Gå til innhold

Kan han være i et forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har supergod kjemi med en fyr som jobber der jeg studerer. Han underviser ikke eller noe og er ikke noe i veien for et forhold sånn sett. Vi flørter hver gang vi møtes og utveksler stjålne blikk hele tiden, har tatt flere kaffe sammen og det har føltes som at vi var veeeldig nære å kysse minst tre ganger. I går prøvde jeg å være direkte. Flørtet skikkelig, stilte meg nærmere han og ventet egentlig bare på at han skulle kysse meg. Men det skjedde ikke, ble bare awkward, så til slutt kysset jeg han og han kysset tilbake kanskje et halvt minutt, trakk meg skikkelig hardt inntil seg, før han slapp og bare ble helt rar. Begynte å snakke om vanlige ting en stund, unnskyldte seg med at han måtte rekke bussen og hastet avgårde.

Min beste teori er at han er i et forhold og i såfall et han jo en drittsekk jeg ikke vil ha noe med å gjøre. Hva annet kan det egentlig være?

Anonymkode: 7c271...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres sånn ut. Eller så er han bare ikke så interessert, eller liker ikke at jenter tar insj. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han synes det er pinlig å kline på jobben? (Om det var der dere klinte) 

Anonymkode: a9591...bc5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres dessverre opptatt ut ja. Kan være greit å sjekke akkurat det før man kliner til (bokstavlig talt). Flørting er ikke alltid en invitasjon til noe mer.

Anonymkode: 154ca...4ff

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått oppklart at han har samboer. Drittsekk. Takk for svar

Anonymkode: 7c271...9c3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høres dessverre opptatt ut ja. Kan være greit å sjekke akkurat det før man kliner til (bokstavlig talt). Flørting er ikke alltid en invitasjon til noe mer.

Anonymkode: 154ca...4ff

Så når man har en skikkelig bra relasjon på gang og stemningen flere ganger bygger seg opp mot et kyss, så bør man spørre om de et er single? Høres fjernt ut for naive meg 

Anonymkode: 7c271...9c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har fått oppklart at han har samboer. Drittsekk. Takk for svar

Anonymkode: 7c271...9c3

Herregud, for en feiging som "glemte" å fortelle det. 

Anonymkode: ea290...1c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, for en feiging som "glemte" å fortelle det. 

Anonymkode: ea290...1c3

Ja. skikkelig vanskelig å forholde seg til også, kom hjem i går med en blanding av superkribling og sug i magen på grunn av kysset og undring på grunn av reaksjonen hans. Også slo dette med forhold meg og jeg ble helt rar. Og når jeg fikk vite det ble jeg bare forbanna. Mix av følelser kan du si..

Anonymkode: 7c271...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. skikkelig vanskelig å forholde seg til også, kom hjem i går med en blanding av superkribling og sug i magen på grunn av kysset og undring på grunn av reaksjonen hans. Også slo dette med forhold meg og jeg ble helt rar. Og når jeg fikk vite det ble jeg bare forbanna. Mix av følelser kan du si..

Anonymkode: 7c271...9c3

Det skjønner jeg godt, det må jo ha vært tidenes nedtur. 

Og ikke for å gni det inn, men oppbygningen mellom dere hørtes i utgangspunktet ganske perfekt ut. Flørting, spenning, kjemi og deretter et kyss på en helt vanlig dag, uten alkohol, uten Internett, bare dere to liksom. Huff ... Veldig lei for det! 

Men ikke tenk altfor stygt om ham. Han har vært veldig, veldig feig, men det er langt fra sikkert at han er noen drittsekk. Kanskje ting bare gikk litt for langt. Han likte deg, klarte ikke helt å fortelle sannheten fordi han likte spenningen, etc. Og så ballet det på seg. Jeg har faktisk opplevd noe lignende selv. 

Anonymkode: ea290...1c3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det skjønner jeg godt, det må jo ha vært tidenes nedtur. 

Og ikke for å gni det inn, men oppbygningen mellom dere hørtes i utgangspunktet ganske perfekt ut. Flørting, spenning, kjemi og deretter et kyss på en helt vanlig dag, uten alkohol, uten Internett, bare dere to liksom. Huff ... Veldig lei for det! 

Men ikke tenk altfor stygt om ham. Han har vært veldig, veldig feig, men det er langt fra sikkert at han er noen drittsekk. Kanskje ting bare gikk litt for langt. Han likte deg, klarte ikke helt å fortelle sannheten fordi han likte spenningen, etc. Og så ballet det på seg. Jeg har faktisk opplevd noe lignende selv. 

Anonymkode: ea290...1c3

Der satte du ord på det. Oppbygningen har liksom vært så romantisk, sånn filmaktig, og jeg har virkelig gått på skyer på en måte, og det er det at han har greid å stå i en sånn flørt som gjør at jeg fra min side ser han som en skikkelig drittsekk. Også synes jo jeg det er klart at han er en ekstra stor drittsekk overfor samboeren sin. Du kan si at ting har gått litt for langt, men han har vært initiativtakeren hele veien (bortsett fra dette med kysset) og sagt ting man virkelig ikke sier når man har samboer, eller til mennesker man ikke har en intensjon om noe mer med.

Anonymkode: 7c271...9c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du respekterer at han har samboer fra nå av Ts, så har du ikke gjort noe galt her altså. For en tosk han er! 

Anonymkode: dac54...909

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner. Ja, da er det litt verre enn jeg så for meg. Han likte deg helt sikkert godt, men søren, det er ikke greit å bruke andre som en slags egoboost på den måten eller hva det nå er han har holdt på med. Og naturligvis også veldig ugreit mot samboeren, selv om jeg kjenner at sympatien først og fremst ligger hos deg, i og med at han faktisk satte en slags grense. Etter å ha flyttet den vel langt først ... 

Anonymkode: ea290...1c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge du respekterer at han har samboer fra nå av Ts, så har du ikke gjort noe galt her altså. For en tosk han er! 

Anonymkode: dac54...909

No worries, noen dager med kjærlighetssorg og raseriutbrudd og han er luft for meg

Anonymkode: 7c271...9c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarene til mange her overrasker meg. Vi har jo bare ts' versjon av saken. Selv om hun har oppfattet at det har vært noe i luften, trenger det jo ikke å ha vært slik ment eller oppfattet fra hans side.

Siden han jobber der TS studerer, er de kanskje i en slik relasjon at det har vært naturlig for ham å snakke med TS nå og da, inkludert en vennskapelig kaffe.

Å svare på et kyss som kommer brått på, er noe mange kanskje bare gjør på refleks?

Jeg synes ikke mannen høres ut som en tosk i det hele tatt. Kanskje det er TS som er for innbilsk og selvsikker?

 

Anonymkode: 36510...044

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kan jo være at han ikke er interessert i deg på den måten, at han liker ei annen og ikke vil involvere seg med en ny, eller at han har dame ja. Skjønner ikke åssen du turte å kysse han uten å engang vite en SÅ grunnleggende ting?! 
Jeg ville ikke flørtet eller gjort noe mer med han eller tolket signaler fra han flørtende , før han evn hadde bedt meg ut på en date. Nå vet han at du liker han siden du kysset han, og ballen er hos han. 
Ikke send han meldinger og flørt osv, for tenk om han faktisk har dame, så er du den onde heksa fra utsiden som starter som en uskyldig flørt men ender i samlivsbrudd og ødelegge to sjeler evn tre. 

Anonymkode: e4351...b9c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svarene til mange her overrasker meg. Vi har jo bare ts' versjon av saken. Selv om hun har oppfattet at det har vært noe i luften, trenger det jo ikke å ha vært slik ment eller oppfattet fra hans side.

Siden han jobber der TS studerer, er de kanskje i en slik relasjon at det har vært naturlig for ham å snakke med TS nå og da, inkludert en vennskapelig kaffe.

Å svare på et kyss som kommer brått på, er noe mange kanskje bare gjør på refleks?

Jeg synes ikke mannen høres ut som en tosk i det hele tatt. Kanskje det er TS som er for innbilsk og selvsikker?

 

Anonymkode: 36510...044

Her kan selvfølgelig TS svare best selv, men er det ikke egentlig nok at han ikke med det samme sa "Oi, hehe, jeg har samboer"? Jeg kjenner ikke mange med samboer som ville reagert på et overraskende kyss ved først å besvare det og deretter ikke si noe om sin egen situasjon. For øvrig slutter jeg meg ikke helt til dem som vil kalle ham en tosk, men han har definitivt vært unnvikende of, ja, feig. 

Anonymkode: ea290...1c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her kan selvfølgelig TS svare best selv, men er det ikke egentlig nok at han ikke med det samme sa "Oi, hehe, jeg har samboer"? Jeg kjenner ikke mange med samboer som ville reagert på et overraskende kyss ved først å besvare det og deretter ikke si noe om sin egen situasjon. For øvrig slutter jeg meg ikke helt til dem som vil kalle ham en tosk, men han har definitivt vært unnvikende of, ja, feig. 

Anonymkode: ea290...1c3

Dersom en mann jeg kjenner plutselig ga meg et kyss, er det ikke sikkert responsen min ville vært 'jeg har samboer', selv om jeg har det.

For det er nemlig ikke sånn at det er fritt fram for å kysse folk som ikke har samboer heller.

Anonymkode: 36510...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom en mann jeg kjenner plutselig ga meg et kyss, er det ikke sikkert responsen min ville vært 'jeg har samboer', selv om jeg har det.

For det er nemlig ikke sånn at det er fritt fram for å kysse folk som ikke har samboer heller.

Anonymkode: 36510...044

For en merkelig, og temmelig nedlatende, måte å tolke TS' situasjon på. Det er ikke slik at hun kastet seg over ham uten noen foranledning. Har du virkelig ikke opplevd at det har vært stemning for å kysse noen uten at alle aspekter ved situasjonen mellom dere er avklart på forhånd? 

TS hadde en kraftig opplevelse av gjensidig attraksjon og handlet på det. Det gjør henne ikke automatisk innbilsk, ikke engang om hun skulle ha feiltolket alt som tidligere hadde vært mellom dem. Det kan tenkes at en eller begge av dem har dårlige antenner, men for meg virker det mest sannsynlig at det i så fall er han. TS virker som en intelligent og emosjonelt oppegående jente. 

Anonymkode: ea290...1c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...