Gå til innhold

Hadde dere datet han selv om han bodde hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om dere møtte en mann i 30årene. Hadde dere datet han for det om han ikke hadde fått seg hus enda? Men hadde en grei inntenkt på 300.000-400.000 i året? 

Anonymkode: b9247...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bryr meg lite om man eier hus eller ikke. Det eneste som er viktig er at han har god arbeidsmoral.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan svare for x-dama mi, når jeg var nyskilt og drøyt 40: "Ett rungende ja!" Og jeg kan svare for ei annen dame jeg kjenner:" Fullstendig uaktuelt, han er ikke millionær."

Folk tar med seg forskjellig type ressurser inn i ett forhold, og forskjellige folk trenger ikke det samme.  Noen trenger en som gidder å lytte, noen trenger en som vil ha sex hele tiden, noen trenger en utro jævel som får henne til å føle seg konstant utrygg, noen trenger millionærer, noen trenger hushjelp, noen trenger fysisk eller psykisk støtte, noen trenger skjønnhet, noen trenger romantikk, noen trenger en som bryr seg om barn......

Jeg gjetter på at du trenger en du liker veldig godt å bruke tid sammen med.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke skal ha samboer eller snylte på han så ville det ikke betydd noe som helst. Det viktigste er at han er ordentlig og voksen i sine handlinger.

Anonymkode: 70fc4...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke om han har planer om å bo lenge hjemme - og hadde vært svært skeptisk om han aldri hadde bodd utenfor hjemmet før. Over en kortere tidsramme imens en sparer eller er mellom boliger gjør meg lite. Det viktige for meg er en som står på egne ben, noe som ikke trenger involvere å eie hus/leilighet.

Men altså; om du har bodd hjemme lenge med den inntekten så hadde jeg iallefall forventet at du har spart opp mye og ikke sløst de bort.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økonomisk stabilitet/sikkerhet er utrulig viktig for meg i valg av en partner. Har veldig god økonomi selv, og vet hvor mye enighet om temaet har å si for at et forhold skal fungere, så jeg ønsker en likesinnet. Hadde han bodd hjemme pga han ikke hadde økonomi til å eie selv i en alder av 30 hadde det vært helt uaktuelt for meg å date han, uansett hvor kjekk eller snill han er.

Som nevnt over,  er det andre grunner en økonomi som er grunnen, og det kun er midlertidig, hadde det gått fint. Kunne jo vært hos meg når vi var sammen isåfall ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Har selv måttet bo hjemme noen år for å spare opp litt. Det viktigste for meg er at man fungerer bra sammen og har felles verdier o.l. Interesserer meg mer i mennesket enn økonomien, det er kanskje dumt av meg, men jeg følger hjertet.

Anonymkode: b07c0...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bor han hjemme hos foreldrene i stedet for å leie bolig? Jeg forventer faktisk at voksne mennesker greier å stå på egne ben uten foreldrene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kommer selvsagt an på hvorfor han bor hjemme, samt hva han bidrar med der. Dersom han er en som maten servert og klærne ferdigbrettet i skapet, hadde jeg vært meget skeptisk.

Anonymkode: 4eea2...2d8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer selvsagt an på så mye, men i utgangspunktet ville jeg tenkt nei. I en alder av 30 bør man ha kuttet navlestrengen for lengst. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er spørsmålet: har han bodd hjemme hele livet eller er det en midlertidig løsning? 

Jeg har bodd hjemme som en midlertidig løsning selv, så det er helt greit, men en som alltid har bodd hjemme og er i 30-årene er jeg skeptisk til. 

I hvert fall hvis han er vant til at mamma gjør alt og generelt er avhengig av foreldrene sine. Og så skal jeg bli den nye mammaen eller noe. Ja, det hadde vært det jeg hadde tenkt og det gidder jeg ikke. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om dere møtte en mann i 30årene. Hadde dere datet han for det om han ikke hadde fått seg hus enda? Men hadde en grei inntenkt på 300.000-400.000 i året? 

Anonymkode: b9247...e8c

Jeg hadde lurt på hvorfor han ennå bodde hjemme jeg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...