TinaChristina Skrevet 12. oktober 2017 #21 Del Skrevet 12. oktober 2017 Jeg er ganske utadvendt og sosial, men hater å snakke i telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #22 Del Skrevet 12. oktober 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt overdrevet at du trenger psykolog, men kanskje du trenger reflektere litt over hvordan det føles for de som prøver nå deg de dagene du ikke er "i humør" til å ta telefonen. De vil føle seg avvist og mange vil avvskrive deg som venn fordi du ikke er pålitelig. Anonymkode: 5f37b...4c5 Oi! Du høres slitsom og kravstor ut! Hvis noen vil avskrive meg som venn fordi jeg ikke alltid tar telefonen, så skal de gjerne få lov til det. Jeg hadde følt det klaustrofobisk hvis jeg måtte forholde meg til mennesker som forventet at jeg alltid var tilgjengelig, så da hadde vi vært for forskjellige til å fungere som venner uansett. Ts skriver jo at hun enten sender melding eller ringer opp igjen senere, så det er jo ikke snakk om at hun avviser kontakt, bare at det ikke passet akuratt da. Jeg lurer også på hva du legger i å være pålitelig? For meg betyr det en man kan stole på, en som holder avtaler og som oppfører seg realt. Om personen svarer eller ikke svarer på telefonen når jeg ringer, har for meg ikke noe med pålitelighet å gjøre. Anonymkode: ac8ab...457 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hactar Skrevet 12. oktober 2017 #23 Del Skrevet 12. oktober 2017 For meg høres det ikke ut som det har så mye med telefonen å gjøre i det hele tatt, men at du ikke alltid har lyst til å jabbe en halvtime om det nå er på telefon eller ansikt til ansikt. Det er helt normalt å ha stunder der man trenger litt ro i hodet uten at det trenger å ha noe med angst å gjøre. At man har mobiltelefon, betyr ikke at man plikter stå til disposisjon til enhver tid. Det er bare sunt å sette grenser for sin egen tilgjengelighet når man trenger hvile, selv om hvilebehovet kanskje er vanskelig å forstå for de aller mest utadvendte blant oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #24 Del Skrevet 12. oktober 2017 Elsker at mobilen kan settes på lydløs og ha app så man ser hvem som ringer. Mannen er frustrert over at jeg da ofte ikke tar mobilen når han ringer, men ringer tilbake 99% av gangene. Anonymkode: 3638d...1ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 12. oktober 2017 #25 Del Skrevet 12. oktober 2017 Herregud, skal man sette diagnoser på absolutt alt nå for tiden? Angst fordi man ikke orker å snakke i telefonen til en hver tid? Hva blir det neste? Ærlig talt, må alt sykeliggjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nastine Skrevet 14. oktober 2017 #26 Del Skrevet 14. oktober 2017 Jeg prater i tlf kun når det er nødvendig, jeg blir skikkelig sliten av å prate i tlf På jobb er jeg innimellom nødt, men jobber ikke så mye, så går til dels greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå