AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #1 Skrevet 14. oktober 2017 Lurte på hvor vanlig det er? Mange som gjør dette, og kjenner seg komfortable med det? Av og til er det jo gjerne slik at en kjenner seg litt sliten for vanlig sex. Kan kanskje være moro med en liten runkekonkurranse for å se hvem som kommer først og? Anonymkode: b8e23...a4f
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #2 Skrevet 14. oktober 2017 Gjør det ofte, hun liker å se jeg får orgasme. Hun har ofte fingrene i rumpa, går så heftig å får skjelvinger i hele kroppen da. Anonymkode: edac2...f43 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #4 Skrevet 14. oktober 2017 Konkurranse for å se hvem som kommer først høres merkelig ut i mine øyne. Det er jo ikke noe fordel for en mann å komme fort. Å onanere sammen er veldig hot, men det er jo det visuelle som er deilig sammen med det fysiske. Å se hverandre bli kåtere, å se hverandre nyte. Det blir en seanse der vi ser på hverandre hele tiden, og forestiller oss at den nytelsen man kjenner er det partneren som gir, lærer hverandre triks og teknikker som vi liker på oss selv, og som ikke hadde vært noe poeng om det bare var for moro skyld for å se hvem som hadde blitt fortest ferdig. Anonymkode: 9f49c...593
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #5 Skrevet 14. oktober 2017 Vi onanerer ofte sammen, men da som forspill. Det skjer sjeldent at vi onanerer sammen uten at det blir "vanlig" sex etterpå. Anonymkode: 6001c...8c4 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #6 Skrevet 15. oktober 2017 Kjekt det Liker å gjøre det sånn iblant - og ofte litt innimellom det andre vi gjør. Anonymkode: 7a270...5d5
FluffyJuggernaut Skrevet 15. oktober 2017 #7 Skrevet 15. oktober 2017 Ja, vi gjør det av og til. Vi legger oss i motsatt ende av sengen fra hverandre, sånn at vi begge får nyte synet av hverandre, og kanskje tafse litt også. For det er utrolig pirrende å se på den andre tilfredstille seg selv. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 15. oktober 2017 #8 Skrevet 15. oktober 2017 Det er en fin metode for å vise hberandre hvordan en liker å bli tatt på og hvilke tenningsmønstre man har.
Sphere Skrevet 15. oktober 2017 #9 Skrevet 15. oktober 2017 Gjorde det mye med den første kjæresten min. Hun var to år yngre enn meg, og følte seg ikke helt klar for samleie, så vi ventet 6 måneder. Det ble en rolig opptrapping av seksuelle aktiviteter til hun ble klar. Hun bestemte tempoet. Og siden fant vi ut at vi likte det så godt at vi inkluderte det i tillegg til vanlig samleie. 1
copro Skrevet 15. oktober 2017 #10 Skrevet 15. oktober 2017 Gjorde dette ofte med min tidligere samboer, vi kunne ligge i senga, sitte i sofan, i bilen og til og ved ved kjøkkenbordet. En kjæreste jeg hadde var med å strekke strikken litt lenger. Jeg ble invitert med henne på toalettet, hvorpå jeg satt på gulvet og runket mens hun satt på doskåla og onanerte og gjorde sitt fornødne. Noen ganger satt hun på gulvet og gjorde det samme, da fikk vi begge noen utrolige orgasmer som jeg aldri har opplevd siden. Får jeg muligheten så opplever jeg svært gjerne dette igjen, for det var en nydelig måte å onanere sammen på 1
BiancaH96 Skrevet 16. oktober 2017 #11 Skrevet 16. oktober 2017 Har onanert sammen med partner en gang, det var interessant, og han kom først, surprise surprise Men det ga oss egentlig ikke så mye, men det var moro å prøve ^^
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #12 Skrevet 16. oktober 2017 På 15.10.2017 den 7.03, Elliespelli skrev: Ja, vi gjør det av og til. Vi legger oss i motsatt ende av sengen fra hverandre, sånn at vi begge får nyte synet av hverandre, og kanskje tafse litt også. For det er utrolig pirrende å se på den andre tilfredstille seg selv. Høres jo fint og deilig ut! Kan vel også være en fin måte å studere hva partneren liker? Pleier dere å klare å holde dere til dere kommer, eller fører det til samleie ofte? Anonymkode: b8e23...a4f
Focuson Skrevet 17. oktober 2017 #13 Skrevet 17. oktober 2017 Fint og koselig. Tillitsvekkende er det også da man tør å vise litt av seg selv på den måten.
Theya Skrevet 17. oktober 2017 #14 Skrevet 17. oktober 2017 Det er godt som forspill.. elsker å se en mann jeg elsker, ta på seg selv.. Men det blir etterhvert umulig å holde fingrene eller munnen for meg selv.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #15 Skrevet 17. oktober 2017 2 timer siden, Focuson skrev: Fint og koselig. Tillitsvekkende er det også da man tør å vise litt av seg selv på den måten. Absolutt tillitsvekkende ja. Tror jeg hadde hatt problem med å gjøre det selv foran kjæresten. Rett og slett fordi det hadde vært så kleint å bli sett på imens jeg gjorde det. Hadde skammet meg veldig, og fort følt at all oppmerksomheten var på kjønnsorganet mitt. Huff, neitakk. Anonymkode: e7d76...9b8
Rotemor Skrevet 17. oktober 2017 #16 Skrevet 17. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Absolutt tillitsvekkende ja. Tror jeg hadde hatt problem med å gjøre det selv foran kjæresten. Rett og slett fordi det hadde vært så kleint å bli sett på imens jeg gjorde det. Hadde skammet meg veldig, og fort følt at all oppmerksomheten var på kjønnsorganet mitt. Huff, neitakk. Anonymkode: e7d76...9b8 Sannsynligvis så elsker han å se kjønnsorganet ditt. Kvinner må slutte å tenke at de er stygge nedentil! Tenk om menn tenkte slik? Da hadde vi ikke hatt det like gøy 1
Gjest Alexis Skrevet 17. oktober 2017 #17 Skrevet 17. oktober 2017 Har aldri gjort det, og ser ikke helt poenget Blir ikke tent av å se en mann runke og jeg vil jo at han skal ta på meg. Men vi er jo forskjellige
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #18 Skrevet 17. oktober 2017 Vi har aldri onanert foran hverandre. Men hender at jeg runker han i mens han fingrer meg i steden for å ha vanlig sex. Jeg hadde ikke vært komfortabel med å onanere foran han, men håper det er noe jeg blir tryggere på etter hvert. Anonymkode: 94f84...bee
Gjest -Willow Skrevet 18. oktober 2017 #19 Skrevet 18. oktober 2017 Om det så ikke er det man tenner mest på, så syns jeg at man burde øve på det om man ikke er komfortabel med det. Mange syns nok det er skamfullt å onanere, særlig jenter. Det er ingenting flaut eller galt ved å ta på seg selv og nyte. Kanskje tør du endelig å fortelle partneren din hvordan du liker det etterhvert som du blir mer komfortabel også?
FluffyJuggernaut Skrevet 18. oktober 2017 #20 Skrevet 18. oktober 2017 På 16.10.2017 den 21.05, AnonymBruker skrev: Høres jo fint og deilig ut! Kan vel også være en fin måte å studere hva partneren liker? Pleier dere å klare å holde dere til dere kommer, eller fører det til samleie ofte? Anonymkode: b8e23...a4f Vi pleier å holde på til vi kommer, men vi gjorde det mer i begynnelsen av forholdet vårt som forspill. Kjæresten trenger bare noen minutter før han er klar igjen, så det fører nesten bestandig til samleie etterpå. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå