Gjest impressa Skrevet 16. oktober 2017 #41 Del Skrevet 16. oktober 2017 Det er helt umulig å svare på det her uten at du forteller mer om forholdet ditt til denne vennen, hva dere skal gjøre på turen, hva du vil med turen, forholdet ditt til mannen din, hva han synes om det +++ Overrasket over at så mange greier å gjøre seg opp en mening basert på så lite info. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. oktober 2017 #42 Del Skrevet 16. oktober 2017 Hallo man må få lov å gå på middag med venner. Synes det er sært hvis en mann hadde nektet meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puttee Skrevet 16. oktober 2017 #43 Del Skrevet 16. oktober 2017 Det kommer helt an på mener jeg. Om jeg hadde en mannlig god venn som jeg overhode ikke var tiltrukket av, men som for eksempel delte min interesse for.. Justin Bieber (i mangel på et bedre forslag ), og det var konsert i en annen by/land som vi begge ønsket å dra på, mens kjæresten min hatet Justin Bieber og ikke kunne tenke seg å dra, så mener jeg det må være greit altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #44 Del Skrevet 16. oktober 2017 Er han tiltrekkende ts? Anonymkode: 345d3...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #45 Del Skrevet 16. oktober 2017 Personlig ville jeg fint kunne dratt på tur med en annen dame enn kjæresten, men det måtte vært hvis jeg overhodet ikke fant henne tiltrekkende og så på henne som en genuin venn. Har et par slike venner jeg faktisk kunne tenkt meg å reist med, men måtte vært opp til kjæresten å godkjenne det. Hun ville forøvrig garantert ønsket og sett bilder for å se om hun anså seg mer attraktiv enn en av disse Anonymkode: 345d3...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #46 Del Skrevet 16. oktober 2017 1 time siden, Evilposelos skrev: Hallo man må få lov å gå på middag med venner. Synes det er sært hvis en mann hadde nektet meg det. Det er jo ikke en venn når hun er interessert i han! Da blir jo sånne aktiviteter en date. Anonymkode: f5672...b5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heipådegsann Skrevet 16. oktober 2017 #47 Del Skrevet 16. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Saken er den at jeg ER interessert i noe mer med vennen min. Av ulike grunner har jeg aldri vurdert å ta steget i den retningen. Og det vil jeg heller ikke gjøre på tur med ham. Støtter ikke utroskap. Anonymkode: 4697f...a8e Da trekker jeg tilbake det jeg sa. I slike tilfeller synes jeg ikke det er greit. Da ville jeg heller anbefale å prøve å vanne sitt eget gress. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #48 Del Skrevet 16. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Saken er den at jeg ER interessert i noe mer med vennen min. Av ulike grunner har jeg aldri vurdert å ta steget i den retningen. Og det vil jeg heller ikke gjøre på tur med ham. Støtter ikke utroskap. Anonymkode: 4697f...a8e Dette stiller jo saken i et helt nytt lys. Og du reagerer på at mannen din ikke syns det er greit? Anonymkode: 345d3...0fc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tba Skrevet 16. oktober 2017 #49 Del Skrevet 16. oktober 2017 (endret) På 16.10.2017 den 15.51, Evilposelos skrev: Hallo man må få lov å gå på middag med venner. Synes det er sært hvis en mann hadde nektet meg det. På 16.10.2017 den 16.45, AnonymBruker skrev: Er han tiltrekkende ts? Anonymkode: 345d3...0fc Burde dere ikke å lese tråden før dere hopper inn på side 3, og kommenterer. TS skal på weekendtur med vennen for å finne ut om hun vil satse på han, og forlate mannen. Det er noe mer enn en middag med en venn. Endret 17. oktober 2017 av Tba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest impressa Skrevet 16. oktober 2017 #50 Del Skrevet 16. oktober 2017 2 timer siden, Tba skrev: É Burde dere ikke å lese tråden før dere hopper inn på side 3, og kommenterer. TS skal på weekendtur med vennen for å finne ut om hun vil satse på han, og forlate mannen. Det er noe mer enn en middag med en venn. Jo, sorry. Da sier svaret seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bettsa Skrevet 16. oktober 2017 #51 Del Skrevet 16. oktober 2017 Vet samboer at du reiser på denne turen for å finne ut om du skal satse på han? Hva med å heller gjøre det slutt med samboeren din og reise med vennen din og sats på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #52 Del Skrevet 16. oktober 2017 Tilbring mer tid med han enn kjæresten din og vips så er du forelsket. Jeg er singel på 3.året pga et nek som deg. Hun flørtet med min mann i mange år. Kjøpte gaver, sendte boobbilder, ringte, snappet 24/7. Jeg orket det ikke og forholdet ble slutt. Enda holder hun på. Stakkars mannen din! Anonymkode: c5acf...e09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #53 Del Skrevet 16. oktober 2017 8 minutter siden, bettsa skrev: Hva med å heller gjøre det slutt med samboeren din og reise med vennen din og sats på han. For feig sikkert. Fungerer det ikke kan hun dra trygt tilbake til forholdet og være i det til hun eventuelt finner andre hun kan teste ut. Ekstremt feigt og urettferdig overfor kjæresten. Anonymkode: 345d3...0fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. oktober 2017 #54 Del Skrevet 16. oktober 2017 3 timer siden, Tba skrev: É Burde dere ikke å lese tråden før dere hopper inn på side 3, og kommenterer. TS skal på weekendtur med vennen for å finne ut om hun vil satse på han, og forlate mannen. Det er noe mer enn en middag med en venn. Jeg svarte en annen bruker som påsto det var feil å spise middag med venner når man har kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #55 Del Skrevet 16. oktober 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Saken er den at jeg ER interessert i noe mer med vennen min. Av ulike grunner har jeg aldri vurdert å ta steget i den retningen. Og det vil jeg heller ikke gjøre på tur med ham. Støtter ikke utroskap. Anonymkode: 4697f...a8e Hvorfor denne sentrale opplysningen ikke var med i hovedinnlegget kan man bare lure på. Men altså: med dette faktumet i bakhodet tror jeg du vet svaret selv, også. Anonymkode: c3fd7...911 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #56 Del Skrevet 17. oktober 2017 Man kan da ikke la være å finne på ting sammen med det motsatte kjønn bare fordi man er i et forhold. Homofile, kan de kun dra på turer eller ut og spise med kvinnelige venner? Hva når den gode, gamle gjengen skal på guttetur, må man bare melde seg ut? For ikke å snakke om bifile. Det må være en veldig ensom tilværelse om partnerne skriker utroskap like raskt som mesteparten av de som svarer i denne tråden... Anonymkode: 10713...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tba Skrevet 17. oktober 2017 #57 Del Skrevet 17. oktober 2017 (endret) 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan da ikke la være å finne på ting sammen med det motsatte kjønn bare fordi man er i et forhold. Homofile, kan de kun dra på turer eller ut og spise med kvinnelige venner? Hva når den gode, gamle gjengen skal på guttetur, må man bare melde seg ut? For ikke å snakke om bifile. Det må være en veldig ensom tilværelse om partnerne skriker utroskap like raskt som mesteparten av de som svarer i denne tråden... Anonymkode: 10713...17c Har du lest hva TS skriver utover i tråden, om hvorfor om vil dra på ferie med denne vennen? TS har Anonymkode: 4697f...a8e. Endret 17. oktober 2017 av Tba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Balder- Skrevet 18. oktober 2017 #58 Del Skrevet 18. oktober 2017 On 10/16/2017 at 11:58 AM, AnonymBruker said: Hvorfor ikke reise med min samboer? For det første pga barna, noen må være med dem. For det andre så har jeg mer lyst til å reise med min venn. Har kjent ham i omkring åtte år, altså kortere enn jeg har vært i et forhold. Det har aldri skjedd noe mellom oss. Jeg har ikke noen venninner det vil passe for å reise på en slik tur. Jeg er litt overrasket nå fordi jeg trodde flere skulle si at dette var greit. Er det ordet 'langhelg' dere reagerer på? Hva med en kortere tur? Synes dere det er problematisk at vi i det hele tatt er venner? Hva med å gå ut og spise middag, liksom? ts Anonymkode: 4697f...a8e Hva fan. Selvsagt er det helt feil å gjøre det! Att dere er venner er en ting men å begynne dra på turer bare dere to sammen er jo bare galt. Ham er en mann med en pikk, og du en kvinne med en fitte!! Selvsagt kan mye skje på en slik tur, det kan i alle fall de som sitter igjen hjemme tenke på, uansett om du ikke har planer om andre ting. Tror ikke mange hadde godtatt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Balder- Skrevet 19. oktober 2017 #59 Del Skrevet 19. oktober 2017 On 16.10.2017 at 1:49 PM, AnonymBruker said: Saken er den at jeg ER interessert i noe mer med vennen min. Av ulike grunner har jeg aldri vurdert å ta steget i den retningen. Og det vil jeg heller ikke gjøre på tur med ham. Støtter ikke utroskap. Anonymkode: 4697f...a8e Dette er vel ikke langt unna utroskap heller! Du har lyst til å dra på weekendtur med en mann du er intr i å ha noe mer med.Det er kvalmt og helt feil. Du har to barn med mannen din og her vil du dra på tur med en mann du er intr i...Stakkars mannen din og barna dine sier jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #60 Del Skrevet 19. oktober 2017 På 16.10.2017 den 0.38, AnonymBruker skrev: Kommer an på deg og mannen din det, krever selvsagt mye tillit. Jeg har samboer og reiser med en mannlig reisevenn fra et annet land ca. en gang i året. Grunnen til det er at min samboer ikke er spesielt glad i å reise, vi gjør det i blant, men i større grad innad Norge. Jeg elsker å reise rundt i verden, og er ikke så nøye på komfort osv. som min samboer er. Så sånn sett er jeg en bedre reise-match med min reisevenn. Når jeg først luftet tanken var samboeren min veldig i mot det, uten at han kom til å nekte meg det. Men jeg ville jo heller ikke at han skulle sitte å bekymre seg unødig. Tilfeldigvis så har samboeren og reisevennen min har en felles interesse de kan dele over nett, så noen mnd. med det, og så var det ikke så ille likevel:) Anonymkode: 8f9c0...d21 Krever ikke mye tillit. Krever bare at folk oppfører seg som normalt. En er ikke nødt å nødvendigvis pule fordi en har en venn av det andre kjønn. Anonymkode: 96ceb...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå