Gjest Justsaying Skrevet 3. mars 2019 #961 Del Skrevet 3. mars 2019 1 time siden, Skogspike skrev: De tre siste innleggene på Instagram: 3) En ape som stikker hånda inn i baken på en hund. 2) Yngste barn dansende foran tv. 1) Et reklameinnlegg hvor Komikerfrue er tilsølt med hvitt kremsøl rennende rundt munnen. Noe et par menn ikke kan la være å kommentere, selvsagt. Feil. Det er bare så fryktelig feil. 3. En viral morsomvideo? 2. Et barn som danser med ryggen til? (Dessuten er det en laptop) 1. Fastelavensboller og krem? Spiser du det uten å grise er du god. Ja det kommer an på øyet som ser. Og hvis du ser godt så er det ikke mye eksponering av barn der siste tiden. Marna er virkelig god som klarer å ikke miste seg selv i en slik opprivende periode i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 3. mars 2019 #962 Del Skrevet 3. mars 2019 Folk henger seg opp i alt for mye. Pass på dere selv, og la andre få gjøre det de vil gjøre! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miniomelett Skrevet 4. mars 2019 #963 Del Skrevet 4. mars 2019 Spiller vel ingen rolle om det er ryggen til barnet eller ikke. De er ikke i stand til å si at de ønsker det skal ligge på nett eller ikke. Får helt neller av at folk ikke kan forstå dette. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 4. mars 2019 #964 Del Skrevet 4. mars 2019 15 timer siden, Baresierdet skrev: Folk henger seg opp i alt for mye. Pass på dere selv, og la andre få gjøre det de vil gjøre! Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 4. mars 2019 #965 Del Skrevet 4. mars 2019 (endret) 4 timer siden, Macimba skrev: Ok. Det er moderatorene som styrer trådene og ikke andre brukere. Jeg kan feks skrive at jeg synes marna har klart seg bra i stormen 😊 Endret 4. mars 2019 av Justlooking Svaret kom ikke med 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevod Skrevet 6. mars 2019 #966 Del Skrevet 6. mars 2019 Mye kryptiske snaps om dagen.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 6. mars 2019 #967 Del Skrevet 6. mars 2019 1 time siden, Nevod skrev: Mye kryptiske snaps om dagen.. Jepp. Reager på det samme! Som den om rævhullet og blomsten på snap... lurer på hvem rævhullet i hennes øyne er? Mannen eller T&T?🤔 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sannhet Skrevet 22. mars 2019 #968 Del Skrevet 22. mars 2019 (endret) Synes det er overraskende at Marna støtter Anne Brith sin bok. Ref siste IG post. Endret 22. mars 2019 av sannhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 22. mars 2019 #969 Del Skrevet 22. mars 2019 Forsterker mine tanker om marna... 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 22. mars 2019 #970 Del Skrevet 22. mars 2019 Passer å dele dette innlegget fra ØB’s tråd: 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juoigi Skrevet 22. mars 2019 #971 Del Skrevet 22. mars 2019 27 minutter siden, Rosalie said: Passer å dele dette innlegget fra ØB’s tråd: Yes! 👏🏻👏🏻🙌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 22. mars 2019 #972 Del Skrevet 22. mars 2019 (endret) Beklager, Marna. Der mistet du meg som trofast følger. Jeg er like gammel som deg, har likt det du har lagt ut både på det personlige plan og overfladiske plan. Men hvis du seriøst mener at det er død over KG så mener du at folk skal slutte å diskutere OG godta den motbydelige oppførselen til mannen din. For din egen merkevares skyld burde du separeres og fjerne deg fra alt som har med Ørjan å gjøre. Forstår at det er vanskelig mtp at dere har to barn sammen, men det som han har gjort er ikke utroskap. Det er grov trakassering og psykisk og fysisk overgrep mot jenter. Hvis du kan leve med det og du synes det er greit så er ikke du et menneske jeg ønsker å forholde meg til. Endret 22. mars 2019 av jentekvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sannhet Skrevet 22. mars 2019 #973 Del Skrevet 22. mars 2019 41 minutter siden, jentekvinne skrev: Beklager, Marna. Der mistet du meg som trofast følger. Jeg er like gammel som deg, har likt det du har lagt ut både på det personlige plan og overfladiske plan. Men hvis du seriøst mener at det er død over KG så mener du at folk skal slutte å diskutere OG godta den motbydelige oppførselen til mannen din. For din egen merkevares skyld burde du separeres og fjerne deg fra alt som har med Ørjan å gjøre. Forstår at det er vanskelig mtp at dere har to barn sammen, men det som han har gjort er ikke utroskap. Det er grov trakassering og psykisk og fysisk overgrep mot jenter. Hvis du kan leve med det og du synes det er greit så er ikke du et menneske jeg ønsker å forholde meg til. Helt enig med deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninnn Skrevet 22. mars 2019 #974 Del Skrevet 22. mars 2019 Props til Marna. Hun er lojal til beinet. Det står nok mange staute sunnmørskjærringer i rekkene bak henne som har måttet hanskes med og holdt ut med mye værre skit enn dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 22. mars 2019 #975 Del Skrevet 22. mars 2019 (endret) 13 minutter siden, Ninnn skrev: Props til Marna. Hun er lojal til beinet. Det står nok mange staute sunnmørskjærringer i rekkene bak henne som har måttet hanskes med og holdt ut med mye værre skit enn dette. Props? Seriøst? Har du fått med deg hva mannen hennes har gjort? Btw: Sunnmørskjærringer? Wtf? Endret 22. mars 2019 av DianaV 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninnn Skrevet 22. mars 2019 #976 Del Skrevet 22. mars 2019 1 minutt siden, DianaV skrev: Props? Seriøst? Har du fått med deg hva mannen hennes har gjort? Btw: Sunnmørskjærringer? Wtf? Ja. Syns det er på sin plass med en high five til Marna, som forøvrig ikke har gjort noe straffbart. Ser flere refser henne for ikke å ha skilt seg ennå. Jeg syns det er beundringsverdig og tøft gjort av henne å stå i det, verne om flokken sin og være lojal mot mannen og familien sin. Det får du ha så i vrangstrupen du bare vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 22. mars 2019 #977 Del Skrevet 22. mars 2019 5 minutter siden, DianaV skrev: Props? Seriøst? Har du fått med deg hva mannen hennes har gjort? Btw: Sunnmørskjærringer? Wtf? Hvorfor skal Marna tas for noe noen andre har gjort? Hva syns dere moren til Ørjan skal gjøre? Adoptere han bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 22. mars 2019 #978 Del Skrevet 22. mars 2019 (endret) Denne typen lojalitet, og ikke minst, nærmest desillusjonert skylding på andre, minner meg om oppførselen til kona til Rune Øygard. Det er oppriktig interessant, hvilke mekanismer det er som er i sving, når man kobler totalt ut på denne måten. Før noen kommer og skal si at det er forskjell på Rune Øygard og Ørjan Burøe med partnere, så er det ikke poenget her. Poenget er hvordan noen, på høylys dag og imot all logikk, velger en tilsynelatende bunnløs lojalitet, og skylder på alle andre, til den grad at offentligheten (som består av blant annet folk med normal empati og klokskap) må himle med øynene. Endret 22. mars 2019 av Søgni 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninnn Skrevet 22. mars 2019 #979 Del Skrevet 22. mars 2019 6 minutter siden, Søgni skrev: Denne typen lojalitet, og ikke minst, nærmest desillusjonert skylding på andre, minner meg om oppførselen til kona til Rune Øygard. Det er oppriktig interessant, hvilke mekanismer det er som er i sving, når man kobler totalt ut på denne måten. Før noen kommer og skal si at det er forskjell på Rune Øygard og Ørjan Burøe med partnere, så er det ikke poenget her. Poenget er hvordan noen, på høylys dag og imot all logikk, velger en tilsynelatende bunnløs lojalitet, og skylder på alle andre, til den grad at offentligheten (som består av blant annet folk med normal empati og klokskap) må himle med øynene. Ja. Fortsett å fortell hverandre det, dere. Jeg tror jeg herved skrider elegant ut av tråden. Dersom det Burøe er anklaget (les:ikke dømt) for å ha gjort, sidestilles med nasty Øygarden og nabojenta på 14 så skjønner jeg godt hvor all harmen kommer fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. mars 2019 #980 Del Skrevet 22. mars 2019 (endret) Skjønner ikke hva som er beundirngsverdighet ved blind lojalitet til ektemannen. Slike verdier hører hjemme i en verden hvor kona var mannens eiendom. Om kona ikke eies av mannen så er det helt greit og lurt å gå fra mannen når mannen gjør stygge handlinger og spesielt når han aldri slutter med de stygge handlingene. Man kan sikkert diskutere hva som er best for barna, men i min verden er det ikke å lære dem at man skal se gjennom fingrene på seksuell trakassering og seksuelle handlinger uten samtykke. Ei heller å lære barna at kona aldri skal gå fra ektemannen uansett hva ektemannen måtte finne på. Endret 22. mars 2019 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå