marthes Skrevet 26. februar 2019 #821 Del Skrevet 26. februar 2019 15 timer siden, miss summers skrev: Hun annonserer for Floyd i dag. I minst to kanaler. Er vel mannen som har tatt de bildene og... det ekke greit kjenner jeg personlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 26. februar 2019 #822 Del Skrevet 26. februar 2019 http://web.archive.org/web/20171209134140/http://www.komikerfrue.no/2017/12/09/nar-misbrukte-blir-maktmisbrukere/ Vil minne om dette som ble lagt ut etter artikkelen i Natt & Dag: http://www.nattogdag.no/2017/12/kjent-komiker-anklages-overgrep-seksuell-trakassering/ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thejohan Skrevet 26. februar 2019 #823 Del Skrevet 26. februar 2019 Altså.. Greit nok at Marna er gift med Ørjan, men det er jaggu ikke synonymt med at hun har visst HELE omfanget av galskapen? Og hvorfor melde seg av nyhetsbrevet til Floyd for at de bruker Marna som model? Det er ikke Marna som har vært en dritt oppi det her, og vi skal være forsiktige i å anta hverken ene eller andre om hvordan hun taklet/takler dette. Jeg synes oppriktig synd på Marna og barna oppi dette. Ørjan fortjener hvert ett styggeord han har fått mot seg, og det er han som skal stå i stormen. Ikke Marna. Ikke barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 26. februar 2019 #824 Del Skrevet 26. februar 2019 4 timer siden, A4. skrev: Det har kommet frem MYE de siste ukene om hennes rolle i dette... Men om noen vil beholde skylappene på, så vær så god sier jeg bare. Hva har det kommet frem om henne da? Fortell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 26. februar 2019 #825 Del Skrevet 26. februar 2019 4 timer siden, A4. skrev: Det har kommet frem MYE de siste ukene om hennes rolle i dette... Men om noen vil beholde skylappene på, så vær så god sier jeg bare. Ja få hør? Eller skal du bare underbygge at slik oppstår rykter og usannheter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 26. februar 2019 #826 Del Skrevet 26. februar 2019 18 minutter siden, jentekvinne skrev: Hva har det kommet frem om henne da? Fortell. Det er ingen vits, for det vil bli slettet som spekulasjoner 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 26. februar 2019 #827 Del Skrevet 26. februar 2019 Trine Grung sier noe om dette i kommentarfeltet sitt i linken hun har delt av Tusse & Tønnvik sin Podcast, de driver et firma SAMMEN, det er jo det dette dreier seg om, business, la oss ikke glemme det. KOMIKERfrue.https://www.facebook.com/trinegrung/ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 26. februar 2019 #828 Del Skrevet 26. februar 2019 3 minutter siden, A4. skrev: Trine Grung sier noe om dette i kommentarfeltet sitt i linken hun har delt av Tusse & Tønnvik sin Podcast, de driver et firma SAMMEN, det er jo det dette dreier seg om, business, la oss ikke glemme det. KOMIKERfrue.https://www.facebook.com/trinegrung/ Du plukket med andre ord ut det du ville lese? At Trine _synes_ at å drive firma sammen betyr at begge gjør noe galt? Du leste ikke der Trine skriver at hun ikke likte Marna fra før dette heller? En tydelig bitter sjanse for å ramme noen man ikke liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 26. februar 2019 #829 Del Skrevet 26. februar 2019 40 minutter siden, A4. skrev: Det er ingen vits, for det vil bli slettet som spekulasjoner Haha, okeei. Så alt det andre som folk lirer av seg her inne er 100 % fakta og blir derfor ikke slettet? Du har ingenting å komme med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 26. februar 2019 #830 Del Skrevet 26. februar 2019 57 minutter siden, Justsaying skrev: Du plukket med andre ord ut det du ville lese? At Trine _synes_ at å drive firma sammen betyr at begge gjør noe galt? Du leste ikke der Trine skriver at hun ikke likte Marna fra før dette heller? En tydelig bitter sjanse for å ramme noen man ikke liker. Jeg fulgte godt med på dette Fb innlegget, Hvor skrev TG at hun ikke likte Marna fra før? Så ikke det, men har ikke lest der de siste dagene. Fint med en link. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Marihønepøne Skrevet 26. februar 2019 Populært innlegg #831 Del Skrevet 26. februar 2019 41 minutter siden, Justsaying skrev: Du plukket med andre ord ut det du ville lese? At Trine _synes_ at å drive firma sammen betyr at begge gjør noe galt? Du leste ikke der Trine skriver at hun ikke likte Marna fra før dette heller? En tydelig bitter sjanse for å ramme noen man ikke liker. Dette har ingenting med hva "Trine Grung synes" å gjøre. Marna Haugen er både eier, styreleder og daglig leder i bedriften Familyfun AS, firmaet Ørjan Burøe jobber for. Det er (blant annet) som representant for det firmaet han har bedrevet grov seksuell trakassering og overgrep. Dette har vært kjent i godt over et år nå, også for Marna Haugen som allerede for over et år siden på sin blogg bekreftet og til og med innrømmet å ha vært tilstede ved et av tilfellene. Men ingenting er blitt tatt tak i eller endret. Han jobber fortsatt for Familyfun AS, sitter i styret i Familyfun AS og representerer bedriften både i form av egen profesjon og i egenskap av å låne ut sin "tittel" til bloggen og merkevaren "Komikerfrue" som ligger under samme bedrift. Attpåtil har Marna Haugen, bedriftseieren, styrelederen og sjefen, gått ut og undergravd Ørjan Burøes handlinger på sin blogg. Noen ville til og med påstått at hun forsvarte handlingene hans og latterliggjorde ofrene. Hvilke andre eiere, styreledere og sjefer slipper å måtte ta et visst ansvar når deres ansatte bedriver lovbrudd i egenskap av ansatt i en bedrift? Hvilke andre eiere, styreledere og sjefer slipper kritiske spørsmål når de lar være å ta ansvar for, og å stoppe, lovbrudd som begås av ansatte i bedriften og tvert imot faktisk undergraver gjerningene i sin eneste offentlige uttalelse om saken? Blander du roller når det er penger å tjene, vil rollene fortsatt være blandet også når problemer oppstår. Marna Haugen er ikke bare Ørjan Burøes kone - hun er også hans sjef. Dette er ikke noe "Trine Grung synes" - dette er sånn det er. 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 26. februar 2019 #832 Del Skrevet 26. februar 2019 1 time siden, A4. skrev: Vi som har fulgt denne saken om ØB med argusøyne, har fått med oss ganske så mye. Tviler på at alle de som skriver FB innlegg i fullt navn lyver, men vi kan være enige om å være uenige.Du mener Komikerfrue er helt uskyldig i denne saken, men jeg mener at hun har dekket over mannen i minst like stor grad som kollegaer som har visst om dette i 20 år. Samme sier jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 26. februar 2019 #833 Del Skrevet 26. februar 2019 1 time siden, Marihønepøne skrev: Dette har ingenting med hva "Trine Grung synes" å gjøre. Marna Haugen er både eier, styreleder og daglig leder i bedriften Familyfun AS, firmaet Ørjan Burøe jobber for. Det er (blant annet) som representant for det firmaet han har bedrevet grov seksuell trakassering og overgrep. Dette har vært kjent i godt over et år nå, også for Marna Haugen som allerede for over et år siden på sin blogg bekreftet og til og med innrømmet å ha vært tilstede ved et av tilfellene. Men ingenting er blitt tatt tak i eller endret. Han jobber fortsatt for Familyfun AS, sitter i styret i Familyfun AS og representerer bedriften både i form av egen profesjon og i egenskap av å låne ut sin "tittel" til bloggen og merkevaren "Komikerfrue" som ligger under samme bedrift. Attpåtil har Marna Haugen, bedriftseieren, styrelederen og sjefen, gått ut og undergravd Ørjan Burøes handlinger på sin blogg. Noen ville til og med påstått at hun forsvarte handlingene hans og latterliggjorde ofrene. Hvilke andre eiere, styreledere og sjefer slipper å måtte ta et visst ansvar når deres ansatte bedriver lovbrudd i egenskap av ansatt i en bedrift? Hvilke andre eiere, styreledere og sjefer slipper kritiske spørsmål når de lar være å ta ansvar for, og å stoppe, lovbrudd som begås av ansatte i bedriften og tvert imot faktisk undergraver gjerningene i sin eneste offentlige uttalelse om saken? Blander du roller når det er penger å tjene, vil rollene fortsatt være blandet også når problemer oppstår. Marna Haugen er ikke bare Ørjan Burøes kone - hun er også hans sjef. Dette er ikke noe "Trine Grung synes" - dette er sånn det er. Så fortell meg da, hvem gikk under Tv2-trakasseringssaken? De som trakasserte og sjefene? Eller de som trakasserte? Det er ikke slik at selv om man eier/driver et firma så er man ansvarlig for eventuelle handlinger medeiere gjør. Dette er itillegg ikke en kriminalsak så hva galt har hun gjort som hun skal ta ansvar for? Å stå opp for sin mann er noe alle normale gjør, og selv om hun kanskje kan ha visst om noe som har skjedd så gjør det fremdeles ikke henne ansvarlig for hans handlinger. Hva blir neste? Marna er medskyldig og barna må tåle denne gapestokken med en slik far. Dere er virkelig skumle, rammer like mange uskyldige med slike kommentarer. Hvorfor tror dere media er så stille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 26. februar 2019 #834 Del Skrevet 26. februar 2019 1 time siden, Jobbermedbarn skrev: Takk! Det hadde jeg ikke fått med meg. Jeg føler at det er buisnesskvinnen Marna hun ikke har hatt så mye til overs for, og ikke privatpersonen. Og etter å ha lest det gode innlegget til @Marihønepøne er det kanskje noe i det? Jeg vet ikke bakgrunnen, men slik Trine fremstår i sitt eget innlegg og tidligere inntrykk så tror jeg heller sjalusi over andres suksess er grunnen. Det kom også frem mye annet interessant i det innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Littlewoman Skrevet 27. februar 2019 #835 Del Skrevet 27. februar 2019 17 timer siden, Justsaying skrev: Du plukket med andre ord ut det du ville lese? At Trine _synes_ at å drive firma sammen betyr at begge gjør noe galt? Du leste ikke der Trine skriver at hun ikke likte Marna fra før dette heller? En tydelig bitter sjanse for å ramme noen man ikke liker. Jeg leste innlegget og det er nå ØB det rettes mot og faktum at de driver firmaet sammen? Faktum er at de driver firma sammen som jeg ser TG sikter til mange mange ganger i innlegget så det er tydelig at det er fokuset, ikke om hun liker Marna eller ikke. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 27. februar 2019 #836 Del Skrevet 27. februar 2019 54 minutter siden, Littlewoman skrev: Jeg leste innlegget og det er nå ØB det rettes mot og faktum at de driver firmaet sammen? Faktum er at de driver firma sammen som jeg ser TG sikter til mange mange ganger i innlegget så det er tydelig at det er fokuset, ikke om hun liker Marna eller ikke. Anbefaler deg å lese kommentarene som vi refererte til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaputt Skrevet 27. februar 2019 #837 Del Skrevet 27. februar 2019 Vi vet jo ikke hva slags forhold de har. Jeg synes tanken på flere sammen med mannen og meg er litt spennende (men ikke overgrep da). Om de har er åpent forhold, så er nødvendigvis ikke Marna like dømmende. Selv om jeg tipper hun synes det er like kjipt å bli fersket - som da Fotballfrue ble tatt med buksene nede mht bilderedigering. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 27. februar 2019 #838 Del Skrevet 27. februar 2019 56 minutter siden, Kaputt skrev: Vi vet jo ikke hva slags forhold de har. Jeg synes tanken på flere sammen med mannen og meg er litt spennende (men ikke overgrep da). Om de har er åpent forhold, så er nødvendigvis ikke Marna like dømmende. Selv om jeg tipper hun synes det er like kjipt å bli fersket - som da Fotballfrue ble tatt med buksene nede mht bilderedigering. Tror ikke de har hatt et åpent forhold for han har selv sagt at han var utro og gikk bak ryggen hennes. Har vært på showet hans, der sier han det. Men tror nesten ikke utroskapen er det verste her, det er jo den sinnsyke oppførselen hans mot andre jenter. Han er Norges svar på Harvey Weinstein og det må være utrolig tøft for Marna å høre alle de historiene som nå dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 27. februar 2019 #839 Del Skrevet 27. februar 2019 1 time siden, Kaputt skrev: Vi vet jo ikke hva slags forhold de har. Jeg synes tanken på flere sammen med mannen og meg er litt spennende (men ikke overgrep da). Om de har er åpent forhold, så er nødvendigvis ikke Marna like dømmende. Selv om jeg tipper hun synes det er like kjipt å bli fersket - som da Fotballfrue ble tatt med buksene nede mht bilderedigering. Forstår ikke helt innlegget ditt. Dette handler ikke om swingers, men om hans trakassering av kvinner. Er det spennende? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaputt Skrevet 27. februar 2019 #840 Del Skrevet 27. februar 2019 5 minutter siden, miss summers skrev: Forstår ikke helt innlegget ditt. Dette handler ikke om swingers, men om hans trakassering av kvinner. Er det spennende? Nei. Les igjen. Skriver IKKE overgrep. Overgrep sidestiller jeg med trakassering. Med det mente jeg at alle de som sier "stakkars Marna" ikke har snøring hvilke regler som gjelder hos dem. Eller om det er synd på Marna. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå