Gå til innhold

Kan han være i et forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har supergod kjemi med en fyr som jobber der jeg studerer. Han underviser ikke eller noe og er ikke noe i veien for et forhold sånn sett. Vi flørter hver gang vi møtes og utveksler stjålne blikk hele tiden, har tatt flere kaffe sammen og det har føltes som at vi var veeeldig nære å kysse minst tre ganger. I går prøvde jeg å være direkte. Flørtet skikkelig, stilte meg nærmere han og ventet egentlig bare på at han skulle kysse meg. Men det skjedde ikke, ble bare awkward, så til slutt kysset jeg han og han kysset tilbake kanskje et halvt minutt, trakk meg skikkelig hardt inntil seg, før han slapp og bare ble helt rar. Begynte å snakke om vanlige ting en stund, unnskyldte seg med at han måtte rekke bussen og hastet avgårde.

Min beste teori er at han er i et forhold og i såfall et han jo en drittsekk jeg ikke vil ha noe med å gjøre. Hva annet kan det egentlig være?

Anonymkode: 7c271...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres sånn ut. Eller så er han bare ikke så interessert, eller liker ikke at jenter tar insj. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han synes det er pinlig å kline på jobben? (Om det var der dere klinte) 

Anonymkode: a9591...bc5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres dessverre opptatt ut ja. Kan være greit å sjekke akkurat det før man kliner til (bokstavlig talt). Flørting er ikke alltid en invitasjon til noe mer.

Anonymkode: 154ca...4ff

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått oppklart at han har samboer. Drittsekk. Takk for svar

Anonymkode: 7c271...9c3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høres dessverre opptatt ut ja. Kan være greit å sjekke akkurat det før man kliner til (bokstavlig talt). Flørting er ikke alltid en invitasjon til noe mer.

Anonymkode: 154ca...4ff