Gå til innhold

Folk som kommer krypende tilbake


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 20.10.2017 den 17.15, AnonymBruker skrev:

Hun freaket ut da hun forsto at jeg hadde lite erfaring med forhold (og jenter generelt). Ifølge henne var det grunnen til at hun dumpet meg. Jeg har utrolig lyst til å leke litt 'hard to get' nå, men jeg vet at det kommer til å bli veldig vanskelig hvis hun viser litt interesse. Jeg står alltid med hjerte i hånda og har aldri vært noe god til å spille spill..

Ts

Anonymkode: 4b8b5...c50

Kjæresten min hadde også liten erfaring med forhold, oppdaget jeg etterhvert. Jeg syntes det var litt rart, men på den annen side var det jo ingen plagsomme ekser å ta hensyn til. Det var krevende for ham å lære seg til å bli nær en person på denne måten, det tok vel et år før jeg følte at ting hadde gått seg til. Jeg har i motsetning til ham vært i langvarige forhold omtrent hele det voksne livet mitt. Og det var akkurat det jeg trengte; en som ikke var vant til, eller flink til, å spille spill, men bare følte det han følte. Han snakker aldri om "forhold", men alltid om OSS. 

Du trenger ikke leke hard to get, men det er fair at du spør henne hvorfor hun slo opp og hvorfor hun ombestemte seg. Oppdaget hun at du hadde noe hun ville ha, likevel? Har hun tenkt å sette pris på det framover? Du trenger ikke fake noe, men hun må jo ta litt ekstra i hvis du skal ta henne tilbake. Hun må jo vise at hun er glad i deg og setter pris på deg, ellers er det ingen vits.

Anonymkode: 7cb5a...9d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...