AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #41 Skrevet 19. oktober 2017 Damer/jenter som: - Har snusleppe (eller røyker) - Tatovering - Brautende - Arrogant - Kunnskapsløs - Botox og lignende - Baksnakking Anonymkode: a896b...514
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #42 Skrevet 19. oktober 2017 På 14.10.2017 den 14.12, AnonymBruker skrev: Tatoveringer, småhunder og gnål. Anonymkode: a8eab...e4d Hva er galt med små hunder? De er like mye verdt som alle andre, hunder. Og det å ha dem med på reiser, fordi de tar mindre plass. Små hunder er like mye hund, som svære sikle hunder. Jeg elsker små hunder! Hater kryp som deg! Kryp er turn off! Bikkje! Anonymkode: bfd51...88d
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #43 Skrevet 19. oktober 2017 Baksnakk er turnoff. Vært på date med 2 voksne menn som jeg hadde felles bekjente med. Mislikte veldig at datene min meddelte ting jeg ikke visste om de. Fikk høre om sykdom våre bekjente sliter med osv. Skikkelig dyneløft. Anonymkode: e3927...479
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #44 Skrevet 19. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Baksnakk er turnoff. Vært på date med 2 voksne menn som jeg hadde felles bekjente med. Mislikte veldig at datene min meddelte ting jeg ikke visste om de. Fikk høre om sykdom våre bekjente sliter med osv. Skikkelig dyneløft. Anonymkode: e3927...479 Og kan tilføye at han ene prøvde å fremstå som helten i alt. Han redded visstnok familien til en bekjent hvor skillsmisse nesten brøt ut. Jeg visste ikke at de nesten skulle skilles og de er folk jeg kjenner, og hvordan kan min date etter 1 time si alt det... Anonymkode: e3927...479
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #45 Skrevet 21. oktober 2017 At hun erklærer at hun nå er på slankekur, får etter få dager snap av kakestykke, sjokoladekos og etter enda noen dager bilde av burger king.. Ikke så sjarmerende når dama faktisk trenger denne kuren og viser så dårlig viljestyrke... Anonymkode: 3e585...fa1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå