xemiliex Skrevet 13. februar 2019 #501 Del Skrevet 13. februar 2019 4 minutter siden, Megplussto skrev: Huff, jeg tenker på Marna oppi det her. Dette må være en forferdelig påkjenning for henne. En ting er at dette kommer ut og at mannen hennes tydeligvis har oppført seg som et grisete mannetroll i en årrekke, men så offentlig som dette blir nå også.. Det er jo han som gjør dette offentlig. Ved å "stå frem" og "snakke ut" både her og der, for å relansere seg selv og ta eierskap til sitt skakkjørte renommé. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skarpegg Skrevet 13. februar 2019 #502 Del Skrevet 13. februar 2019 Ho som har fått advokatbrev frå ØB har svart på Linn Skåber sin kommentar om tilgivelse. Ikkje vakker lesing akkurat og vitner ikkje om anger frå ØB si side. 🤔 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 13. februar 2019 #503 Del Skrevet 13. februar 2019 Ny artikkel i VG https://www.vg.no/rampelys/i/J1m8EX/oerjan-buroee-leiren-slaar-tilbake-mot-sigrid-bonde-tusvik-vi-har-aldri-truet-noen-til-taushet?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 Jeg oppfatter definitivt at e-posten fra Elden var et forsøk på å skremme vedkommende til taushet. Enda mer typisk #metoo stoff: Kvinnen fikk slibrige meldinger. Avsender påstår hun var med på det. Ord mot ord, og overgriperen vinner frem. Og så truer du offeret til taushet. Burøe fremstår definitivt ikke som en angrende synder, når han opptrer på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icock Skrevet 13. februar 2019 #504 Del Skrevet 13. februar 2019 (endret) ... Endret 25. juli 2019 av icock 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 13. februar 2019 #505 Del Skrevet 13. februar 2019 Hvor leser jeg kommentarfeltene dere nevner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 13. februar 2019 #506 Del Skrevet 13. februar 2019 (endret) 1 minutt siden, miss summers skrev: Hvor leser jeg kommentarfeltene dere nevner? I innlegget til Christoffer Andreas Dedekar Schjelderup på FB. Endret 13. februar 2019 av decker Skreiv feil namn 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 13. februar 2019 #507 Del Skrevet 13. februar 2019 2 minutter siden, decker skrev: I innlegget til Christoffer Andreas Dedekar Schjelderup på FB. Takk! Tipper jeg sender den rett over til rådhusteateret! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icock Skrevet 13. februar 2019 #508 Del Skrevet 13. februar 2019 (endret) ... Endret 25. juli 2019 av icock 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaseni Skrevet 13. februar 2019 #509 Del Skrevet 13. februar 2019 Komikeren som er kalt inn til avhør har også stått fram i kommentarfeltet nå. Må si ØB kommer særdeles dårlig ut av denne PR-stunt-beklagelsen. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icock Skrevet 13. februar 2019 #510 Del Skrevet 13. februar 2019 (endret) ... Endret 25. juli 2019 av icock 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 13. februar 2019 #511 Del Skrevet 13. februar 2019 Tror nok ikke dette gikk helt etter planen til ØB. Det er noe med det å be om unnskyld, men til hvem? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skarpegg Skrevet 13. februar 2019 #512 Del Skrevet 13. februar 2019 Unnskyld fordi eg ble tatt, ikkje for det eg gjorde.. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morhjertegod Skrevet 13. februar 2019 #513 Del Skrevet 13. februar 2019 Ble skikkelig skuffa over Linn Skåber her nå kjenner jeg. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LillaGorilla🐒 Skrevet 13. februar 2019 #514 Del Skrevet 13. februar 2019 Har noen sendt skjermbilde av fb-posten og kommentarfeltet til VG, NRK og andre mainstream media så de får se dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 13. februar 2019 #515 Del Skrevet 13. februar 2019 10 minutter siden, morhjertegod skrev: Ble skikkelig skuffa over Linn Skåber her nå kjenner jeg. Enig. Det hun skriver er jo riktig i veldig mange tilfeller, men i dette tilfellet virker det veeeeldig naivt! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 13. februar 2019 #516 Del Skrevet 13. februar 2019 5 minutter siden, LillaGorilla🐒 skrev: Har noen sendt skjermbilde av fb-posten og kommentarfeltet til VG, NRK og andre mainstream media så de får se dette? Media er nok fullt klar over alt her, vil jeg tro, men vegrer seg nok for å skrive om det! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 13. februar 2019 #517 Del Skrevet 13. februar 2019 5 minutter siden, LillaGorilla🐒 skrev: Har noen sendt skjermbilde av fb-posten og kommentarfeltet til VG, NRK og andre mainstream media så de får se dette? De følger garantert med👍 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morhjertegod Skrevet 13. februar 2019 #518 Del Skrevet 13. februar 2019 Denne manageren Erland Bakke, virker jo ikke helt god. Flere som skriver på fb at Christoffer Andreas Dedekam Schjelderup at han vil få trøbbel med manageren til ØB. Han virker jo helt koko, som etter denne såkalte unnskydningen, går etter tusenvik og tønne, igjen. Han burde jo holdt tett, man forsvarer ikke slike handlinger. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 13. februar 2019 #519 Del Skrevet 13. februar 2019 21 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Enig. Det hun skriver er jo riktig i veldig mange tilfeller, men i dette tilfellet virker det veeeeldig naivt! Jeg tror ikke Linn vanker i samme kretser og har samme nedslagsfelt som ØB, så tror rett og slett hun ikke vet om omfanget. Ut i fra det man leser i ulike kommentarfelt er det mange som tror det handler om at tok på en gravidtiss i fylla. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skarpegg Skrevet 13. februar 2019 #520 Del Skrevet 13. februar 2019 36 minutter siden, morhjertegod said: Ble skikkelig skuffa over Linn Skåber her nå kjenner jeg. Cred til Marit Voldsæther som tar til motmæle 👍🏻 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå