Gå til innhold

Tid for å bestille sommerferie

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Reiselise

Det er tid for å bestille syden-ferie til sommeren! Som vanlig to ukers venninneferie selvsagt, har hatt de siste fire somre i Tyrkia og før det tre i Hellas: Jeg elsker dette lille pusterommet, men vi lurer på å se etter nytt reisemål. Ikke at jeg er misfornøyd med tyrkiske menn, men heller for å prøve noe nytt.

Er det noen som har noen hete tips, hva med Kroatia eller Italia? Er de like gode flørtere/elskere og er utvalget like godt?

Ifjor sutret mannen min om at vi skulle ta med barna og reise hele familien. Er det noen som har noen gode begrunnelser jeg kan gjøre bruk av for at han skal ta med barna på hytta som han pleier isteden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vis ham det du har skrevet her så slipper du problemet med en sutret ektefelle - da kan du reise alene til Syden så ofte du vil :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis ham det du har skrevet her så slipper du problemet med en sutret ektefelle - da kan du reise alene til Syden så ofte du vil :ler:

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de like gode flørtere/elskere og er utvalget like godt?  

Ifjor sutret mannen min om at vi skulle ta med barna og reise hele familien. Er det noen som har noen gode begrunnelser jeg kan gjøre bruk av for at han skal ta med barna på hytta som han pleier isteden?

Huff! :o

Håper det du skriver er en spøk!

Dette hadde ikke jeg hatt samvittighet til, nei!!! :oops: :o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...