AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #1 Del Skrevet 15. oktober 2017 Jeg har hele livet slitt med å følge samtaler , uten å falle ut. Noen ganger kan jeg slite med å høre enkelte ord, men det er mest hvis samtalen er på et annet språk. Engelsk Men ved å se på tv kan jeg merke det samme. Jeg faller ut, jeg mishører ord, tror det er fordi jeg ike er konsentrert nok. Men ved å presse meg til å følge med i en samtale på engelsk på tv, kan jeg da trene opp dette? Anonymkode: 60046...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #2 Del Skrevet 15. oktober 2017 Mulig at du kanskje må begynne å en annen ende. Da tenker jeg på at du kanskje må frigjøre kapasitet slik at du klarer å konsentrere deg og hold fokus slik at du kan følge en samtale. Er det fullt i hodet ditt? Mye å tenke på, mange gjøremål, en travel hverdag, tankespinn etc.? Har du baggasje fra fortiden du strever med eller bekymringer for fremtiden? Stress? Anonymkode: fd112...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #3 Del Skrevet 15. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mulig at du kanskje må begynne å en annen ende. Da tenker jeg på at du kanskje må frigjøre kapasitet slik at du klarer å konsentrere deg og hold fokus slik at du kan følge en samtale. Er det fullt i hodet ditt? Mye å tenke på, mange gjøremål, en travel hverdag, tankespinn etc.? Har du baggasje fra fortiden du strever med eller bekymringer for fremtiden? Stress? Anonymkode: fd112...0fc Ja. Tankespinn, baggasje. Anonymkode: 60046...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #4 Del Skrevet 15. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Tankespinn, baggasje. Anonymkode: 60046...298 Da kan det være det som gjør at du strever med fokus og konsentrasjon. Det er fullt og du har ikke kapasitet, eller overskudd, til så mye mer. Får du noe hjelp for baggasjen og tankespinn? Anonymkode: fd112...0fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #5 Del Skrevet 15. oktober 2017 Hørest ut som meg selv dette.. Jeg har begynt å lure på om jeg burde sjekke meg for ADD. Anonymkode: 5d96c...c89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå