Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

På 7.5.2018 den 17.57, Fju skrev:

Jeg fatter det bare ikke. Hvorfor vil noen være pløsete i ansiktet? Det er jo noe man forbinder med alkoholisme og sykdom. 

Her er det en som mener hun er pløsete i ansiktet. Det er jo under Komikerfrues tråd, så da forstår jeg det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Lovelulu skrev:

Her er det en som mener hun ser oppblåst ut.

Men det står ikke oppblåst pølse som du påstår. Eller?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lovelulu skrev:

Det er jo det dere gjør her inne... ganske så ofte, så ikke spørr meg..Forressten var det ikke jeg som sa hun så ut som en oppblåst pølse! Jeg har sagt bare pent om hennes utseende jeg.

Det har ingen andre sagt heller. Nå overdriver du og bidrar til å gi KG et ufortjent dårlig rykte. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelpe meg. Kan dere ikke la denne delen av diskusjonen gå ut? Dere diskuterer jo bare semantikk! 

Alle  (antar jeg) mener at hun er pen fra naturens side.

Noen mener at man da tukler med det naturlige, ved å sprøyte inn syre eller den mest potente gifta som finnes inn i ansiktet, så kan man ikke lenger kalles NATURLIG pen (fordi man rett og slett jo ikke er naturlig lenger). Det er ikke dermed sagt at de ikke mener at hun VAR naturlig pen.

 

For en diskusjon.  La det ligge.   

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger og brukerdebatt.

Papirfly, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både herr og fru komiker satt med venninner og spilte «underlivsspill» på Snap forrige kveld. Alle skulle skrive navnene på rett sted på kvinnens underliv på en tegning. Selvsagt blafret det DEO DOC på alle sine kort, noe frua viftet oppi mobilen. Umerket. Var sikkert ikke reklame i det hele tatt... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8. mai 2018 den 8.38, Oida skrev:

Naturlig skjønn? Skrell bort restylane, Botox, hair exstensions, vippe exstensions, fake negler, spray tan etc. Hva sitter du igjen med da?

Alt det du nevner hjelper jo ikke det minste om man ikke har utseende med seg i bunn. 

Jeg synes Marna er pen og derfor enda tristere at hun føler hun må sprøyte gift i kroppen sin. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
9 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Alt det du nevner hjelper jo ikke det minste om man ikke har utseende med seg i bunn. 

Jeg synes Marna er pen og derfor enda tristere at hun føler hun må sprøyte gift i kroppen sin. 

Pen er hun enda også og hun var det jeg kaller for ekte og naturlig pen før hun begynte og sprøyte gift- og nervestoffer inn i kroppen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mrs O'Donell skrev:

Alt det du nevner hjelper jo ikke det minste om man ikke har utseende med seg i bunn. 

Jeg synes Marna er pen og derfor enda tristere at hun føler hun må sprøyte gift i kroppen sin. 

Det er jo ufarlig å bruke botox i små mengder og restylane er jo ikke gift. Ikke er det synlig at Marna har tatt dette heller, det er mengden det kommer ann på. Hun ser veldig naturlig ut. Jeg så henne hver dag i en uke, og kunne ikke se hun hadde tatt noe av dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
27 minutter siden, Lovelulu skrev:

Det er jo ufarlig å bruke botox i små mengder og restylane er jo ikke gift. Ikke er det synlig at Marna har tatt dette heller, det er mengden det kommer ann på. Hun ser veldig naturlig ut. Jeg så henne hver dag i en uke, og kunne ikke se hun hadde tatt noe av dette. 

Hallo. Har du forstått at tråden handler ikke om farlig eller ufarlig og bruke botox det er ikke det tråden handler om. Lag deg en annen tråd hvor du kan diskutere det. 

Det ser ikke naturlig ut på Marna heller som alle andre som har tatt det men det handler om at Marna var naturlig pen før hun begynte å tulle med å sprøyte gift stoffer i kroppen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Lovelulu skrev:

Det er jo ufarlig å bruke botox i små mengder og restylane er jo ikke gift. Ikke er det synlig at Marna har tatt dette heller, det er mengden det kommer ann på. Hun ser veldig naturlig ut. Jeg så henne hver dag i en uke, og kunne ikke se hun hadde tatt noe av dette. 

Fordi du ikke har sett henne på nært hold før kanskje. Jeg har kjent henne siden 2000 og ser det veldig godt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Carina Maria skrev:

Hallo. Har du forstått at tråden handler ikke om farlig eller ufarlig og bruke botox det er ikke det tråden handler om. Lag deg en annen tråd hvor du kan diskutere det. 

Det ser ikke naturlig ut på Marna heller som alle andre som har tatt det men det handler om at Marna var naturlig pen før hun begynte å tulle med å sprøyte gift stoffer i kroppen sin. 

Kan ikke du gå å ta deg en bolle.. Jeg svarte en bruker her inne som nettopp snakket om at Marna har sprøytet inn restylane og botox! Du gjør jo det selv!

Endret av Lovelulu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Fordi du ikke har sett henne på nært hold før kanskje. Jeg har kjent henne siden 2000 og ser det veldig godt.

Det kan hende, men en ser fort hvis noen overdriver bruken av dette. Jeg syns Marna ikke har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
8 minutter siden, Lovelulu skrev:

Kan ikke du gå å ta deg en bolle.. Jeg svarte en bruker her inne som nettopp snakket om at Marna har sprøytet inn restylane og botox! Du gjør jo det selv!

Nå får du gi deg og jeg har like mye rett til og svare som det du har.

Hva slaks beskyldnibger kommer du med? Jeg har aldri tatt botox eller restilan og kommer aldri til og gjøre det. Slutt med beskyldningene dine og oppfør deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mrs O'Donell skrev:

Alt det du nevner hjelper jo ikke det minste om man ikke har utseende med seg i bunn. 

Jeg synes Marna er pen og derfor enda tristere at hun føler hun må sprøyte gift i kroppen sin. 

Nå har vel ikke jeg uttalt meg om hun har utseende med seg eller ikke. Det jeg derimot har uttalt meg om er at for meg er hun ikke naturlig skjønnhet med tanke på giften hun sprøyter i kroppen og øvrige staffasje.

Endret av Oida
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carina Maria
3 minutter siden, Oida skrev:

Nå har vel ikke jeg uttalt meg om hun har utseende med seg eller ikke. Det jeg derimot har uttalt meg om er at for meg er hun ikke naturlig skjønnhet med tanke på giften hun sprøyter i kroppen og øvrige staffasje.

Du har helt rett. Når Marna har jukset med og sprøyte gift i kroppen er det ikke snakk om og være naturlig på samme måte som det og vere naturlig uten gift i kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lovelulu skrev:

Det er jo ufarlig å bruke botox i små mengder og restylane er jo ikke gift. Ikke er det synlig at Marna har tatt dette heller, det er mengden det kommer ann på. Hun ser veldig naturlig ut. Jeg så henne hver dag i en uke, og kunne ikke se hun hadde tatt noe av dette. 

 

Jeg skriver mitt syn på friske, alminnelig pene damer som lar seg påvirke av en kynisk industri og mediapress til å fikse på ting som ikke trenger fikses. 

Og om det ikke vises, hva er da vitsen? 

Ryddet for brukerdebatt. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Carina Maria skrev:

Nå får du gi deg og jeg har like mye rett til og svare som det du har.

Hva slaks beskyldnibger kommer du med? Jeg har aldri tatt botox eller restilan og kommer aldri til og gjøre det. Slutt med beskyldningene dine og oppfør deg 

Jeg mente at du snakker om botox og restylane, ikke at du har tatt det selv! Ro deg ned..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Lovelulu skrev:

Jeg mente at du snakker om botox og restylane, ikke at du har tatt det selv! Ro deg ned..

Ta deg sammen og ikke be andre roe seg ned! Kommentaren din kommer jeg til og rapportere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...