AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #1 Skrevet 16. oktober 2017 Så tror jeg jammen jeg gikk på en smell igjen. Har de siste månedene fått god kontakt ned en dame. Vi har hatt mer eller mindre daglig kontakt vi tekstmeldinger og vi møtes med jevne mellomrom. Nå skal det sies at hun sliter med veldig sterke følelser for en tidligere kjæreste, noe som vi og har snakket ganske mye om og som jeg dermed er klar over De siste 2-3 mnd har vi og startet og gjerne møtes i helger og hatt noen drinker sammen enten hos henne eller meg. Har bare vært oss to disse gangene. Vi har pratet om det aller meste, og kommet til at vi har det trivelig i hverandres selskap. Ved en anledning endte hun opp med å kysse meg noe hun beklaget i ettertid, og jeg har ikke lagt noe mer i det. Med tiden har jeg selvsagt utviklet følelser for henne og ut fra hennes signaler og hva hun sier til meg har jeg absolutt fått inntrykk av at dette har vært gjensidig. Så nå i helgen møttes vi for noen drinker igjen. Nok en trivelig kveld, men etterhvert som klokken gikk ble vi vel begge litt vel beruset. Dette endte med at hun igjen kysset med, men denne gangen med mye mer lidenskap. Noe jeg absolutt var klar for, men ikke ville ta iniativ til med tanke på hva hun tidligere har fortalt med om sin forrige kjæreste og sine følelser for han Dermed endte det med at vi rotet litt rundt med hverandre utan at det endte med sex. Neste dag sier hun igjen at hun angrer og beklaget at dette kunne skje. Og at jeg har mistolket alt av signaler, for hun har ikke slike følelser for meg. At aller helst skulle hun sett at dette aldri hadde hendt. Hun svarer på mine meldinger , men det er nå mye mer negativt enn tidligere. Dermed har jeg og tonet ned og tar mindre kontakt. Dermed sitter jeg tilbake ganske så forvirret og lurer på hva det er som skjer . Har jeg virkelig mistolket dette så voldsomt. Hva er det som får henne til å angre så voldsomt på noe hun selv var den som innledet. Er det meg som er helt på tulltur Er det hennes følelser for sin eks som spiller inn Kan dette være en møte hun velger å takle dette på om hun er usikker selv. Eneste jeg vet med sikkerhet er at jeg sitter tilbake med en veldig lite hyggelig følelse Anonymkode: 28897...d08
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #2 Skrevet 16. oktober 2017 Fylla har skylda ! Anonymkode: dddf8...082 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #3 Skrevet 16. oktober 2017 Synes du kan være ærlig mot deg selv og si til henne at jeg liker deg men jeg er ikke interessert i å bare være venner, når du er klar for å treffes så ta kontakt med meg. Så venter du til hun tar det steget, imens kan du fortsette på livet ditt. Nå har du vært ærlig mot deg selv og henne, drit i å spille spill, vær ærlig og ta en sjanse. Anonymkode: fd185...056 8
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #4 Skrevet 16. oktober 2017 Hun ser deg som en venn og en hun kan betro seg til men ikke som potensiell partner. Hun savner antagelig bare nærhet etc og tråkker derfor over sine egne grenser når hun er full/beruset. Dette er dødt løp. Hun har følelser for eksen og ikke deg.. Anonymkode: 9377d...560 17
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #5 Skrevet 16. oktober 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Hun ser deg som en venn og en hun kan betro seg til men ikke som potensiell partner. Hun savner antagelig bare nærhet etc og tråkker derfor over sine egne grenser når hun er full/beruset. Dette er dødt løp. Hun har følelser for eksen og ikke deg.. Anonymkode: 9377d...560 100% enig! Anonymkode: 658a8...097
Perle Skrevet 16. oktober 2017 #6 Skrevet 16. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun ser deg som en venn og en hun kan betro seg til men ikke som potensiell partner. Hun savner antagelig bare nærhet etc og tråkker derfor over sine egne grenser når hun er full/beruset. Dette er dødt løp. Hun har følelser for eksen og ikke deg.. Anonymkode: 9377d...560 Enig. Der skrev du det jeg tenkte! 2
Halhan Skrevet 17. oktober 2017 #7 Skrevet 17. oktober 2017 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Endret 17. oktober 2017 av Halhan
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #8 Skrevet 17. oktober 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun ser deg som en venn og en hun kan betro seg til men ikke som potensiell partner. Hun savner antagelig bare nærhet etc og tråkker derfor over sine egne grenser når hun er full/beruset. Dette er dødt løp. Hun har følelser for eksen og ikke deg.. Anonymkode: 9377d...560 Ser vel dessverre poenget og sannsynlighetene i dette. har bare vært det at hun har gitt meg mange signaler både i hvordan hun har vært og ting hun har sagt. jeg har jo/er klar over at hun har disse følelsene for eksen . naiv som jeg gjerne har vært har jeg vel tenkt at der er noe mellom oss og at vinden skulle kunne snu i min retning med tiden. hun kjenner nok til at jeg har følelser for henne og har gjort det den stund vi er/har vært ærlige mot hverandre hele tiden (har i alle tilfelle jeg hatt inntrykk av) men er litt mer usikker nå. har bedt om at vi snakker ut, da jeg ikke ønsker at dette skal være slutten på ett verdsatt vennskap, selv om jeg nok mistenker at det blir vrient å fikse dette. vil nok uansett trekke med en del tilbake, og den daglige kontakten er nok historie for en tid. trolig legge fram det at jeg slik det ligger an nå ser henne som mer enn en venn, og at hun får komme tilbake dersom noe endres i hennes ende så får jeg se/håpe om noe endrer seg eller om dette vil være ett avsluttet kapittel om ikke for lenge. uansett aldri noe videre å komme i slike situasjoner der man tydeligvis har feiltolket den andre personen så til de grader. Anonymkode: 28897...d08
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #9 Skrevet 17. oktober 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Fylla har skylda ! Anonymkode: dddf8...082 Må være verdens dårligeste unnskyldning Anonymkode: 28897...d08
Apis Skrevet 17. oktober 2017 #10 Skrevet 17. oktober 2017 Enkelt å sitte å si hva andre skal gjøre, men, hva med å være litt direkte og si hva du føler for henne og slik spille ballen over til henne
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #11 Skrevet 17. oktober 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes du kan være ærlig mot deg selv og si til henne at jeg liker deg men jeg er ikke interessert i å bare være venner, når du er klar for å treffes så ta kontakt med meg. Så venter du til hun tar det steget, imens kan du fortsette på livet ditt. Nå har du vært ærlig mot deg selv og henne, drit i å spille spill, vær ærlig og ta en sjanse. Anonymkode: fd185...056 Har bedt om av vi kan møtes og snakke ut så får en kan få klarhet i en del ting, og vurdere om man skal gå videre som venner eller hver for oss hun kjenner allerede til at jeg liker henne meget godt. Har alltid vært ærlig, og sagt ting slik det er. Dette vil jeg og gjøre når/om vi sees igjen Ts Anonymkode: 28897...d08
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #12 Skrevet 17. oktober 2017 oi skal du ha "the talk" Hvorfor si at du vil være venner når både du og henne vet innerst inne at du vil bli romantisk med henne? Ikke kast bort tiden med å tro at om bare dere er venner lenge nok så blir hun forelsket i deg. Hun har trolig allerede satt opp sin mening om deg og hun er trolig ikke interessert, som sagt ikke kast bort tiden om du innerst inne har lyst på henne som mer enn en venn. Anonymkode: fd185...056 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #13 Skrevet 17. oktober 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: oi skal du ha "the talk" Hvorfor si at du vil være venner når både du og henne vet innerst inne at du vil bli romantisk med henne? Ikke kast bort tiden med å tro at om bare dere er venner lenge nok så blir hun forelsket i deg. Hun har trolig allerede satt opp sin mening om deg og hun er trolig ikke interessert, som sagt ikke kast bort tiden om du innerst inne har lyst på henne som mer enn en venn. Anonymkode: fd185...056 Vet vel ikke om jeg vil kalle det for «the talk» uansett syns jeg det er viktig å få alt på bordet om du vil. så får en se om det vil være verdt å satse på og beholde vennskapet. Mener faktisk at i verste fall så fortjener vi begge å avslutte på en verdig måte ikke bare bryte all kontakt og glemme det som har vært. I alle fall ikke uten og forklare hvorfor så har jo jeg troen på at vennskapet kan bestå selv om det nok ikke blir slik som tidligere har pr i dag gode venner som er tidligere flammer/beundrere Hva en kommer til vites først i etterkant ønsker jo uansett ikke slippe henne uten å ha forsøkt ts Anonymkode: 28897...d08 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #14 Skrevet 17. oktober 2017 Smart eller ikke skal være usagt Da har jeg avtalt å møtes i morgen, så får en bare se hva det blir. skal uansett være 100% ærlig kan jo egentlig ikke se jeg har noe å tape her heller ts Anonymkode: 28897...d08 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #15 Skrevet 17. oktober 2017 Skjønner virkelig ikke hva du skal snakke ut om med henne. I FYLLA har dere klint, men når hun er edru sier rett ut at hun ikke er interessert i deg. HUN ER IKKE INTERESSERT I DEG. Sånn, da kan du avlyse møtet og spare de timene. Anonymkode: 60a7e...30f 4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #16 Skrevet 17. oktober 2017 Hun har nok vært betatt,men hun vil ikke ha deg som kjæreste. Hun sier unnskyld fordi hun vet at du blir såret og ønsker ikke å såre deg. Anonymkode: 6a3c1...6d1 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #17 Skrevet 17. oktober 2017 Drit i KG og fiks dette på egenhånd. Om dere er voksne nok til å ha sex, kline, ha kjærlighetssorg, forhold og lignende så klarer dere å finne ut av dette på tomannshånd Anonymkode: 57fdf...8cd
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #18 Skrevet 17. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjønner virkelig ikke hva du skal snakke ut om med henne. I FYLLA har dere klint, men når hun er edru sier rett ut at hun ikke er interessert i deg. HUN ER IKKE INTERESSERT I DEG. Sånn, da kan du avlyse møtet og spare de timene. Anonymkode: 60a7e...30f Veldig voksent en real menneskekjenner du ts Anonymkode: 28897...d08 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #19 Skrevet 17. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun har nok vært betatt,men hun vil ikke ha deg som kjæreste. Hun sier unnskyld fordi hun vet at du blir såret og ønsker ikke å såre deg. Anonymkode: 6a3c1...6d1 Ser ikke bort fra at du kan være inne på noe desverre men jeg for min del føler det som viktikt å kunne vite at jeg har forsøkt, og eventuelt ikke lar både henne og vennskap gå helt uten videre ts Anonymkode: 28897...d08 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #20 Skrevet 17. oktober 2017 Jeg synes det heller høres ut som du er altfor passiv og dama må gjøre jobben, som hun bare tør å gjøre når hun er full. Og når du selv ikke da later til å følge opp noe særlig så blir hun flau og "tar tilbake" utspillet sitt for å redde litt av sin egen ære. Du må bare ta grep og vise henne hva du vil og hvor skapet skal stå. Om du viser litt handlekraft og pågangsmot er det kanskje noe å hente her. Anonymkode: db45a...c5b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå