Gå til innhold

Hadde dere datet han selv om han bodde hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kommer litt ann på hvorfor. Om det var for å flytte hjem for en periode for å spare før man kjøper hus så er det helt greit, men om han aldri har bodd noe annet sted enn hjemme og fortsatt bor hjemme av ren vane så nei da er han ikke aktuell å date. 

Anonymkode: ab1c3...22e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde datet en jeg likte, jeg gidder ikke å sette slike kriterier. Går da ikke an å finne et hundre prosent perfekt menneske. Hadde du daten en som tjente så og så lite? Hadde du datet en som ikke har førerkortet? Og losta kan fortsette. Liker jeg personen gir jeg faen i alt annet. Men selvfølgelig må man passe sammen og være villig til å jobbe med forholdet.

Anonymkode: 8aeb9...f11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om dere møtte en mann i 30årene. Hadde dere datet han for det om han ikke hadde fått seg hus enda? Men hadde en grei inntenkt på 300.000-400.000 i året? 

Anonymkode: b9247...e8c

300-400 K er ikke en grei inntekt. Hvilken jobb har du som gjør at du tjener så lite? Gjennomsnittlig månedslønn for alle ansatte i Norge per 2016 var 43300 kr, og du ligger godt under dette. Helt klart en dealbreaker at du tjener så lite. Du bør ihvertfall karre deg over snittlønna om du skulle vært en aktuell date for min del. Spesielt når du er i 30-årene, da dette er en periode man bør være ferdig med begynnerlønn. 

At du ikke har eget hus som singel er ikke det store problemet her, men din lave inntekt. Hva kan du gjøre for å bedre din inntekt?

Anonymkode: 3903f...44d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

300-400 K er ikke en grei inntekt. Hvilken jobb har du som gjør at du tjener så lite? Gjennomsnittlig månedslønn for alle ansatte i Norge per 2016 var 43300 kr, og du ligger godt under dette. Helt klart en dealbreaker at du tjener så lite. Du bør ihvertfall karre deg over snittlønna om du skulle vært en aktuell date for min del. Spesielt når du er i 30-årene, da dette er en periode man bør være ferdig med begynnerlønn. 

At du ikke har eget hus som singel er ikke det store problemet her, men din lave inntekt. Hva kan du gjøre for å bedre din inntekt?

Anonymkode: 3903f...44d

Så hvis du hadde forelsket deg i noen, så hadde du altå dumpet vedkommende bare pga lønna? :P 

Anonymkode: 8aeb9...f11

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Om dere møtte en mann i 30årene. Hadde dere datet han for det om han ikke hadde fått seg hus enda? Men hadde en grei inntenkt på 300.000-400.000 i året? 

Anonymkode: b9247...e8c

Golddigger alert alert....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvorfor han bor hjemme. 

Om grunnene for han enda bor hjemme er for at han ønsker at noen skal rydde, vaske, lage mat for og ellers bli dullet med av foreldrene så er det ett rungende nei. Om han bor for at han ønsker å hjelpe foreldrene enten for at de er syke eller trenger hjelp økonomisk. Eller for at han har gått gjennom ett brudd, bygger hus eller lignende, og bare trenger en plass og bo midlertidig, så ja.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

300-400 K er ikke en grei inntekt. Hvilken jobb har du som gjør at du tjener så lite? Gjennomsnittlig månedslønn for alle ansatte i Norge per 2016 var 43300 kr, og du ligger godt under dette. Helt klart en dealbreaker at du tjener så lite. Du bør ihvertfall karre deg over snittlønna om du skulle vært en aktuell date for min del. Spesielt når du er i 30-årene, da dette er en periode man bør være ferdig med begynnerlønn. 

At du ikke har eget hus som singel er ikke det store problemet her, men din lave inntekt. Hva kan du gjøre for å bedre din inntekt?

Anonymkode: 3903f...44d

Alle kan ikke tjene mye, det heter tross alt et gjennomsnitt. Du er golddigger. 

Anonymkode: dae78...a2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Xcase33 skrev:

Golddigger alert alert....

Antar du mener at golddiggeren er den hjemmeboende snylteren av en mann som ikke har klippet navlestrengen ennå, selv om han er over 30 år og i jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutes ago, Embryo said:

Antar du mener at golddiggeren er den hjemmeboende snylteren av en mann som ikke har klippet navlestrengen ennå, selv om han er over 30 år og i jobb.

Enten det eller så sparer han opp penger ? isåfall vet jeg ikke hva som er mest verdt for han ...pengene i banken og mulighetene det gir eller statusen med å ikke bo hjemme. 

......mhmm 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Xcase33 skrev:

Enten det eller så sparer han opp penger ? isåfall vet jeg ikke hva som er mest verdt for han ...pengene i banken og mulighetene det gir eller statusen med å ikke bo hjemme. 

......mhmm 

Det er strengt tatt foreldrene hans som sparer ham pengene gjennom å dekke bo- og kanskje matkostnadene hans.

Du mente altså at "golddiggere" går etter tafatte, hjemmeboende snyltermenn med inntekt på skarve 3-400 000?! 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Embryo said:

Det er strengt tatt foreldrene hans som sparer ham pengene gjennom å dekke bo- og kanskje matkostnadene hans.

Du mente altså at "golddiggere" går etter tafatte, hjemmeboende snyltermenn med inntekt på skarve 3-400 000?! 😂 

Om TS hadde vært et kvinnfolk så hadde hun vært golddigger ja ...så ikke at TS var så skada at han snakket om seg selv som 3rd person liksom ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest impressa

Jeg hadde hatt problemer med å date en som bor hjemme hos foreldrene sine permanent. Men lønnen u nevner og det at han ikke har kjøpt bolig ville ikke vært noe problem. At han ikke har hus tar jeg egentlig for gitt, men så er jeg fra byen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde vært så uaktuelt. Ikke pga inntekten, men pga at han ikke har giddet å flytte ut. 

Endret av Rosalie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei ærlig talt. Folk i 30 årene skal ikke bo hjemme. Da er det noe galt. Økonomisk rot for eksempel. En partner som ikke har kontroll på økonomien er ikke aktuell. Gjeld ødelegger og overskygger alt annet. Umulig å ha en partner med pengerot. 

Anonymkode: b3a2b...99a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...