AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #21 Skrevet 14. oktober 2017 Kanskje mere dealbreakere, enn "kun" turnoffer de fleste av de jeg skrev i listen min over. Anonymkode: 72240...01f
Apekatten Skrevet 14. oktober 2017 #22 Skrevet 14. oktober 2017 - mas om sex - dårlig hygiene - lav selvtillit og veldig usikker på seg selv - lange negler
bortebra Skrevet 14. oktober 2017 #24 Skrevet 14. oktober 2017 Altså når man først liker noen? Det er en mengde ting som diskvalifiserer folk fra starten av, men hvis jeg først liker noen, så humm... at vi ikke matcher humormessig, må forklare hverandre sine spøker. Det blir passe haltende sosial omgang av det. Gjerrighet. Tafatthet. Selvhøytidelighet, JA!! Hvis vedkommende ikke klarer å le av seg selv, blinker varsellampene. 1
Gjest Lexie Grey Skrevet 17. oktober 2017 #25 Skrevet 17. oktober 2017 Må bare dytte denne tråden litt med å nevne adidas-bukser kombinert med joggesko... Håper ikke jeg fornærmer noen
Gjest Walkingdead Skrevet 17. oktober 2017 #26 Skrevet 17. oktober 2017 (endret) Hjernedøde folk. Endret 17. oktober 2017 av Walkingdead
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #27 Skrevet 17. oktober 2017 På 14.10.2017 den 12.38, JeSuisLouise skrev: Mangel på hygiene er mest turn off, syns jeg. Reagerer også hvis det er veldig skittent og rotete hjemme hos noen. Det samme med menn som aldri gidder finne på noe, som bare vil sitte i sofaen og se på tv eller game. turn off for meg er kvinner som konstant skal finne på ting, skal reise verden rundt hver sommer og beøske alle land og gjøre alt, aldri kan slappe av og konstant trenger stimuli akkurat som et barn Anonymkode: f2ed4...04f 4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #28 Skrevet 17. oktober 2017 Mye som er turn off. Av ting som ikke er nevnt (tror jeg) må være folk som er kronisk på sjekkeren og folk som bruker dating-apper som Tinder... Jeg synes det er uattraktivt å aktivt være på leting etter kjæreste, dessverre. Mye mer sjarmerende og attraktivt når en mann (jeg er dame) er komfortabel og trygg som singel og ikke sjekker aktivt og ikke "må" ha et forhold og som fremstår som litt kresen og så bare MÅ date akkurat meg. ❤ (Jeg er vel den kvinnelige versjonen av dette og har etter ti år som singel endelig kommet over en jeg virkelig har lyst til å date og bli sammen med. ☺ ) Anonymkode: 620ef...611 1
Gjest JeSuisLouise Skrevet 17. oktober 2017 #29 Skrevet 17. oktober 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: turn off for meg er kvinner som konstant skal finne på ting, skal reise verden rundt hver sommer og beøske alle land og gjøre alt, aldri kan slappe av og konstant trenger stimuli akkurat som et barn Anonymkode: f2ed4...04f Så fint vi ikke er sammen da Hva var poenget ditt?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #30 Skrevet 17. oktober 2017 Når han ikke vil ha sex. Er det noe galt med meg? Anonymkode: 93411...a79 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #31 Skrevet 18. oktober 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Mye som er turn off. Av ting som ikke er nevnt (tror jeg) må være folk som er kronisk på sjekkeren og folk som bruker dating-apper som Tinder... Jeg synes det er uattraktivt å aktivt være på leting etter kjæreste, dessverre. Mye mer sjarmerende og attraktivt når en mann (jeg er dame) er komfortabel og trygg som singel og ikke sjekker aktivt og ikke "må" ha et forhold og som fremstår som litt kresen og så bare MÅ date akkurat meg. ❤ (Jeg er vel den kvinnelige versjonen av dette og har etter ti år som singel endelig kommet over en jeg virkelig har lyst til å date og bli sammen med. ☺ ) Anonymkode: 620ef...611 Er ikke alle som finner lykken i det sosiale du... Anonymkode: 2f7c2...e2f
Horten Market Skrevet 18. oktober 2017 #32 Skrevet 18. oktober 2017 Lange negler (hører dere, jenter?). Har ikke tenkt å gjøre en innsats du, skjønner jeg. Tatoveringer. Kler som som gamle kjerringer. Bukse og sko med tykke heler. Smakløse farger. Überfeministisk stil. Feminister som viser null evne til å lytte og forstå motpartens synspunkter. Kvinner som rakker ned på andre. Kinky sex og hjelpemidler. Hvorfor er ikke normal "kjedelig" sex bra nok? Hva har du drevet med før da, mon tro. Mangler verdier som er nødvendig for et godt og varig forhold.
Engel Skrevet 18. oktober 2017 #33 Skrevet 18. oktober 2017 Røyking og snusing Negativ innstilling til det meste Baksnakking om alt og alle Ikke ha noe mål i livet Manglende økonomisk styring inaktivitet 1
Mithrandates Skrevet 18. oktober 2017 #34 Skrevet 18. oktober 2017 Turn-off for meg er kvinner som ser på en mann som en mellomting mellom en psykolog og en betalt samtale-terapeut - og som skal "snakke" om alt mulig rart. Da føler jeg meg som en runkeklut for en dum ape som ikke selv er istand til å tenke, men bare bruker meg for å tilfredsstille sin egen oppmerksomhets-kåthet, som vedkommende hadde blitt galant frosset ut av vennine-gjengen for om hun hadde prøvd seg på denslags tull med dem. 1
bortebra Skrevet 18. oktober 2017 #35 Skrevet 18. oktober 2017 11 timer siden, Mithrandates skrev: Turn-off for meg er kvinner som ser på en mann som en mellomting mellom en psykolog og en betalt samtale-terapeut - og som skal "snakke" om alt mulig rart. Da føler jeg meg som en runkeklut for en dum ape som ikke selv er istand til å tenke, men bare bruker meg for å tilfredsstille sin egen oppmerksomhets-kåthet, som vedkommende hadde blitt galant frosset ut av vennine-gjengen for om hun hadde prøvd seg på denslags tull med dem. Snakking er turn-off?
Mithrandates Skrevet 18. oktober 2017 #36 Skrevet 18. oktober 2017 1 hour ago, bortebra said: Snakking er turn-off? Maskete og uendeligk snakking. Greit at man vil preike, men hallo.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #37 Skrevet 18. oktober 2017 Menn som prøver overtale meg til å like dem og ha sex med dem og tyr til maktgreier som "Du får ingen bedre enn meg likevel" "Jeg er en høyt intelligent og velrenommert mann" "Jeg er bra for deg og foståååååår deg bedre enn de drittsekkene du vanligvis dater" osv. Anonymkode: 7c185...939
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #38 Skrevet 19. oktober 2017 Menn som trener mye og tror at den overdimensjonerte kroppen får meg til å si ja til date, bare de pøser på med nok bilder. Menn som sender dickpics! UTROLIG turn off!! Menn som kommenterer at de er for seint ute hvis jeg sier jeg har kjæreste. Er ingen selvfølge at jeg ville datet deg selv om jeg var singel gitt.. Menn som fortsetter å være pågående selv om de et avvist med forklaringen at jeg har kjæreste. Ha respekt for folk! Når man er i et forhold, er det ikke så mye jeg kommer på som er turn off, da liker jeg jo han veldig godt og dårlig hygiene o l har aldri vært noe tema. Så klart er det ganger det skal mer til for å komme i stemning, f eks hvis jeg er trøtt, sliten og i dårlig humør. Anonymkode: 620ef...611
AmandaVI Skrevet 19. oktober 2017 #39 Skrevet 19. oktober 2017 (endret) - ingen humor - dårlig hygiene - ikke fysisk aktiv - Lite belest og svak personlighet - Like ille; er arrogant og må ha rett i alt - Banning - Mas om analsex, trekant og 'rimming' (ekkelt!) - Latskap - Sitter og fikler med telefonen mens vi snakker - benklær begrenser seg til joggebukser - Gidder aldri å finne på noe Kunne fortsatt i det uendelige. Nåløyet er trangt, men det er jeg og. Endret 20. oktober 2017 av AmandaVI 1
Nyttig Skrevet 19. oktober 2017 #40 Skrevet 19. oktober 2017 (endret) Røyk, snus og alkohol. Fake negler og øyevipper. Botox og filler i leppene. Sminkedukker som er oversminket. Dårlig helse som i overvektig uten å tenke på hva man spiser. Dårlig holdning, nedbrytende. Forsvarer seg med nedbrytende kommentarer pga usikkerhet, veldig vanlig. Utrent. Aktiv på facebook/instagram. Endret 19. oktober 2017 av Nyttig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå