AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #1 Del Skrevet 19. oktober 2017 Han har kjæreste og de har vært sammen lenge og har det bra sammen, og jeg ønsker virkelig ikke å ødelegge for dem. Han vet heller ikke at jeg har følelser for han, og jeg merker at han prøver å innlede et vennskap mellom oss. Som jeg også ønsker, for han er en utrolig kul fyr. Men så er det disse jævla følelsene da. Noen som har noen tips? Hvordan få følelsene til å forsvinne? Anonymkode: 2b6ac...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #2 Del Skrevet 19. oktober 2017 Det går ikke, du kan ikke innlede et vennskap til han sånn det er nå. Det er unfair for både han, kjæresten og deg selv. Du vil lure han, og såre deg selv enda mer. Tenk når du blir enda bedre venn med han og enda mer betatt, du vil bare bli enda mer såra... Og tenk når du møter kjæresten hans for det gjør man når man er langvarige venner, du vil bare bli sjalu og såra.. Det er ubehagelig for han å tro at en han ser på som venn egentlig liker han, da lurer du han jo. Og det er ubehagelig for dama at han henger med en annen jente som egentlig liker han men utgir seg for å være en venn. Trekk deg unna. Ikke noe annet tips å si eller følge. Det er også den eneste måten følelsene vil forsvinne på. Anonymkode: ef620...70c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #3 Del Skrevet 19. oktober 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har kjæreste og de har vært sammen lenge og har det bra sammen, og jeg ønsker virkelig ikke å ødelegge for dem. Han vet heller ikke at jeg har følelser for han, og jeg merker at han prøver å innlede et vennskap mellom oss. Som jeg også ønsker, for han er en utrolig kul fyr. Men så er det disse jævla følelsene da. Noen som har noen tips? Hvordan få følelsene til å forsvinne? Anonymkode: 2b6ac...1f5 Uffff Anonymkode: 7f45b...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #4 Del Skrevet 19. oktober 2017 Slike vennskap går sjelden i lengden, det blir som oftest for vondt til slutt, eller man klarer ikke å holde det inne lenger og forteller om følelsene. Kan fort bli stygt for en eller flere av dere derfra. Enklere sagt enn gjort å få følelser til å forsvinne dessverre. Tror nok det beste er å gjøre slik 70c sier. Trekk deg unna, så slipper du, han eller kjæresten hans å bli skikkelig såra, og du får heller ikke det påfyllet av følelser som man gjerne får ved å tilbringe tid sammen. Anonymkode: b26bd...f8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #5 Del Skrevet 19. oktober 2017 Jeg klarer ikke være venner med en fyr jeg er interessert i, og har hatt vennskap med gutter som har endt fordi de fikk følelser for meg. Grunnen til at jeg selv ikke klarer det er fordi det ville gjort meg vondt og det ville ikke kunne bli et ordentlig vennskap. Rådet mitt vil da være for deg å holde deg unna og prøve å komme deg videre fra følelsene du har for han. Om du en dag møter på han igjen og ikke føler det lenger kan du prøve å innlede et vennskap da, men jeg ser ikke hvordan dette skal ende godt for deg på sikt. Anonymkode: 7d7a6...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #6 Del Skrevet 19. oktober 2017 Kutter all kontakt, for meg er det helt nødvendig, klarer ikke annet, blir følelsesmessig ustabil. Anonymkode: 5920f...3b8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #7 Del Skrevet 20. oktober 2017 Ikke minst er det sykt falskt og dårlig gjort å fortsette å henge med en du var keen på. Hvis du hadde hatt kjæreste, hvordan tror du du og kjæresten din hadde følt det om du hang med en mann som var interessert i deg? Det blir helt helt feil. Anonymkode: ef620...70c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #8 Del Skrevet 20. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke minst er det sykt falskt og dårlig gjort å fortsette å henge med en du var keen på. Hvis du hadde hatt kjæreste, hvordan tror du du og kjæresten din hadde følt det om du hang med en mann som var interessert i deg? Det blir helt helt feil. Anonymkode: ef620...70c Hvorfor er det falskt så lenge hun ikke viser sine følelser eller gjør mye ut av seg?? Spesielt når han ikke føler det samme Anonymkode: 7f45b...fa5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #9 Del Skrevet 20. oktober 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke minst er det sykt falskt og dårlig gjort å fortsette å henge med en du var keen på. Hvis du hadde hatt kjæreste, hvordan tror du du og kjæresten din hadde følt det om du hang med en mann som var interessert i deg? Det blir helt helt feil. Anonymkode: ef620...70c Jeg har jo ikke tenkt å prøve meg på noe?? Sier du at med en gang man begynner å få følelser for noen må man umiddelbart kutte dem ut som venn? Anonymkode: 2b6ac...1f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minikrølla Skrevet 20. oktober 2017 #10 Del Skrevet 20. oktober 2017 Jeg ville bare prøvd litt og sett hvordan det går. Følelsene vil etter hvært forsvinne av seg selv om han ikke viser føleøser tilbake. Hadde på andre siden prøvd å unngå å være med han om du bare merker at føleøsene blir sterkere og sterkere. Et tips som kan hjelpe deg med å faktisk la føleøsene dine skjønne at det faktisk ikke er håp mellom dere to kan være å snakke om jenter, kanskje gi han tips til sitt eget forhold osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bortebra Skrevet 20. oktober 2017 #11 Del Skrevet 20. oktober 2017 Jeg har klart det helt fint. Det var litt dritt i starten, men jeg eksponerte meg selv for mye snakk om dama og det gjorde det lettere ikke å bygge videre på betattheten. Problemet var mest at han hadde vært betatt meg før og etter litt alkohol kunne begynne å komme med komplimenter igjen, men det gikk aldri særlig langt og ble aldri upassende, og vi er bedre venner enn noen gang før, og har kjærester på hver vår kant. All ambivalens er borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #12 Del Skrevet 20. oktober 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det falskt så lenge hun ikke viser sine følelser eller gjør mye ut av seg?? Spesielt når han ikke føler det samme Anonymkode: 7f45b...fa5 Fordi et vennskap der man håper på noe mer enn vennskap er et falskt vennskap. Jeg har vært kamerat med gutter i mange år og plutselig fått vite at de har hatt lyst på meg hele tiden. Da knuste min respekt og vennskapskjærlighet for de i grus umiddelbart for man blir jo da lurt og sveket. Anonymkode: ef620...70c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullførsetningen Skrevet 21. oktober 2017 #13 Del Skrevet 21. oktober 2017 Ikke vær det. Vil de ikke være kjæreste med deg, så dump dem. Selvrespekt. Move on. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #14 Del Skrevet 21. oktober 2017 Jeg kom i samme situasjon for ikke lenge siden, bare at forskjellen var at han også hadde følelser for meg... til tross for at han var i et forhold. Likevel la han ingen innsats ned å holde seg unna meg. Til slutt var det jeg som ble såret (og han, men vet ikke om han ble like lei seg som meg). Dummeste jeg har gjort. Kuttet ham helt ut, men selv om det nesten har gått et år nå så er han fortsatt i tankene mine hele tiden. Faen så dum jeg var. Ikke gjør som meg! Skulle ønske jeg hadde kuttet ham ut / trappet kraftig ned på kontakten vår så snart jeg forstod at jeg hadde følelser for ham. Anonymkode: 493cb...773 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #15 Del Skrevet 21. oktober 2017 På 19.10.2017 den 22.23, AnonymBruker skrev: Han har kjæreste og de har vært sammen lenge og har det bra sammen, og jeg ønsker virkelig ikke å ødelegge for dem. Han vet heller ikke at jeg har følelser for han, og jeg merker at han prøver å innlede et vennskap mellom oss. Som jeg også ønsker, for han er en utrolig kul fyr. Men så er det disse jævla følelsene da. Noen som har noen tips? Hvordan få følelsene til å forsvinne? Anonymkode: 2b6ac...1f5 Det er vanskelig å være venn med noen man liker ekstra godt, er i en slik situasjon selv. Vet ikke om jeg kan kalle det at han prøver å "innlede" et vennskap til meg, men vi må omgås og ha en god tone for at den sosiale settingen skal fungere. Det er uutholdelig noen ganger og jeg holder ofte på å klikke. Må skifte mellom å spille likegyldig/ha stålkontroll på meg selv og å være "hyggelig som alle andre" mot ham hele tiden. Ganske utmattende i lengden. Skulle nesten ønske at han fant ut om følelsene mine på en eller annen måte og avviste meg helt bestemt slik at jeg kunne gå videre og satse 100% på noen andre. Jeg bare lurer meg selv. Håper at din situasjon er mindre slitsom, denne jeg snakker om har også kjæreste og det går veldig bra mellom de👍🏻 Anonymkode: 7f45b...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #16 Del Skrevet 21. oktober 2017 Man kan ikke være venner med folk man har følelser for enten de har kjæreste eller ikke. Det er bare destruktivt. Kutt han ut, og ta opp kontakten om han én gang i fremtiden dumper dama heller. Anonymkode: d386e...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå