AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #1 Del Skrevet 16. oktober 2017 Har litt optimistisk overtatt noen fine stormoteskjorter og enkle kjoler som jeg vil ha forminsket ned til min størrelse. Må få noen som kan dette til å gjøre det for meg for jeg kan ikke sy selv. Likte fargene og mønstrene veldig godt, men hvor enkelt er det å klippe opp og forminske? Anonymkode: b5867...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 16. oktober 2017 #2 Del Skrevet 16. oktober 2017 Det vil ikke lønne seg økonomisk. Med norske priser på arbeid kontra råmaterialer, vil det ikke lønne seg å betale noen for å gjøre dette. Det er vel omtrent bare om det er snakk om en arvebunad at det er aktuelt å få noen til å foreta omsøm, om det da ikke er en bortimot gratis vennetjeneste. Eller om det er plagg av de helt store designerne (Balenciaga osv). Sistnevnte lages sjelden i store størrelser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #3 Del Skrevet 17. oktober 2017 Å forminske en kjolemodell er håpløst umulig selv for dyktige syerskere. Det vil og koste deg en god sum om du vil og finner noen som er villige til å prøve. Anonymkode: c2c55...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #4 Del Skrevet 17. oktober 2017 Sprett/ klipp opp alle sømmer. Kjøp et symønster av et plagg du vil ha i din størrelse, lurt å starte med et enkelt. Du får gode råd i en stoffbutikk. Det er ikke rakettforskning å sy et plagg. Øv deg i å sy klær, det er veldig morsomt og du får unike plagg som ingen andre har. Anonymkode: 6273f...1ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 17. oktober 2017 #5 Del Skrevet 17. oktober 2017 Da luurer jeg litt opptimistisk på hvor mange størrelser er det det dreier seg om på skjortene og på kjolene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #6 Del Skrevet 23. oktober 2017 ca 10 str. mindre? Takk for svar dere andre. Anonymkode: b5867...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå