Gå til innhold

Marna Haugen

maomao

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Justsaying skrev:

Anbefaler deg å lese kommentarene som vi refererte til

Jeg leste alle, var jo en del hehe, en så den dere sikter til men den sier også det som gjenspeiler seg i overskriften. De driver et AS sammen og om noe lignende hadde skjedd i et annet AS, hvor leder gjør graverende feil som ØB har gjort, vil det si noe om troverdigheten i selskapet. Som de driver sammen. Som TG skriver i overskriften. 

Hadde TG skrevet dette i overskriften hadde det fått en helt annen betydning men ikke sånn det står i dag. Det er ikke det som er essensen av innlegget, den kommentaren står for seg selv. Så kan en mene om den ene kommentaren eller det som innlegget gjenspeiler. Det er to helt forskjellige ting for det er ØB som henges ut, ikke Marna. Hun dras med fordi hun velger å drive selskap sammen m han.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Justsaying
19 minutter siden, Littlewoman skrev:

Jeg leste alle, var jo en del hehe, en så den dere sikter til men den sier også det som gjenspeiler seg i overskriften. De driver et AS sammen og om noe lignende hadde skjedd i et annet AS, hvor leder gjør graverende feil som ØB har gjort, vil det si noe om troverdigheten i selskapet. Som de driver sammen. Som TG skriver i overskriften. 

Hadde TG skrevet dette i overskriften hadde det fått en helt annen betydning men ikke sånn det står i dag. Det er ikke det som er essensen av innlegget, den kommentaren står for seg selv. Så kan en mene om den ene kommentaren eller det som innlegget gjenspeiler. Det er to helt forskjellige ting for det er ØB som henges ut, ikke Marna. Hun dras med fordi hun velger å drive selskap sammen m han.

Poenget mitt var uansett at TG skriver at hun ikke likte Marna fra før og det er en god indikasjon på at hun hugger ned Marna slik hun gjør nå mens hun har en gyllen mulighet. 

TG skriver også at hun ble kontaktet for lenge siden av ei hun da trådde bare var en forsmådd fan. Hva tyder man av det? 

1. Hvorfor kontakter disse ofrene kjendiser for å fortelle om trakassering og ikke de rette instansene?

2. Hvorfor er det akseptert at feks TG antar at det er en forsmådd fan men ikke at flere nå tror det? 

3. Hvorfor skal T&T, TG og resten av melkemaskinene nå stå i bresjen og være talsmenn/kvinner for disse ofrene? 

Nei det blir veldig merkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Justsaying skrev:

Poenget mitt var uansett at TG skriver at hun ikke likte Marna fra før og det er en god indikasjon på at hun hugger ned Marna slik hun gjør nå mens hun har en gyllen mulighet. 

TG skriver også at hun ble kontaktet for lenge siden av ei hun da trådde bare var en forsmådd fan. Hva tyder man av det? 

1. Hvorfor kontakter disse ofrene kjendiser for å fortelle om trakassering og ikke de rette instansene?

2. Hvorfor er det akseptert at feks TG antar at det er en forsmådd fan men ikke at flere nå tror det? 

3. Hvorfor skal T&T, TG og resten av melkemaskinene nå stå i bresjen og være talsmenn/kvinner for disse ofrene? 

Nei det blir veldig merkelig

1. Det vet jeg ikke men om en følger noen som opparbeider de seg troverdighet om en viser seg som menneske. Kanskje. 

2. Vi vet jo ingenting om hva som står i den omtalte melding. Kanskje vedkommende skrev hun likte vedkommende FØR det skjedde noe?

3. Hvordan er TG en melkemaskin? Sjekket nettsiden og Facebooksiden...ser ikke en annonse eller betalt samarbeid noe sted. Mener hun skrev langt nede i et innlegg at hun ikke skriver betalte innlegg. Ser ikke på henne som talsrør for ofrene heller ved den ene kommentaren, helt uenig. Helt greit for meg å være uenig om det

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kaputt skrev:

Nei. Les igjen. Skriver IKKE overgrep. Overgrep sidestiller jeg med trakassering. 

Med det mente jeg at alle de som sier "stakkars Marna" ikke har snøring hvilke regler som gjelder hos dem. Eller om det er synd på Marna. 

Det må da være synd på Marna uansett, i og med at mannen viser seg å være en overgriper. Uansett hva slags regler de måtte ha i forholdet så tror jeg neppe de har hatt en regel om at han kan forgripe seg på andre med hennes velsignelse. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg syns er tragisk er at marna fortsatt later som det snør, hun snapper i vei med unger og reklame, og at ingen orker lage middag. 

Hvorfor denne tause veggen? Hvorfor ikke åpne opp og si om de feks går i terapi, eller at i det minste HAN går i terapi. Utsolgt hus i Ski blir avlyst pga sykemelding. Podcast lagt på is, «fordi ØB orker ikke». Hvorfor ikke bygge seg en ryggrad av mer enn bolledeig og gjemme seg som en struts?? Hadde vært bedre om han gikk ut og fortalte, om tilfellet er at han har søkt hjelp. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
9 minutter siden, Viking-girl skrev:

Det jeg syns er tragisk er at marna fortsatt later som det snør, hun snapper i vei med unger og reklame, og at ingen orker lage middag. 

Hvorfor denne tause veggen? Hvorfor ikke åpne opp og si om de feks går i terapi, eller at i det minste HAN går i terapi. Utsolgt hus i Ski blir avlyst pga sykemelding. Podcast lagt på is, «fordi ØB orker ikke». Hvorfor ikke bygge seg en ryggrad av mer enn bolledeig og gjemme seg som en struts?? Hadde vært bedre om han gikk ut og fortalte, om tilfellet er at han har søkt hjelp. 

Har hun noe plikt til å formidle til verden alt hun går gjennom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er trist at de begge fortsetter og eksponere barna oppi dette her. Hadde håpet de hadde nok selvinnsikt til å la være. Kan vi ikke snart få noen regler for barna i denne blogg/influencer verden. Synes denne saken viser at det er på høy tid! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende at hun legger ut en video på Instagram med en ape som tar en hund i rompa. Jeg ville nok vært litt forsiktig med å dra sånne spøker nå. Men samtidig så er jeg litt delt også. Hva skal hun gjøre? Forholde seg taus? Snakke om mannen? Kan ikke være lett å være henne nå. Men hele denne "late som ingenting" som foregår i sosiale medier nå, synes jeg også blir spesiell.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jentekvinne skrev:

Har hun noe plikt til å formidle til verden alt hun går gjennom? 

Det er vel ingen som har påstått det. Enkelte påpeker imidlertid hvordan det fremstår og hvilke signaler det sender at hun ikke adresserer situasjonen overhodet, men kjører full struts. Det er et valg hun gjør og det å ikke si noe, sier for min del veldig mye. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, misspinky skrev:

Overraskende at hun legger ut en video på Instagram med en ape som tar en hund i rompa. Jeg ville nok vært litt forsiktig med å dra sånne spøker nå. Men samtidig så er jeg litt delt også. Hva skal hun gjøre? Forholde seg taus? Snakke om mannen? Kan ikke være lett å være henne nå. Men hele denne "late som ingenting" som foregår i sosiale medier nå, synes jeg også blir spesiell.

Hun legger seg på det nivået og poster slike videoer altså.. 🙄 Komikerfrue fremstår som særdeles umoden i mine øyne. Jeg tror ikke hun skjønner omfanget av ektemannens oppførsel. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, misspinky skrev:

Hun eier jo ikke refleksjonsevne.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Marihønepøne skrev:

Hun eier jo ikke refleksjonsevne.

Jeg sitter med inntrykk av at ingen i Blogglandia innehar refleksjonsevne. De ville ikke blottet seg selv og mindreårige dersom de reflekterte over skadene de påfører egne barn.

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snaskesnusken skrev:

Jeg sitter med inntrykk av at ingen i Blogglandia innehar refleksjonsevne. De ville ikke blottet seg selv og mindreårige dersom de reflekterte over skadene de påfører egne barn.

👑👏

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snaskesnusken skrev:

Du har et poeng. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest jentekvinne
4 timer siden, misspinky skrev:

Herlighet, hva er problemet? Den videoen går jo som en farsott på insta. Det er mange som har sett og delt den. Hva har det med mannen hennes å gjøre? Og jeg spør igjen: har hun meldeplikt ovenfor omverden? Tror du/dere ikke hun har mer enn nok med seg selv og ungene i disse dager om ikke hun skal fortelle hele verden hva hun sliter med i tillegg? Dere som forventer det må være veldig unge og aldri ha gått gjennom alvorlige sorger og samlivsbrudd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jentekvinne skrev:

Herlighet, hva er problemet? Den videoen går jo som en farsott på insta. Det er mange som har sett og delt den. Hva har det med mannen hennes å gjøre? Og jeg spør igjen: har hun meldeplikt ovenfor omverden? Tror du/dere ikke hun har mer enn nok med seg selv og ungene i disse dager om ikke hun skal fortelle hele verden hva hun sliter med i tillegg? Dere som forventer det må være veldig unge og aldri ha gått gjennom alvorlige sorger og samlivsbrudd. 

Vel, når mannen har trakassert andre kvinner seksuelt så er det ganske lite gjennomtenkt å legge ut en slik video. Det er ikke det at hun ikke kan eller har lov, det er bare veldig uheldig for hennes del mtp dagens situasjon. Det finnes veldig mye annet hun heller kunne lagt ut. 

Det at hun later som alt er fint og normalt når alle vet at det ikke er det ødelegger bare kredibiliteten hennes for godt. Hvordan skal vi "kjøpe" noe av det hun skriver senere når vi vet hvor langt fra sannheten ting kan fremstilles. Ja, de fleste (om ikke alle) pynter på sannheten på internett, men dette er ekstremversjonen. Jeg tipper de fleste som følger en blogger gjør det av interesse for personen, ikke det den selger, og da bør det fremstilles så ekte som mulig for å virke troverdig. 

Endret av Korpsnerden
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du at slike videoer er passende å legge ut med tanke på den situasjonen som de befinner seg i? 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg i dette, og hun må jo forsette med å tjene penger de har da barn de skal forsørge. Men det  oppfattes veldig lite sympatisk og det kan skade varemerket hennes, bare se på fotballfrue og redigeringsskandalen. 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...