en skuff?? Jeg tenker at hvis vi alle mennesker hadde tatt en dna test så hadde vi blitt overrasket fordi vi alle har forskjellige dna fra andre land. Anonymkode: 4bda3...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #2 Del Skrevet 20. oktober 2017 Forstod ingenting av historien fra venninnen din. Anonymkode: 531e2...5b7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 20. oktober 2017 #3 Del Skrevet 20. oktober 2017 De er rasister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #4 Del Skrevet 20. oktober 2017 Hybrider er bare verdt halvparten fordi forventet levealder bare er halvparten. Det er vel en kjent sak. Anonymkode: db4c4...470 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #5 Del Skrevet 20. oktober 2017 Altså, hvis jeg skal regne hvor norsk jeg er. Så er svaret 62,5 % Folk spør meg alltid om jeg er norsk. Og det er jeg jo! Super kjempe jævla norsk! Anonymkode: 0096f...efb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #6 Del Skrevet 20. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hybrider er bare verdt halvparten fordi forventet levealder bare er halvparten. Det er vel en kjent sak. Anonymkode: db4c4...470 Hybrider er dyre arter .Mennesker er noe annet. Oldemora mi var halvt same ble 98 år så det du sier er bare tull. Anonymkode: 4bda3...716 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #7 Del Skrevet 20. oktober 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hybrider er dyre arter .Mennesker er noe annet. Oldemora mi var halvt same ble 98 år så det du sier er bare tull. Anonymkode: 4bda3...716 Skal kanskje bli forbudt å gifte seg med kusine eller fetter fordi samme dna skaper masse sykdommer. Så få barn med noen som er langt fra vårt dna er bedre og mindre sykdommer. Anonymkode: 4bda3...716 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #8 Del Skrevet 20. oktober 2017 Aldri hørt noen IRL som snakker sånn om folk. Anonymkode: 6ba61...09d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #9 Del Skrevet 20. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hybrider er dyre arter .Mennesker er noe annet. Oldemora mi var halvt same ble 98 år så det du sier er bare tull. Anonymkode: 4bda3...716 Hybrid er kryssavl mellom arter. Ikke blanding av to forskjellige raser innen samme art. En puddel krysset med en collie er fortsatt en hund. Passer du en siameserkatt med en perserkatt får du fortsatt kattunger? Det gjør du ikke om du parrer en ulv med en hund, da får en hybrid. Samme om du krysser hest og esel, eller ape og menneske,- da blir det hybrid. Anonymkode: 75d34...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #10 Del Skrevet 20. oktober 2017 Det minner meg om noen av de mørkhudede på instagram som skjeller ut alle mørkhudede som gifter seg og får barn med "white trash". Fordommer rett og slett. "Vi er bedre enn dem" holdning. Det er så sykt dumt at jeg har ikke ord. Anonymkode: fc857...67d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #11 Del Skrevet 20. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hybrider er dyre arter .Mennesker er noe annet. Oldemora mi var halvt same ble 98 år så det du sier er bare tull. Anonymkode: 4bda3...716 Hun var vel en plug-in hybrid da. Det blir noe annet. Anonymkode: db4c4...470 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #12 Del Skrevet 20. oktober 2017 Tror kanskje du bare omgås rare folk. Kjenner ingen som sier sånt. Anonymkode: e9835...e6e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #13 Del Skrevet 20. oktober 2017 22 minutes ago, AnonymBruker said: Parrer du en siameserkatt med en perserkatt får du fortsatt kattunger? Det gjør du ikke om du parrer en ulv med en hund, Anonymkode: 97e8c...56f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 20. oktober 2017 #14 Del Skrevet 20. oktober 2017 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har pussig nok møtt mennesker i det siste som ser ned på mennesker som er halvt av noe eks halvt norsk og spansk osv. Jeg skjønner ikke helt hvordan mennesker kan si og tenke sånn. Eks jeg vasker oss en venninne hun hadde bilde av en liten søt gutt .Jeg sa til henne hvem er denne søte gutten.Hun sa han er bare en halv stamme ?? jeg spurte hva hun mente med det.Hun sa at han var bare halvt Chile??neste gang jeg var oss henne hadde hun gjemt bilde av gutten i en skuff?? Jeg tenker at hvis vi alle mennesker hadde tatt en dna test så hadde vi blitt overrasket fordi vi alle har forskjellige dna fra andre land. Anonymkode: 4bda3...716 Nei si det. Det er ganske dårlig syns jeg. Folk er folk. En annen stamme? Er hun rasist? Endret 20. oktober 2017 av fuglekvitter__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GauteS Skrevet 20. oktober 2017 #15 Del Skrevet 20. oktober 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: om du krysser hest og esel, eller ape og menneske,- da blir det hybrid. Hybrid mellom eselhingst og hestehoppe heter muldyr, hybrid mellom hestehingst og eselhoppe heter mulesel og har ikke så gunstige egenskaper som muldyr og er sjeldnere avlet fram. Begge er sterile, som nokså vanlig er blant hybrider. Mennesker og aper kan ikke få avkom sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #16 Del Skrevet 20. oktober 2017 Hvorfor skulle de ikke si det? Anonymkode: 515dc...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GauteS Skrevet 20. oktober 2017 #17 Del Skrevet 20. oktober 2017 Når et menneske ser rundt seg, er de andre menneskene av høyst ulik verdi. Mest verdifull er de som tilhører den nærmeste familie, slik som barn og foreldre, så søsken, fjernere slekt, bygdefolk, landsmenn og endelig de som kulturelt er nærstående. At alle skulle være like mye verdt, er bare vrøvl. INGEN tenker slik. Har man valget mellom å redde sin egen søster og en turist fra Langtvekkistan, er valget svært så lett. Turisten er MYE mindre verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #18 Del Skrevet 21. oktober 2017 10 timer siden, GauteS skrev: Når et menneske ser rundt seg, er de andre menneskene av høyst ulik verdi. Mest verdifull er de som tilhører den nærmeste familie, slik som barn og foreldre, så søsken, fjernere slekt, bygdefolk, landsmenn og endelig de som kulturelt er nærstående. At alle skulle være like mye verdt, er bare vrøvl. INGEN tenker slik. Har man valget mellom å redde sin egen søster og en turist fra Langtvekkistan, er valget svært så lett. Turisten er MYE mindre verdt. Denne søte gutten var hun tante til da. Anonymkode: 4bda3...716 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 21. oktober 2017 #19 Del Skrevet 21. oktober 2017 Sikkert samme grunnen til at noen mennesker mener at folk som er blandingsbarn er vakrere enn de som ikke er det ; preferanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #20 Del Skrevet 21. oktober 2017 11 timer siden, GauteS skrev: Hybrid mellom eselhingst og hestehoppe heter muldyr, hybrid mellom hestehingst og eselhoppe heter mulesel og har ikke så gunstige egenskaper som muldyr og er sjeldnere avlet fram. Begge er sterile, som nokså vanlig er blant hybrider. Mennesker og aper kan ikke få avkom sammen! Så det du sier er kun hvite som er mennesker? 😂 2 minutter siden, WubWub skrev: Sikkert samme grunnen til at noen mennesker mener at folk som er blandingsbarn er vakrere enn de som ikke er det ; preferanser. For meg er alle rasister dumme . Fordi vi alle mennesker har vandret store områder for å komme til Europa. Anonymkode: 4bda3...716 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå