Gå til innhold

Vichy fuktmaske


yvonne288

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg prøvde dermalogica's fuktmaske her om dagen - og den var så god!

ville bare anbefale den.

(ikke så dyr heller på sn, under 200kr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan man legge dermalogica's fuktmaske som en vanlig nattkrem og sover med deg? jeg vet at Decleor sin hydra floral fuktmaske kan sove med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, den er sånn at den skal virke i 10-15min. er en slags gelegreie du smører på, og den trekker inn men blir også en "maske 2som vaskes av med varmt vann etterpå. deilig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt dårlig da......for jeg vil helst ha en fuktmaske som man kan sove med. man får jo ikke noe særlig fuktighet etter å ha vasket den bort etter 10-15min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde nok min på litt lengre da... har en tendens til å glemme tiden :oops:

men følte den funket bra på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til Druscilla;

vet du om masken inneholdt mineral oljer da? jeg fikk en liten prøve fra en apotek dame, hun sa at den var veldig bra osv.... jeg prøvde en liten skvett igår og sov med den, men er litt usikker på om den anti-komedogen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg faktisk ikke om den gjør. Men det jeg har hørt er at vichy sine produkter generelt sett inneholder mineraloljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare kjøpe Decleor sin da? Jeg har hatt den en gang, synes den var kjempegod. Eneste grunnen til at jeg ikke kjøpte den om igjen er at jeg synes det blir så fort tomt med 50 ml tuber! :)

Ellers pleier jeg å sove med de fleste masker, selv om det ikke står på eller jeg har fått det anbefalt. Tror ikke det gjør så veldig mye, jeg merker iallfall ingenting negativt med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dermalogica sin kan man fint sove med....ellers gjør den dritt og ingenting. Egentlig var den ikke så veldig imponerende...:) Syns JEG da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan man legge dermalogica's fuktmaske som en vanlig nattkrem og sover med deg? jeg vet at Decleor sin hydra floral fuktmaske kan sove med..

Jada, det kan du fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...