Gå til innhold

Onanere sammen med partneren

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 2017-10-15 den 12.10, copro skrev:

Gjorde dette ofte med min tidligere samboer, vi kunne ligge i senga, sitte i sofan, i bilen og til og ved ved kjøkkenbordet. En kjæreste jeg hadde var med å strekke strikken litt lenger. Jeg ble invitert med henne på toalettet, hvorpå jeg satt på gulvet og runket mens hun satt på doskåla og onanerte og gjorde sitt fornødne. Noen ganger satt hun på gulvet og gjorde det samme, da fikk vi begge noen utrolige orgasmer som jeg aldri har opplevd siden. Får jeg muligheten så opplever jeg svært gjerne dette igjen, for det var en nydelig måte å onanere sammen på :)

Jeg er ikke dømmende, men klarer du bli kåt mens det lukter bæsj rundt dere liksom? 🤔

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, duplexx skrev:

Jeg er ikke dømmende, men klarer du bli kåt mens det lukter bæsj rundt dere liksom? 🤔

Åh - gjett om. Det er hele situasjonen som er så vakker... synet, lukten, lyden og hennes kåthet virker på min kåthet. Vakskelig å forklare, det bare er slik :)

Skrevet

Har gjort det med alle de jeg har hatt lengre forhold med. Vi har hver vår magic wand vibrator. Ofte har vi konkurranser om hvem som kommer først. Eller så gjør vi det på hverandre. Eller hjelper den andre å mål med at hun kiler ballene, finger i rompa eller jeg tar på bryst m.m. Nesten like vanlig som ordinær sex og et fint tidsfordriv sammen her i huset.

Anonymkode: 999b0...db2

Skrevet
21 timer siden, Rotemor skrev:

Sannsynligvis så elsker han å se kjønnsorganet ditt. Kvinner må slutte å tenke at de er stygge nedentil! Tenk om menn tenkte slik? Da hadde vi ikke hatt det like gøy ;) 

Jeg synes ikke jeg er stygg nedentil, men har problemer med å vise meg så sårbar (avkledd uten noe form for beskyttelse). Å kle på meg har vært min beskyttelsesmekanisme i mange år når ting har vært tøft.

Anonymkode: e7d76...9b8

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke jeg er stygg nedentil, men har problemer med å vise meg så sårbar (avkledd uten noe form for beskyttelse). Å kle på meg har vært min beskyttelsesmekanisme i mange år når ting har vært tøft.

Er noe menn må ha gjort siden tidenes morgen. Man må bare bli vant til det.:)

Anonymkode: acfa5...b21

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vil sikkert tjene på å prøve p slippe deg løs. Tillit med partner bør jo føre til det med tiden. Lykke til.

Skrevet

Det gjør vi ofte :) jeg sliter med sårhet, ømhet og smårifter i underlivet etter sex, så når vi har hatt det en dag er jeg ofte ikke klar igjen på 3-4 dager grunnet smerte og da onanerer vi sammen! 

Anonymkode: ad02b...3ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...