AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #1 Del Skrevet 16. oktober 2017 Vi er en venninnegjeng som skal overraske en felles venninne med en weekendtur i desember. Vi skal bare kose oss, spise og få ut, gå på julemarked, shoppe osv. Men når skal vi fortelle henne det? Vi har ordnet slik hun får fri fra jobb (hun har ferie til gode, samt avspasering så hun taper ikle penger). Det hadde vært gøy å overrasket henne samme dag, men jeg vet selv at jeg best ville likt å vite om det noen dager. Og det er jo dumt om hun lager avtaler de sagene vi er vekke. Har dere noen tips og gode ideer for hvordan vi kan overraske henne? Anonymkode: a7d0c...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #2 Del Skrevet 16. oktober 2017 Å få beskjed samme dagen høres ut som noe som er morsomst for dere. Personlig hater jeg når folk skal gjøre alt for mye ut av ting, men en morsom vri kan jo være å skrive et kort med flybillettene å legge det i en Hafslundkonvolutt eller lignende så det ser ut som en kjip regning og ta den med når dere kommer på besøk å si at hun sikkert hadde mistet den på vei fra postkassen eller lignedde. Anonymkode: de037...465 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #3 Del Skrevet 16. oktober 2017 Gi beskjed noen dager i forveien. Gi veiledning for pakkeliste. Har gjort det selv. Veldig vellykket. Anonymkode: 64de5...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #4 Del Skrevet 16. oktober 2017 Jeg ville blitt like glad for å få vite det i dag, jeg. Ingen grunn til å vente til rett før sånn at alt blir stress, overraskelsen kommer jo når dere forteller, ikke når dere drar. Anonymkode: 4e6cb...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 18. oktober 2017 #5 Del Skrevet 18. oktober 2017 Dere kan jo legge det frem som en blåtur, slik at hun vet noen dager før at dere skal reise, men ikke hvor (om det da ikke er en opplagt lokasjon dere har snakket om å reise til tidligere). Gi tips om klær som må med, ev. pass (er dere sikre på at hun har et pass som er gyldig forresten?) ol. Da blir det er overraskelse, men hun er ikke helt uforberedt. Personlig ville jeg elsket å få beskjed samme dag, men alle er jo ikke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri_H Skrevet 18. oktober 2017 #6 Del Skrevet 18. oktober 2017 8 minutter siden, Leeloo skrev: Dere kan jo legge det frem som en blåtur, slik at hun vet noen dager før at dere skal reise, men ikke hvor (om det da ikke er en opplagt lokasjon dere har snakket om å reise til tidligere). Gi tips om klær som må med, ev. pass (er dere sikre på at hun har et pass som er gyldig forresten?) ol. Da blir det er overraskelse, men hun er ikke helt uforberedt. Personlig ville jeg elsket å få beskjed samme dag, men alle er jo ikke meg Signerer denne. Si dere skal på blåtur, evt. dikt opp at dere skal et annet sted (hyttetur e.l.) slik at hun holder av dagene. Så lenge dere er sikre på at hun har pass i orden (hvis det trengs) så blir det jo bare ekstra gøy med overraskelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 18. oktober 2017 #7 Del Skrevet 18. oktober 2017 Hvis jeg hadde fått beskjed samme dag hadde jeg nektet å bli med. Fortell at dere skal på tur ca ei uke før, men dere trenger ikke fortelle hvor dere skal. Bare gi tips om hva hun bør pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #8 Del Skrevet 19. oktober 2017 Jeg ville fortalt det med en gang, men ikke fortalt reisemålet. Be henne pakke med seg noen ting som er «feil» ift. reisemålet (f. eks. fjellstøvler eller bikini dersom dere skal på storbytur) for å forvirre henne. Anonymkode: 2131b...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå