Gå til innhold

Har du blitt avvist?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært på 6 tinderdater totalt. Han første jeg møtte, avviste meg. Han sa" la oss møtes igjen" men så hørte jeg aldri mer fra han. Nr.2 var en veldig sjenert fyr som jeg bare ikke følte tiltrekkende og ironisk nok ville han møte meg igjen. Nr.3 ble til 5 dater, sex og intet mer. Hørte aldri mer fra han og tok heller ikke kontakt. Deretter en fyr som faktisk fortalte meg at han ikke ville date meg mer for det var ikke helt match. Også var det en som ville date meg mer, men som skremte livet av meg med væremåten på 1. date. Det føles ganskje kjipt å bli avvist. Skjer det både pene og mindre pene damer? Er menn så opptatt av personlighet egentlig så tidlig som å droppe en date nr 2?

Anonymkode: b3b35...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, for 6-7 år siden. Jeg har lært mye av det, jeg burde ha takket fyren. Har kun skjedd en gang. 

Anonymkode: a824b...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. Det er jo helt normalt at man finner ut at man ikke funker i lag i en datingfase. Jeg har både avvist og blitt avvist, og ser ikke problemet med det når man gjør det på en ryddig måte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fins vel ikke noen som aldri har blitt avvist? 

Og at du spør om både pene og mindre pene blir avvist så ja, for utseende kan vel ikke måle opp om man ikke tåler stemmen til, væremåten eller har helt ulike verdier osv. 
Er ikke noe poeng å gå på fler enn 2 dater om man kun er ute etter noe seriøst, og ikke syntes det var rette matchen. 
 

Anonymkode: 9a6b7...8c2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Utsetter meg ikke for det. Er ikke på sånne arenaer. Men uansett så får en ikke alltid den en håper på,så sånn sett blir en jo avvist da. Det føles ikke ok,men hallo. Det er sånn livet er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, har ikke de aller fleste opplevd det en eller annen gang? Det er vondt der og da men det går da over. 

Anonymkode: 531c9...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Har vært på 6 tinderdater totalt. Han første jeg møtte, avviste meg. Han sa" la oss møtes igjen" men så hørte jeg aldri mer fra han. Nr.2 var en veldig sjenert fyr som jeg bare ikke følte tiltrekkende og ironisk nok ville han møte meg igjen. Nr.3 ble til 5 dater, sex og intet mer. Hørte aldri mer fra han og tok heller ikke kontakt. Deretter en fyr som faktisk fortalte meg at han ikke ville date meg mer for det var ikke helt match. Også var det en som ville date meg mer, men som skremte livet av meg med væremåten på 1. date. Det føles ganskje kjipt å bli avvist. Skjer det både pene og mindre pene damer? Er menn så opptatt av personlighet egentlig så tidlig som å droppe en date nr 2?

Anonymkode: b3b35...a7d

Vi mannfolk blir avvist 90% av alle forsøkene .....litt sjokkert av at du snakker om bare 1 av 6-stk ?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart man blir avvist. Klart man har avvist. Det er nok mer av det, og mer direkte, pga app-er som Tinder. Det er få som har kommet bort til meg på byen og sagt "nei takk", det må liksom en mer formell anledning til for det, but still; ja, avvist blir man. Og det er tusenvis av grunner, og man kan bli provosert av måten eller årsaken, men det svir jo litt hver gang. Det er aldri hyggelig. Merkelig nok så vil man jo bli likt, uansett om man liker vedkommende eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både blitt avvist og avvist selv flere ganger. Har dog kun blitt avvist en gang der jeg faktisk hadde tro på at det kunne blitt noe mer. (Sånn hvis jeg ser bort fra samvisbrudd/skilsmissen da, det er jo den ultimate avvisningen.) Ellers er det nok oftere jeg som avviser ja. Avvisning er en del av dating, det er en del av jakten på den rette. Det har lite med om man er veldig pen eller litt mindre pen. Det har bare med om man er heldig og får kjemi med den man møter. I alle fall når man kommer litt over tenårene og de fleste begynner å skjønne at det ikke bare er utseendet som teller.

Anonymkode: e949a...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri blitt avvist når det gjelder dates. Har blitt dumpa en gang etter noen år i forhold da. Men alle jeg har datet har villet noe mer med meg, men så har jeg ikke helt følt den da. 🤔 Men nå har jeg smått begynt å date en jeg er veldig interessert i og som virker veldig interessert i å treffe meg igjen også, så vi får se - det vil tiden vise. Men alle opplever å bli avvist iløpet av livet. Mange vet hva de vil ha og hva som funker for de og ikke. Du kan være mindre attraktiv for en som er unnskyld ordbruken "stygg", enn for en som ser ut som Brad Pitt liksom.

Anonymkode: 2ec51...73f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har jeg blitt avvist. Det må jeg nesten regne med når jeg velger å date. Men har også vært den som har avvist, så har lært å ikke ta det så personlig. Det trenger ikke være noe galt verken med meg eller mannen. Vi var bare ingen match. 

Anonymkode: df524...172

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ganger men hadde aldri oppsøkt det med å bruke datingsider der mennesker blir til handelsvarer mer enn personer og listen for avvisning blir kunstig lav. 

Anonymkode: 16fe1...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri blitt avvist, menn blir tiltruket av min mystikk som kvinne, det blir jeg som må avvise dem.

Anonymkode: 85cbc...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri blitt avvist, menn blir tiltruket av min mystikk som kvinne, det blir jeg som må avvise dem.

Anonymkode: 85cbc...e9d

Oi. Såpass😂

Anonymkode: b3b35...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene damer blir mer avvist, fordi menn blir usikker på kvinner som er pene.. 

De fleste vil ha damer ingen andre kan ta på en måte.. 

Anonymkode: c5a25...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri blitt avvist, menn blir tiltruket av min mystikk som kvinne, det blir jeg som må avvise dem.

Anonymkode: 85cbc...e9d

Hvordan gjør du det?

Anonymkode: c5a25...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gjør du det?

Anonymkode: c5a25...232

Jeg er bare meg selv, og menn liker at jeg er mystisk 

Anonymkode: 85cbc...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri blitt avvist, men det er ikke fordi jeg er så veldig pen eller noe. Jeg bare har ikke vært aktiv på datingmarkedet i det hele tatt og ikke prøvd meg på noen. Så fant jeg en jeg liker og han liker heldigvis meg også. Er 30.

Anonymkode: 231c9...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg. Ble også dumpet for 1 år siden og det er jo og den verste form for avvisning. Har vært på en del tinder dates som førte til avvisning og jeg selv har møtt menn jeg ikke liker. Men sånn er dating :) plutselig møter man en som man liker og som liker deg tilbake. Det har jeg nå gjort. 

Anonymkode: 1bed0...3a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...