Gjest jentekvinne Skrevet 2. mars 2019 #941 Del Skrevet 2. mars 2019 31 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Jeg kom over et annet forum som heter «skravle». De diskuterte dette i 2017 hvor en bruker skrev at komikerfrue hadde bygget hele sin karriere rundt ektefellen og derfor forsvarte hun ham.. Ikke vet jeg hva greia til denne bloggern er men anser det ikke som normalt å forsvare seksuell trakkassering og overgrep. Hun burde skamme seg. Tror det er masse skjelletter som har falt ut av Ørjan sitt skap etter hun skrev det innlegget. Det har vært nevnt flere ganger i denne tråden, men folk leser veldig selektivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 2. mars 2019 #942 Del Skrevet 2. mars 2019 1 minutt siden, jentekvinne skrev: Tror det er masse skjelletter som har falt ut av Ørjan sitt skap etter hun skrev det innlegget. Det har vært nevnt flere ganger i denne tråden, men folk leser veldig selektivt. Ja, enkelte er veldig selektive og forsvarer både bloggeren og ektefellen uansett. Hvem i alle dager kan forsvare slik oppførsel? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 2. mars 2019 #943 Del Skrevet 2. mars 2019 Akkurat nå, Snaskesnusken skrev: Ja, enkelte er veldig selektive og forsvarer både bloggeren og ektefellen uansett. Hvem i alle dager kan forsvare slik oppførsel? Ingen som kan forsvare hans oppførsel, den er jo så forkastelig og grenseoverskridende som det kan få blitt. Litt unødvendig av Marna og poste det innlegget, men det forsvant jo like fort som det kom. Det jeg mener er at når hun skrev det innlegget så visste nok ikke hun hvor alvorlig og graverende omfanget var. Det har jo dukket opp den ene etter den andre i 2018 og nå i 2019. Det var etter hun skrev innlegget. Jeg unnskylder ikke henne, men hun er nok den siste som har fått vite om alle tilfellene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 2. mars 2019 #944 Del Skrevet 2. mars 2019 1 minutt siden, jentekvinne skrev: Ingen som kan forsvare hans oppførsel, den er jo så forkastelig og grenseoverskridende som det kan få blitt. Litt unødvendig av Marna og poste det innlegget, men det forsvant jo like fort som det kom. Det jeg mener er at når hun skrev det innlegget så visste nok ikke hun hvor alvorlig og graverende omfanget var. Det har jo dukket opp den ene etter den andre i 2018 og nå i 2019. Det var etter hun skrev innlegget. Jeg unnskylder ikke henne, men hun er nok den siste som har fått vite om alle tilfellene. På fb er det flere som forsvarer ham.. Komikerfrue visste gjerne ikke om omfanget men det er ingen som vet hvor mye hun faktisk vet om dette. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 2. mars 2019 #945 Del Skrevet 2. mars 2019 36 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Jeg kom over et annet forum som heter «skravle». De diskuterte dette i 2017 hvor en bruker skrev at komikerfrue hadde bygget hele sin karriere rundt ektefellen og derfor forsvarte hun ham.. Ikke vet jeg hva greia til denne bloggern er men anser det ikke som normalt å forsvare seksuell trakkassering og overgrep. Hun burde skamme seg. Jeg synes ikke det er riktig å skrive at hun forsvarer overgrep og seksuell trakassering. Mye mer er kommet frem etter det, og vi vet ikke hva hun tenker! Jeg tror det er veldig lite sannsynlig at Marna forsvarer mannen sin her, selvom jeg også på en måte savner en klar avstand fra henne. At hun trenger tid har jeg likevel forståelse for. Jeg tror også Marna har bygget seg opp en karriere som står støtt uten mannen sin, selvom navnet er knyttet opp til han, så jeg tror ikke det handler om det hvis hun fortsatt velger å stå ved hans side. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuna Skrevet 2. mars 2019 #946 Del Skrevet 2. mars 2019 1 minutt siden, Snaskesnusken skrev: På fb er det flere som forsvarer ham.. Komikerfrue visste gjerne ikke om omfanget men det er ingen som vet hvor mye hun faktisk vet om dette. Nettopp. Heller ikke du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 2. mars 2019 #947 Del Skrevet 2. mars 2019 2 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Jeg synes ikke det er riktig å skrive at hun forsvarer overgrep og seksuell trakassering. Mye mer er kommet frem etter det, og vi vet ikke hva hun tenker! Jeg tror det er veldig lite sannsynlig at Marna forsvarer mannen sin her, selvom jeg også på en måte savner en klar avstand fra henne. At hun trenger tid har jeg likevel forståelse for. Jeg tror også Marna har bygget seg opp en karriere som står støtt uten mannen sin, selvom navnet er knyttet opp til han, så jeg tror ikke det handler om det hvis hun fortsatt velger å stå ved hans side. Hun fikk det med seg personlig og valgte allikevel å poste det omtalte innlegget hvor hun bortforklarer og bagatiliserer overgrepene. Å ta mannen i forsvar er å forsvare overgrepene som er begått. Hvor stabil denne karrieren hennes er kan jeg ikke uttale meg om men hun bør gjerne starte på nytt og legge bort navnet, «Komikerfrue». Bloggeren viser også en elendig dømmekraft da hun ikke skjermer mindreårige. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 2. mars 2019 #948 Del Skrevet 2. mars 2019 6 minutter siden, Nuna skrev: Nettopp. Heller ikke du. Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet 2. mars 2019 #949 Del Skrevet 2. mars 2019 (endret) Å dømme Marna for noe mannen hennes har gjort synes jeg kan avsluttes her og nå. Hvordan de har det seg i mellom vet ingen her noe som helst om. Det er mange mekanismer som kan slå inn når man har en krevende livssituasjon, det være seg over tid eller akutt. Slutt å få det til å høres ut som Marna jobber på lag med mannen sin i overgrepssakene. Endret 2. mars 2019 av MissCortado 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 2. mars 2019 #950 Del Skrevet 2. mars 2019 4 timer siden, Snaskesnusken skrev: Hun fikk det med seg personlig og valgte allikevel å poste det omtalte innlegget hvor hun bortforklarer og bagatiliserer overgrepene. Å ta mannen i forsvar er å forsvare overgrepene som er begått. Hvor stabil denne karrieren hennes er kan jeg ikke uttale meg om men hun bør gjerne starte på nytt og legge bort navnet, «Komikerfrue». Bloggeren viser også en elendig dømmekraft da hun ikke skjermer mindreårige. Tiden vil vise hva som skjer. Det virker som at saken har roet seg ned i media. Jeg tror marna kan fortsette som blogger uavhengig av hva som skjer videre. Hun er en kjent blogger nå og kan antagelig stå på egne ben om hun ønsker det. Enig i at barna må skjermes. og det uansett utfall slik at de kan være mer anonyme. Det fortjener alle bloggerbarna, de skal ikke måtte forholde seg til hva som skjer med foreldrene verken på skole eller med venner. I det siste blogginnlegget skriver hun at alle i heimen har vært syke og at hun har slappet av og lest i det siste. Det er vel et godt tegn i denne vanskeleg tiden. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 2. mars 2019 #951 Del Skrevet 2. mars 2019 Tråden er ryddet for personangrep, brukerdebatt, spekulasjoner og svar til dette. Kragebein, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvem er dette? Skrevet 2. mars 2019 #952 Del Skrevet 2. mars 2019 9 timer siden, jentekvinne skrev: Ingen som kan forsvare hans oppførsel, den er jo så forkastelig og grenseoverskridende som det kan få blitt. Litt unødvendig av Marna og poste det innlegget, men det forsvant jo like fort som det kom. Det jeg mener er at når hun skrev det innlegget så visste nok ikke hun hvor alvorlig og graverende omfanget var. Det har jo dukket opp den ene etter den andre i 2018 og nå i 2019. Det var etter hun skrev innlegget. Jeg unnskylder ikke henne, men hun er nok den siste som har fått vite om alle tilfellene. Har du link til dette innlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juoigi Skrevet 3. mars 2019 #953 Del Skrevet 3. mars 2019 Er det bare jeg som reagerer på at Komikerfruen bruker «Insatt» som clickbait på det nyeste innlegget sitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 3. mars 2019 #954 Del Skrevet 3. mars 2019 30 minutter siden, juoigi skrev: Er det bare jeg som reagerer på at Komikerfruen bruker «Insatt» som clickbait på det nyeste innlegget sitt? Har ikke lest bloggen hennes på hvertfall et år, og nå nylig avfulgte jeg henne på Instagram. Hva mener hun med innsatt da? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xemiliex Skrevet 3. mars 2019 #955 Del Skrevet 3. mars 2019 28 minutter siden, juoigi skrev: Er det bare jeg som reagerer på at Komikerfruen bruker «Insatt» som clickbait på det nyeste innlegget sitt? Gidder ikke sjekke hva det handler om engang. Reagerer uansett mer på at hun igjen kjører på med eksponering av allerede sårbare barn (på Instagram). Hun er tonedøv. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2ney Skrevet 3. mars 2019 #956 Del Skrevet 3. mars 2019 7 timer siden, Hvem er dette? skrev: Har du link til dette innlegget? http://web.archive.org/web/20171209134140/http://www.komikerfrue.no/2017/12/09/nar-misbrukte-blir-maktmisbrukere/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogspike Skrevet 3. mars 2019 #957 Del Skrevet 3. mars 2019 (endret) De tre siste innleggene på Instagram: 3) En ape som stikker hånda inn i baken på en hund. 2) Yngste barn dansende foran tv. 1) Et reklameinnlegg hvor Komikerfrue er tilsølt med hvitt kremsøl rennende rundt munnen. Noe et par menn ikke kan la være å kommentere, selvsagt. Feil. Det er bare så fryktelig feil. Endret 3. mars 2019 av Skogspike Skrivefeil 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuna Skrevet 3. mars 2019 #958 Del Skrevet 3. mars 2019 13 minutter siden, Skogspike skrev: De tre siste innleggene på Instagram: 3) En ape som stikker hånda inn i baken på en hund. 2) Yngste barn dansende foran tv. 1) Et reklameinnlegg hvor Komikerfrue er tilsølt med hvitt kremsøl rennende rundt munnen. Noe et par menn ikke kan la være å kommentere, selvsagt. Feil. Det er bare så fryktelig feil. Jeg finner ikke noen menn som kommenterer kremsølet hennes. Ellers, herlig å se at hun er på beina igjen 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogspike Skrevet 3. mars 2019 #959 Del Skrevet 3. mars 2019 15 minutter siden, Nuna skrev: Jeg finner ikke noen menn som kommenterer kremsølet hennes. Ellers, herlig å se at hun er på beina igjen 👍🏻 Jeg ser det fortsatt jeg. Du synes ikke at eksponering av barn er malplassert mellom de to innleggene? Spesielt i denne stormen som er nå? Kan ikke barna bare få være barn, uten at «alle» skal vite hvem de er. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuna Skrevet 3. mars 2019 #960 Del Skrevet 3. mars 2019 16 minutter siden, Skogspike skrev: Jeg ser det fortsatt jeg. Du synes ikke at eksponering av barn er malplassert mellom de to innleggene? Spesielt i denne stormen som er nå? Kan ikke barna bare få være barn, uten at «alle» skal vite hvem de er. At de skriver at hun er søt, eller at de ikke skal si noe om bildet? Ærlig talt... Ungen ser vi ryggen på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå