Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

Syntest at Marna sin blogg/insta var grei å lese tidligere, nå er alt så arrangert at det ikke er litt morsomt en gang. 

 

 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig krampaktig... Og så skulle jeg ønske de snart ble voksen. 40+ og for mye «puling» for min smak. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (3 timer siden):

Det er veldig krampaktig... Og så skulle jeg ønske de snart ble voksen. 40+ og for mye «puling» for min smak. 

 ?? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (17 timer siden):

Det er veldig krampaktig... Og så skulle jeg ønske de snart ble voksen. 40+ og for mye «puling» for min smak. 

Kan det noen gang bli for mye av det ? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Pøbelkråka skrev (4 timer siden):

Hvor er Marna? Stille fra henne lenge nå!

Må jo være et realityprogram?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marriet skrev (2 minutter siden):

Må jo være et realityprogram?

Var det Torpet? Lurte på om jeg leste det🧐?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Powerball
lillehammeren skrev (På 26.2.2021 den 6.24):

Dumme meg som trodde de hadde betalt selv for det veldokumenterte oppholdet på et hotell på Geilo.....så kommer mannen med #reklame etter en uke. 
Hadde jeg vært så elendig i jobben min hadde jeg vært oppsagt for lengst. 

For en bedriten bransje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøbelkråka skrev (6 timer siden):

Hvor er Marna? Stille fra henne lenge nå!

Skulle til å skrive det samme 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøbelkråka skrev (9 timer siden):

Hvor er Marna? Stille fra henne lenge nå!

Hun har skrevet at hun har fatigue etter kreften hun hadde og da går vel  det litt opp og ned med energien. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (4 timer siden):

Var det Torpet? Lurte på om jeg leste det🧐?

Hun var utfordrer da hun prøvde seg på Farmen og ble stemt hjem den gangen. Har det vært vanlig at utfordrere som har blitt stemt hjem har fått være med på torpet da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (15 minutter siden):

Hun var utfordrer da hun prøvde seg på Farmen og ble stemt hjem den gangen. Har det vært vanlig at utfordrere som har blitt stemt hjem har fått være med på torpet da?

Husker ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
Heartgirl skrev (7 timer siden):

Hun var utfordrer da hun prøvde seg på Farmen og ble stemt hjem den gangen. Har det vært vanlig at utfordrere som har blitt stemt hjem har fått være med på torpet da?

Linni Meister og Marna var begge utfordrere i en tidligere sesong, Marna tapte. Likevel var Linni på Torpet  i årets sesong. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marriet skrev (På 13.6.2021 den 18.50):

Må jo være et realityprogram?

Den tanken har ikke slått meg. Men det kan være sannsynlig ja, torpet som jeg ser andre skriver 😃 For selv som "bare" utfordrer kan hun være en av 3 som starter på torpet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Vilborg82

Har Marna begynt å trene mye mer enn for få år siden? Ser på insta at kroppen hennes er råflott, hun har ikke magefett lenger, som jeg husker hun hadde litt av for 2-3 år siden. Vet at hun har vært alvorlig syk, så da er det veldig imponerende at hun trener fast. Så bare en tydelig forskjell nå da det er lenge siden jeg leste bloggen. Hun må ha gjort en stor innsats med treningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg Marna alltid har vært flott og vakker, synes hun har en utrolig nydelig utstråling. Det jeg vet er at hun har vært syk (ser ut som hun er frisk nå, veldig godt å se) og har vært med på kjendis farmen så det kan jo ha noe å si? Aner ikke om hun trener jevnlig, følger henne ikke pga mannen og den helt ukritiske utleveringen av barna (vet ikke hvordan det er nå). 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilborg82 skrev (44 minutter siden):

Har Marna begynt å trene mye mer enn for få år siden? Ser på insta at kroppen hennes er råflott, hun har ikke magefett lenger, som jeg husker hun hadde litt av for 2-3 år siden. Vet at hun har vært alvorlig syk, så da er det veldig imponerende at hun trener fast. Så bare en tydelig forskjell nå da det er lenge siden jeg leste bloggen. Hun må ha gjort en stor innsats med treningen. 

Nei hun har vært med på farmen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (14 minutter siden):

Nei hun har vært med på farmen

Hun har begynt å trene. Fikk hjelp av Anette Marie Antonsen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...