Gå til innhold

Liker menn tatovering hos kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker gutter/menn tatovering hos jenter/kvinner? Da mener jeg ikke sleeve eller  som f.eks Ariel Soylandos/Triana, men et par små "delikate" om man kan kalle det slik.

Anonymkode: 6ee29...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er da helt individuelt, og kommer an på hvem du spør. Ikke alle kvinner liker menn med tatoveringer, mens andre liker det. Akkurat slik er det andre veien også. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei. det er trashy for min del.

 studier viser også at kvinner som har mange eller store synlige tattoveringer er trippelt så mye promiskiøs enn andre kvinner og har mye større sjangs for å misbruke narkotika, alkohol eller har daddy issues

1 tattovering på nakken eller leggen bryr meg lite om. men tattovering på hele armen og hånden ser ufattelig styggt ut 

 

Anonymkode: 0af5d...a31

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker gutter/menn tatovering hos jenter/kvinner? Da mener jeg ikke sleeve eller  som f.eks Ariel Soylandos/Triana, men et par små "delikate" om man kan kalle det slik.

Anonymkode: 6ee29...2b6

leste ikke hele innlegget. men små tattoveringer som ikke er så synlige hadde jeg ikke brydd meg om. dvs det er hverken attraktivt eller uatrakktivt

Anonymkode: 0af5d...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe fan av tatoveringer på hverken menn eller kvinner. 

Anonymkode: 962d1...483

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delfiner og stjerner og småe tatoveringer er for fjortiss i mine øyne . Men kan bli fascinert av litt ordentlige kunstverk. 

Anonymkode: a6d6f...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker gutter/menn tatovering hos jenter/kvinner? Da mener jeg ikke sleeve eller  som f.eks Ariel Soylandos/Triana, men et par små "delikate" om man kan kalle det slik.

Anonymkode: 6ee29...2b6

Ikke hvis det er eksen sitt navn:fnise:

Jeg har ikke tatoveringer selv, men kunne sikkert likt at dama hadde en eller to små. Men ikke noe heldekkende greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo dama jeg liker, og tatoveringene er da evt en del av henne. Har sett mange fine tatoveringer på kvinner. Heldekkende og ikke. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Horten Market skrev:

Skikkelig turnoff. Utstråler promiskuitet og vulgaritet.

Og denne kommentaren utstråler fordommer og trangsynthet. Skikkelig turnoff!

Anonymkode: ce251...43d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

nei. det er trashy for min del.

 studier viser også at kvinner som har mange eller store synlige tattoveringer er trippelt så mye promiskiøs enn andre kvinner og har mye større sjangs for å misbruke narkotika, alkohol eller har daddy issues

1 tattovering på nakken eller leggen bryr meg lite om. men tattovering på hele armen og hånden ser ufattelig styggt ut 

 

Anonymkode: 0af5d...a31

Det er vel normalt når man henviser til studier eller forskning å komme med kilder som bekrefter det man hevder. Så hva er kilden på dette? 

Høres mistenkelig ut som fri diktning, antakelser og "egne erfaringer" som du prøver å få til å bli en sannhet. 

Hilsen ei helt uten tattooveringer

Anonymkode: 17ca1...718

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

synes små og "delikate" er mye større turnoff enn en sleeve. 

Anonymkode: 2dfc4...665

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...