Gå til innhold

Har du blitt avvist?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri blitt avvist, men det har nok å gjøre med at jeg fikk meg samboer før tinder osv dukket opp 😊 Tror jeg alltid har vunnet gutter på sjarm og væremåte, for jeg er bare ei normalt pen jente. Tinder hadde nok vært en nedtur sånn sett 😅

Anonymkode: 0dc83...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Axl Rose

Normalt og bli avvist av og til. Til og med jeg har blitt avvist en gang eller to. Har også avvist noen, spesielt de som ikke vil ha sex med en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, bortebra skrev:

Klart man blir avvist. Klart man har avvist. Det er nok mer av det, og mer direkte, pga app-er som Tinder. Det er få som har kommet bort til meg på byen og sagt "nei takk", det må liksom en mer formell anledning til for det, but still; ja, avvist blir man. Og det er tusenvis av grunner, og man kan bli provosert av måten eller årsaken, men det svir jo litt hver gang. Det er aldri hyggelig. Merkelig nok så vil man jo bli likt, uansett om man liker vedkommende eller ikke. 

Det er noen som har kommet bort til meg på byen, og fortalt meg hvor stygg jeg er og at de ikke ville datet meg. De avviser meg uten at jeg har vært interessert engang :P

Skjønner til dags dato ikke hva som var poenget, men akkurat der og da var det ikke spesielt gøy så det skjer jo. 

Men uansett, så er det som du skriver ikke gøy å bli avvist. Spørs litt hvordan folk avviser. Ikke alle er like flinke til å gjøre det på en fin måte. 

Anonymkode: 9e9bc...fb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er noen som har kommet bort til meg på byen, og fortalt meg hvor stygg jeg er og at de ikke ville datet meg. De avviser meg uten at jeg har vært interessert engang :P

Skjønner til dags dato ikke hva som var poenget, men akkurat der og da var det ikke spesielt gøy så det skjer jo. 

Men uansett, så er det som du skriver ikke gøy å bli avvist. Spørs litt hvordan folk avviser. Ikke alle er like flinke til å gjøre det på en fin måte. 

Anonymkode: 9e9bc...fb9

Ok, det må ha vært noe alvorlig galt med den personen? Hvem har behov for å plage ukjente med sånt? Det høres nesten ut som om vedkommende prøvde seg omvendt psykologi eller lignende? 

Jeg overhørte en fyr si til kameratene sine at jeg var "disgusting" en gang (en ting er stygg, men disgusting? jeg begynte å lure på om jeg lukta vondt). Kameratene så at jeg hørte det og ble veldig flaue og unnskyldende og jeg klarte å lire ut av meg en sarkastisk respons, men det gjorde vondt, ja. 

Noen har virkelig behov for å avvise. Men det verste var i grunn en eks, som noe feilaktig trodde at jeg var pladask forelska i han og derfor kjørte på med mye stygt da han skulle gjøre det slutt. Sannheten var vel at jeg så på det som slutt allerede før samtalen, men måtte likevel sitte og høre på en monolog om hva han fant uattraktivt ved meg. Det var overkill. I etterkant unnskyldte han seg med at han bare ikke ville at jeg skulle sitte igjen med noe håp. Og der må jeg jo si at han lykkes. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la ann på ei jente når jeg gikk på vgs, stakkars.
"Om verden var en østers ville du vært perlen" ramlet det ut av meg med ett kleint glis... 
Går fint for min del å bli avvist men hun ble ganske flau stakkars

Anonymkode: 3ad02...7cb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bortebra skrev:

Ok, det må ha vært noe alvorlig galt med den personen? Hvem har behov for å plage ukjente med sånt? Det høres nesten ut som om vedkommende prøvde seg omvendt psykologi eller lignende? 

Jeg overhørte en fyr si til kameratene sine at jeg var "disgusting" en gang (en ting er stygg, men disgusting? jeg begynte å lure på om jeg lukta vondt). Kameratene så at jeg hørte det og ble veldig flaue og unnskyldende og jeg klarte å lire ut av meg en sarkastisk respons, men det gjorde vondt, ja. 

Noen har virkelig behov for å avvise. Men det verste var i grunn en eks, som noe feilaktig trodde at jeg var pladask forelska i han og derfor kjørte på med mye stygt da han skulle gjøre det slutt. Sannheten var vel at jeg så på det som slutt allerede før samtalen, men måtte likevel sitte og høre på en monolog om hva han fant uattraktivt ved meg. Det var overkill. I etterkant unnskyldte han seg med at han bare ikke ville at jeg skulle sitte igjen med noe håp. Og der må jeg jo si at han lykkes. 

Ja, jeg vet ikke hvem det var engang. Det er noen år siden nå, og da hadde jeg ekstremt dårlig selvtillit så ble faktisk lei meg selv jeg strengt tatt ikke burde bli lei meg på grunn av en idiot. Det er bare så unødvendig, men kanskje han så at jeg var sårbar eller noe. 

Uff, noen er så slemme. Skulle tro folk sluttet med sånt når de ble voksne, men sånn er det ikke. 

Ja, det skjønner jeg godt at ble for mye.  Selv om man slår opp så trenger ikke den andre å høre om alt som er feil med en. 

Anonymkode: 9e9bc...fb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja...utad er jeg fantastisk på alle måter - ble dumpet!:grine:

Anonymkode: 2f37c...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fylla når jeg var 15. Satte meg på fanget til en fyr uten videre -_-

Etter det har jeg aldri blitt avvist. Men jeg prøver meg nesten aldri på noen.. Er kresen. 

Anonymkode: 41f9d...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walkingdead

Jo mer du dater, jo mer avvist blir du. Dette er jo ikke noe rart i det hele tatt. Man blir jo ikke forelska i de fleste. Jeg dater ikke så ofte, det tar for mye av tiden min å bli avvist og måtte avvise. Har annet å drive med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Walkingdead skrev:

Jo mer du dater, jo mer avvist blir du. Dette er jo ikke noe rart i det hele tatt. Man blir jo ikke forelska i de fleste. Jeg dater ikke så ofte, det tar for mye av tiden min å bli avvist og måtte avvise. Har annet å drive med.

Enig. Jeg mener at forelskelse kommer når det kommer. Men når folk driver desperat på Tinder så er det ikke rart det blir mye skuffelser. De kan da umulig ha blitt så betatt av alle... Tror det er det at de ikke helt får bekreftelse som skuffer dem 

Anonymkode: 41f9d...69f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp blitt avist av en som har en lang vei å gå når det kommer til forhold( hans ord ) han synes forhold ikke bare er rosenrøde, men liker meg, vil tenke på det og gi det tid, ting blir gjerne litt klarere da sier han. Han håper vi kan finne tilbake til den gode relasjonen vi hadde.Og, at han liker meg.

Slike avisninger synes jeg er de værste. 

Anonymkode: 3b175...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2017 den 2.09, Xcase33 skrev:

Vi mannfolk blir avvist 90% av alle forsøkene .....litt sjokkert av at du snakker om bare 1 av 6-stk ?  

"Vi mannfolk"  - snakk for deg selv.

Jeg har blitt avvist, og jeg har avvist. Men jeg har langt i fra blitt avvist 90% av forsøkene. Prøver meg ikke på alt som kan krype og gå, de damene jeg har vist interesse for har som regel vist interesse tilbake.

Anonymkode: 6195d...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutes ago, AnonymBruker said:

"Vi mannfolk"  - snakk for deg selv.

Jeg har blitt avvist, og jeg har avvist. Men jeg har langt i fra blitt avvist 90% av forsøkene. Prøver meg ikke på alt som kan krype og gå, de damene jeg har vist interesse for har som regel vist interesse tilbake.

Anonymkode: 6195d...2d8

Du kan være heldig på de 2 eneste forsøkene og si til meg "neida jeg har 100% uttelling jeg" eller du kan i realiteten 
ha svært god uttelling men bli avvist de neste 5 gangene. Den reelle suksess raten vil du ikke se med mindre du har en viss mengde forsøk å måle opp mot. 

Så det er ikke så enkelt å konkludere med som du gjør her ser du ;)

Generelt sett i livet så kan man si at flaks og uflaks utjevner seg selv. Mange får en god start på livet og har veldig flyt i f.eks 20årene hvor alt går veien mens man selv sliter og føler man kommer veldig dårlig ut av situasjoner. Det vil utjevne seg over tid, men man kan ikke styre om man starter på en high eller low sånn sett. Det jeg snakker om er at man i realiteten kan gjøre alt riktig men likevel komme dårlig ut av hva som er det forventa resultatet, sett over flere forsøk.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo...har blitt avvist par ganger, ene gangen så tente det meg så jævlig, at det ble ganske vilt i senga en liten stund etter :fnise: Men er ikke så ofte ute på byn og sjekke steder, så kunne nok vært flere ganger om jeg hadde :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble avist en gang når jeg ikke en gang hadde spurt personen ut.

Anonymkode: 1d004...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2017 den 10.55, AnonymBruker skrev:

Pene damer blir mer avvist, fordi menn blir usikker på kvinner som er pene.. 

De fleste vil ha damer ingen andre kan ta på en måte.. 

Anonymkode: c5a25...232

Pen het har ingenting å si for hvor trofast du er...  Å finne damer som ingen andre kan ta har mer med moral og karakter å gjøre. Har du flaks så finner du en partner med karakter, empati og samvittighet.

Anonymkode: 79235...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...