Gå til innhold

Liker menn tatovering hos kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, C.Tramell skrev:

Jeg må helt ærlig si at jeg synes menn og kvinner ser omtrent like billige, alkoholiserte og alt det der ut med tatoveringer.  Ingen kjønnsforskjeller jeg har lagt merke til, altså. 

forskning viser forsatt at kvinner som mange tattoveringer er billige.

jeg har ikke sett noe særlig forskning ang menn og tattoveringer, eneste jeg har lest er at mennesker stoler mindre på menn med store tattoveringer

Anonymkode: 0af5d...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.10.2017 den 19.40, canacas skrev:

I følge denne tråden er jeg trashy, har daddy issues, er promiskuøs, vulgær, alkoholiker, narkoman og hva mer var det...? 

Jeg også:fnise: rart at jeg har rotet meg borti alt dette før jeg rakk å fyll 20, men men. 

Anonymkode: 26f09...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, rart med det derre hore-stempelet, som om det bare er forbeholdt kvinner. For et opplegg. Enten er man hore, eller så er man en ekkel jomfru. Som kvinne kan man velge mellom pest eller kolera, mens menna sitter der på tronen sin og ler. Satt litt på spissen, men egentlig ikke.

Anonymkode: e721b...0b4

heheh. er da bare biologiske forskjeller i spill her. når du som kvinne kan velge i hytt og pine som du vil og dermed knuller rundt så blir du slutshamet, mens menn blir ikke det fordi vi trenger faktisk en hel liste med ferdigheter, skills og egenskaper før vi får oss noe. slutshaming har kommet for å bli :)

Anonymkode: 0af5d...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell
2 minutes ago, AnonymBruker said:

forskning viser forsatt at kvinner som mange tattoveringer er billige.

jeg har ikke sett noe særlig forskning ang menn og tattoveringer, eneste jeg har lest er at mennesker stoler mindre på menn med store tattoveringer

Anonymkode: 0af5d...a31

Det tror jeg på. Jammen godt jeg aldri har skaffet meg tatoveringer. Jeg kan slutte i vei ubemerket :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har tatoveringer. Lever i sølibat. Har ikke sex utenfor forhold. Kler meg helt normalt i jeans og t-skjorte. Ikke akkurat særlig vulgær. 

Kanskje du skal jobbe med dine store fordommer. Man tatoverer seg fordi det er en kunst og ikke fordi det er noen sammenheng med sexlivet. Mine synes ikke med mindre jeg viser dem med vilje eller har på meg mindre klær når det er sommer. Så slike som deg vet jo ikke engang at jeg har de ;) 

Anonymkode: a3542...5e5

som jeg har sagt til ganske mange her. DET ENE UTELUKKER IKKE DET ANDRE

slutt å bruk slike argumenter i debatter. bare fordi du ikke gjør eller har det betyr ikke at flertallet ikke er det. flertallet av kvinner med store tattoveringer er billig, det er bevist av forskning. FLERTALLET. skjønner du hva det betyr ? det kan bety f.eks at 3 av 10 kvinner som har store tattoveringer ikke er billige, mens resten er. og du er kanskje en av de . slutt å bruk slike latterlige argumenter

" men jeg er ikke sånn og sånn, så da kan jo det ikke stemme"

jo det stemmer. det er forsatt studier og forskning som viser at kvinner med mange eller store tattoveringer er billige og har andre negative egenskaper 

Anonymkode: 0af5d...a31

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har tatoveringer. Lever i sølibat. Har ikke sex utenfor forhold. Kler meg helt normalt i jeans og t-skjorte. Ikke akkurat særlig vulgær. 

Kanskje du skal jobbe med dine store fordommer. Man tatoverer seg fordi det er en kunst og ikke fordi det er noen sammenheng med sexlivet. Mine synes ikke med mindre jeg viser dem med vilje eller har på meg mindre klær når det er sommer. Så slike som deg vet jo ikke engang at jeg har de ;) 

Anonymkode: a3542...5e5

Slike som meg kan se det uansett. ;) Blikkontakt og nonverbale signal som sier "tenk om han visste at jeg har en tattis ...".

Det har gått litt langt når personlige preferanser betegnes som fordommer. Er det en fordom at jeg foretrekker kvinner også? Helt riktig at jeg aldri har prøvd en mann, så strengt tatt kan jeg ikke vite. Jeg foretrekker faktisk å være uvitende, så fordomsfull er jeg. :laugh:

En tatovering forteller noe om deg. Jo, jeg kjenner også kvinner som absolutt ikke er promiskuøse, men har kostet på seg en liten kroppskunst likevel. Det hindrer ikke et det gir inntrykk av en tvilsom karakter. Akkurat som en milliardær som kler seg i filler ikke gjenspeiler hans faktiske økonomiske situasjon. Eller at en ordinær kvinne som sminker seg til "en million dollar" kan lure selv menn uten øllbriller. Altså tatovering forteller ikke nødvendigvis noe om hvordan du er, men den er med på å skape et inntrykk av deg, akkurat som klær og sminke og smykker.

En tatovering kan også fortelle noe om hvordan du faktisk tenker. Hadde du gjort dette mot kroppen din dersom det ikke var populært? Selvfølgelig ikke. Vel, da er du ikke akkurat en som tenker selv og går motstrøms. Just a pebble on the beach, som det heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, C.Tramell skrev:

Det tror jeg på. Jammen godt jeg aldri har skaffet meg tatoveringer. Jeg kan slutte i vei ubemerket :) 

har selv tenkt på å ta tattovering.

er dessverre redd for at det skal se trashy ut....og om det gjør det så kan jeg jo ikke fjerne den...det koster isåfall mye penger og blir mye tull ut av. tenkte på sleeve og på brystet....

men nå som jeg ser alle skal ha tattis og være tøffere enn toget så tror jeg at jeg skipper det. liker ikke å følge bølgen

tattis og skjegg er vist det nye nå for menn, jeg syns det er blodharry, men men

Anonymkode: 0af5d...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

heheh. er da bare biologiske forskjeller i spill her. når du som kvinne kan velge i hytt og pine som du vil og dermed knuller rundt så blir du slutshamet, mens menn blir ikke det fordi vi trenger faktisk en hel liste med ferdigheter, skills og egenskaper før vi får oss noe. slutshaming har kommet for å bli :)

Anonymkode: 0af5d...a31

Er du seriøs nå eller? Det håper jeg for guds skyld ikke. Underbygger bare det jeg akkurat skrev, egentlig. Mener du det samme om menn som er heldige nok til å kunne velge og vrake og pule i hytt og pine også? Er de horer? Ps: Om du tror at alle kvinner kan velge og vrake bare fordi de er kvinner, må du tro om igjen.

Anonymkode: e721b...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en stor tatovering og noen mindre og ja jeg er glad i sex, ingen tvil i det. Men hvorfor er det en dum ting? Jeg trodde de fleste menn satt pris på en kvinne som var glad i det, men her virker det jo som om en kvinne må være jomfru for å få seg en date. Jeg er glad jeg ikke har møtt på disse fordommene i virkeligheten(sett bort fra en og annen 80åring).

Har før øvrig aldri brukt dop, røyker Ikke, drikker sjelden og lever et ganske a4 liv med mann og barn. Og Ja, jeg hadde tatt tatovering selv om det ikke var kult.

Anonymkode: c16c6...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.10.2017 den 13.54, AnonymBruker skrev:

Liker gutter/menn tatovering hos jenter/kvinner? Da mener jeg ikke sleeve eller  som f.eks Ariel Soylandos/Triana, men et par små "delikate" om man kan kalle det slik.

Anonymkode: 6ee29...2b6

Selv om jeg har en "delikat" tatovering selv (kun én), synes jeg faktisk det ser bedre ut med én stor tatovering eller sleeve, enn en mengde små tatoveringer hist og her. Jeg synes det ser søplete og uestetisk ut når man har mange små spredt rundt på kroppen etter innfallsmetoden. En gjennomtenkt "feiting" ser bedre ut, etter min mening. Men jeg er ikke en fyr, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mennene som er aktuelle for meg liker ikke tatoveringer. Flere har sagt det uoppfordret eller kommet med positive bemerkelser etter spørsmål om det (der jeg har svart at jeg ikke har tatoveringer). 

Det er mange nok menn som liker tatoveringer til at det vil være et problem for kvinner med tatoveringer. 

Anonymkode: 2e654...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gregor Clegane

Det er helt individuelt. Alle har sine preferanser når det kommer til slike ting. For min egen del er jeg ikke så veldig begeistret for tatoveringer, men skal innrømme at jeg kan like det, hvis det er i en moderat mengde. Hvis det er lagt litt arbeid i kunststykket er det en pluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja. Gjerne sleeve og, bare personen passer til tatoveringene sine. Men helst ikke på hender og hals/nakke, da noen situasjoner er grei å dekke det til og. 

Er ikke glad i knøttsmå marihøne og sommerfugl tattiser, eller ting som ble tatt fordi venninnene gjorde det eller det var in. 

Anonymkode: d62d9...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hun en enkel liten tatovering på plasser som ikke er så synlige så går det greit. Men har hun tatovert enn sånn tribaltattoo nede på korsryggen mot rumpa...da innrømmer jeg mistenker at hun er en litt slutty jente.

Anonymkode: 8f477...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg liker ikke det. Det er harry.

Passer best på gamle fordrukne sjøulker 

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2017 den 22.16, C.Tramell skrev:

Jeg må helt ærlig si at jeg synes menn og kvinner ser omtrent like billige, alkoholiserte og alt det der ut med tatoveringer.  Ingen kjønnsforskjeller jeg har lagt merke til, altså. 

Godt sagt! Jeg er helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hva andre måtte mene om at jeg har tatoveringer gir jeg jævla faen i. Gamle nisser på t-banen som uffer seg å sier: ja, noe så dumt kunne jeg ALDRI HA GJORT. Det er ikke mye kvinnelig. Blabla bullshit! Jeg ville aldri latt være å fjerne nesehår og bart. Eller fargehåret oldfashion lilla/blått. 

Anonymkode: 4d39d...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...