Gå til innhold

Kan han være i et forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo være at han ikke er interessert i deg på den måten, at han liker ei annen og ikke vil involvere seg med en ny, eller at han har dame ja. Skjønner ikke åssen du turte å kysse han uten å engang vite en SÅ grunnleggende ting?! 
Jeg ville ikke flørtet eller gjort noe mer med han eller tolket signaler fra han flørtende , før han evn hadde bedt meg ut på en date. Nå vet han at du liker han siden du kysset han, og ballen er hos han. 
Ikke send han meldinger og flørt osv, for tenk om han faktisk har dame, så er du den onde heksa fra utsiden som starter som en uskyldig flørt men ender i samlivsbrudd og ødelegge to sjeler evn tre. 

Anonymkode: e4351...b9c

Jeg hadde tenkt det samme som TS og tatt det for gitt at han var singel. Det er veldig sært at den samboeren ikke har kommet opp en eneste gang når de har drukket kaffe flere ganger. Ikke det at jeg snakker kontinuerlig om kjæresten min. Men han er en såpass viktig del av livet mitt at han hadde dukket opp i samtalen ganske raskt. 

 

Anonymkode: a9591...bc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der satte du ord på det. Oppbygningen har liksom vært så romantisk, sånn filmaktig, og jeg har virkelig gått på skyer på en måte, og det er det at han har greid å stå i en sånn flørt som gjør at jeg fra min side ser han som en skikkelig drittsekk. Også synes jo jeg det er klart at han er en ekstra stor drittsekk overfor samboeren sin. Du kan si at ting har gått litt for langt, men han har vært initiativtakeren hele veien (bortsett fra dette med kysset) og sagt ting man virkelig ikke sier når man har samboer, eller til mennesker man ikke har en intensjon om noe mer med.

Anonymkode: 7c271...9c3

Som hvordan type ting da? Da syntes jeg du skal si fra til samboeren hans.... Er ikke hans feil at du kysset han. Han reagerte jo forholdsvis greit på det, trakk seg vekk og dro uten å lage noe kjeftende eller tragisk scene... Men om han har sagt ting til deg man ikke sier når man har en samboer så bør kjæresten få vite hvordan type hun lever med.... Om det ikke bare er du som har overtolket vennligheten hans da. Syntes uansett han kunne vært mye mer tydelig, dytta deg vekk og sagt han hadde dame, istedet for å kysse tilbake, men han hadde vel lyst til å kysse da, lyst på en ulovlig flørt osv, men det understreker jo igjen hvordan drittsekk han er, ikke bare for å lure deg på en måte, men tenk deg åssen han lurer samboeren sin da! :( Hvem faen har hjerte til sånt.... Hater menn mer og mer for hver uke som går... 

Anonymkode: e4351...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en merkelig, og temmelig nedlatende, måte å tolke TS' situasjon på. Det er ikke slik at hun kastet seg over ham uten noen foranledning. Har du virkelig ikke opplevd at det har vært stemning for å kysse noen uten at alle aspekter ved situasjonen mellom dere er avklart på forhånd? 

TS hadde en kraftig opplevelse av gjensidig attraksjon og handlet på det. Det gjør henne ikke automatisk innbilsk, ikke engang om hun skulle ha feiltolket alt som tidligere hadde vært mellom dem. Det kan tenkes at en eller begge av dem har dårlige antenner, men for meg virker det mest sannsynlig at det i så fall er han. TS virker som en intelligent og emosjonelt oppegående jente. 

Anonymkode: ea290...1c3

Takk :)

Alltid noen som vil stille spørsmål ved ta sitt pperspektiv her inne og noen ganger er det ssikkert på sin plass. Men jeg vet jeg har lest situasjonen slik folk flest ville lest den, og hadde ikke gjort noe annerledes. Jeg leser en situasjon som har bygget seg opp over tid, og kysser i et øyeblikk det føles ganske naturlig, og han responderer kysset (flere her overser det), trekker meg inntil seg og tar over kontrollen, vi har en veldig romantisk kort stund. For så å trekke seg. Og han har vært initiativtaker hele tiden, vært ganske direkte på at det var noe spesielt med oss.

Men neste gang blir det både søknad og bakgrunnssjekk før jeg kysser noen :) Må til det for å møte kravene som stilles her inne :fnise:

Anonymkode: 7c271...9c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol. Han er drittsekk fordi DU presser deg på han og kysser han. Det du gjør er seksuell trakassering 

Anonymkode: 23640...489

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lol. Han er drittsekk fordi DU presser deg på han og kysser han. Det du gjør er seksuell trakassering 

Anonymkode: 23640...489

Ja, jeg er kjemperedd for at han anmelder meg 

Anonymkode: 7c271...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde tenkt det samme som TS og tatt det for gitt at han var singel. Det er veldig sært at den samboeren ikke har kommet opp en eneste gang når de har drukket kaffe flere ganger. Ikke det at jeg snakker kontinuerlig om kjæresten min. Men han er en såpass viktig del av livet mitt at han hadde dukket opp i samtalen ganske raskt. 

 

Anonymkode: a9591...bc5

Ja, jeg har tatt det for gitt som du sier fordi han ikke har nevnt noen kjæreste selvom vi har snakket i timesvis, har til og med snakket om leiligheten han bor i, og balkongen han gledet seg til å vise meg utsikten fra, uten at han har nevnt hun som bor der med han.

Anonymkode: 7c271...9c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hater menn mer og mer for hver uke som går... 

Anonymkode: e4351...b9c

MENN!?

Jenter er jo verre på det her. De er bare bedre til å lyve på det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som hvordan type ting da? Da syntes jeg du skal si fra til samboeren hans.... Er ikke hans feil at du kysset han. Han reagerte jo forholdsvis greit på det, trakk seg vekk og dro uten å lage noe kjeftende eller tragisk scene... Men om han har sagt ting til deg man ikke sier når man har en samboer så bør kjæresten få vite hvordan type hun lever med.... Om det ikke bare er du som har overtolket vennligheten hans da. Syntes uansett han kunne vært mye mer tydelig, dytta deg vekk og sagt han hadde dame, istedet for å kysse tilbake, men han hadde vel lyst til å kysse da, lyst på en ulovlig flørt osv, men det understreker jo igjen hvordan drittsekk han er, ikke bare for å lure deg på en måte, men tenk deg åssen han lurer samboeren sin da! :( Hvem faen har hjerte til sånt.... Hater menn mer og mer for hver uke som går... 

Anonymkode: e4351...b9c

Flørtingen hans har gått veldig mye på hva han vil gjøre med meg "når vi blir sammen". Men mye glimt i øyet selvfølgelig snakket han om ting som konkrete storbyferier, telttur, "vi må bli et sånn treningspar som løper sammen og drar på treningssenteret sammen". Veldig rett på og "kjærestete". Samt komplimenter på utseendet og utstråling.

Anonymkode: 7c271...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

MENN!?

Jenter er jo verre på det her. De er bare bedre til å lyve på det. 

 

Hvis jeg hadde visst at tråden skulle bidra til hat mot menn som gruppe hadde jeg nok ikke skrevet den... Det var sterke ord :/

Anonymkode: 7c271...9c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til så tror jeg ikke folk tenker særlig langt. Ikke at det er noen unnskyldning. Han kunne ha sagt tidlig i fra at han hadde samboer. Han har nok kanskje tenkt at det har vært koselig og slikt men når så ble det plutselig for mye alvor og da tenkte han og kom til sansene igjen. Synd det gikk så utover ts. 

(Jeg selv hadde sagt med en gang, om det var noe slikt, at jeg har samboer. Jeg er ekstremt lojal og ingenting går mellom han og meg. Han er og ekstremt lojal mot meg. Får høre om alt hvis noe hadde skjedd.) 

Det er synd at lojaliteten til en del er så på bærtur. At kan man få flere på kroken så er det bra så lenge den andre ikke vet om det.  

Anonymkode: e252b...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flørtingen hans har gått veldig mye på hva han vil gjøre med meg "når vi blir sammen". Men mye glimt i øyet selvfølgelig snakket han om ting som konkrete storbyferier, telttur, "vi må bli et sånn treningspar som løper sammen og drar på treningssenteret sammen". Veldig rett på og "kjærestete". Samt komplimenter på utseendet og utstråling.

Anonymkode: 7c271...9c3

Ok, sexting "hva han vil gjøre med deg" og den type "par-planlegging" som han har gjort med deg, syntes jeg helt klart du skal sende til kjæresten hans..... Send screenshots..... Det vil være enda mer ødeleggende og sjelen hennes om hun først om fire år fir vite det fra en annen kvinne, og hun finner ut at han har holdt på sånn hele veien. Hun fortjener å vite det nå, så hun vet hva det er hun er sammen med her! For en drittsekk :(

Anonymkode: e4351...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok, sexting "hva han vil gjøre med deg" og den type "par-planlegging" som han har gjort med deg, syntes jeg helt klart du skal sende til kjæresten hans..... Send screenshots..... Det vil være enda mer ødeleggende og sjelen hennes om hun først om fire år fir vite det fra en annen kvinne, og hun finner ut at han har holdt på sånn hele veien. Hun fortjener å vite det nå, så hun vet hva det er hun er sammen med her! For en drittsekk :(

Anonymkode: e4351...b9c

Det var ingen sexting og ingenting å screenshotte for alt har foregått IRL. Jeg er ikke typen til å oppsøke samboeren hans og si fra.

Anonymkode: 7c271...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, sexting "hva han vil gjøre med deg" og den type "par-planlegging" som han har gjort med deg, syntes jeg helt klart du skal sende til kjæresten hans..... Send screenshots..... Det vil være enda mer ødeleggende og sjelen hennes om hun først om fire år fir vite det fra en annen kvinne, og hun finner ut at han har holdt på sånn hele veien. Hun fortjener å vite det nå, så hun vet hva det er hun er sammen med her! For en drittsekk :(

Anonymkode: e4351...b9c

Jeg er helt uenig i alt du sier her. 

Anonymkode: ea290...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12. oktober 2017 den 18.11, AnonymBruker skrev:

Svarene til mange her overrasker meg. Vi har jo bare ts' versjon av saken. Selv om hun har oppfattet at det har vært noe i luften, trenger det jo ikke å ha vært slik ment eller oppfattet fra hans side.

Siden han jobber der TS studerer, er de kanskje i en slik relasjon at det har vært naturlig for ham å snakke med TS nå og da, inkludert en vennskapelig kaffe.

Å svare på et kyss som kommer brått på, er noe mange kanskje bare gjør på refleks?

Jeg synes ikke mannen høres ut som en tosk i det hele tatt. Kanskje det er TS som er for innbilsk og selvsikker?

 

Anonymkode: 36510...044

Du sa det jeg hadde tenkt å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, galaxy skrev:

Du sa det jeg hadde tenkt å si. 

Men vedkommende sa det før jeg hadde utdypet situasjonen. Man kan ikke holde på som han har gjort uten å mene noe ved det, det så utrolig kynisk og egoistisk. At jeg er innbilsk fordi jeg tror en fyr som sier de tingene jeg har skrevet over er interessert, er ganske frekt å skrive under på. Men du har vel ikke lest tråden.

Anonymkode: 7c271...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men vedkommende sa det før jeg hadde utdypet situasjonen. Man kan ikke holde på som han har gjort uten å mene noe ved det, det så utrolig kynisk og egoistisk. At jeg er innbilsk fordi jeg tror en fyr som sier de tingene jeg har skrevet over er interessert, er ganske frekt å skrive under på. Men du har vel ikke lest tråden.

Anonymkode: 7c271...9c3

Desverre finnes det menn som fint kan holde på sånn uten å mene noe med det. For noen menn så er ord bare ord, de lager fantasiverdner til egen fordel der og da. Med den søte jenta på jobb kan det være "når vi to står i paristårnet" og med kompisene sine kan det være "når jeg får verdensrek i snowblading da skal jeg". Ja det er utrolig kynisk og egoistisk å lure og leke med et annet menneske på den måten. Veldig dårlig karaktertrekk, og noe sånne mennesker burde få konsekvenser for så det ikke vokser en aksept for å oppføre seg sånn. Såkalte "players" har alltid vært et problem for mange kvinnehjerter og familier, og jeg syntes sånn oppførsel egentlig bare ser ut til å øke. Menn ser ikke likeverdet i kvinner som medmennesker med følelser, men som gjenstander og leker for dems velvære og ego og syntes derfor det er greit å oppføre seg sånn mot jenter. Det er ikke greit i det hele tatt. 

Håper virkelig du konfronterer han på en saklig og voksen konkret måte og nevner for han de tingene han har sagt til deg og sier at sånn sier man ikke når man er i et forhold, eier du ikke respekt for hverken dama di eller meg? Hva tror du at du er? også holdt meg langt unna å gi han noe som helst oppmerksomhet ever igjen..... 

Anonymkode: e4351...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...