Nerine_ Skrevet 13. oktober 2017 #1 Del Skrevet 13. oktober 2017 Finnes det noen hårfarger til hjemmebruk uten ppd? Har prøvd en på helsekosten, men likte den ikke spesielt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 15. oktober 2017 #2 Del Skrevet 15. oktober 2017 Hennafarge? Du får det på apotek, innvandrerbutikker eller hos Lush. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 16. oktober 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 16. oktober 2017 5 timer siden, Perelandra skrev: Hennafarge? Du får det på apotek, innvandrerbutikker eller hos Lush. Har du noen å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 16. oktober 2017 #4 Del Skrevet 16. oktober 2017 Vita-kjeden (Og sikkert andre) har hårfarge fra greske Korres som oppgis å være fri for ppd, amoniakk, silikon osv. Jeg har prøvd et par av dem og er veldig fornøyd. Fine, naturlige farger og fargen verken lukter eller renner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 16. oktober 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 16. oktober 2017 4 timer siden, Leo skrev: Vita-kjeden (Og sikkert andre) har hårfarge fra greske Korres som oppgis å være fri for ppd, amoniakk, silikon osv. Jeg har prøvd et par av dem og er veldig fornøyd. Fine, naturlige farger og fargen verken lukter eller renner. Da skal jeg sjekke ut den tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 17. oktober 2017 #6 Del Skrevet 17. oktober 2017 På 16.10.2017 den 6.40, Nerine_ skrev: Har du noen å anbefale? Jeg bruker denne fargen som jeg kjøper i en innvanderbutikk. Den gir en sterk rødfarge, så det er ikke sikkert det er noe for deg. Lush har flere typer i andre farger som også er naturbasert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 17. oktober 2017 Forfatter #7 Del Skrevet 17. oktober 2017 39 minutter siden, Perelandra skrev: Jeg bruker denne fargen som jeg kjøper i en innvanderbutikk. Den gir en sterk rødfarge, så det er ikke sikkert det er noe for deg. Lush har flere typer i andre farger som også er naturbasert. Er det en rødfarge som holder bra? Liker litt mer spreke farger i vår/sommer halvåret, skal huske på denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 17. oktober 2017 #8 Del Skrevet 17. oktober 2017 Akkurat nå, Nerine_ skrev: Er det en rødfarge som holder bra? Liker litt mer spreke farger i vår/sommer halvåret, skal huske på denne Den sitter som fjell og falmer ikke! Ulempen er at det visst ikke er mulig å fjerne den igjen dersom du skulle andre. Selv har jeg aldri hatt behov for å fjerne fargen, så jeg har ingen erfaring med det. Jeg er naturlig rødhåret, men bruker henna får å forsterke fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå