sofie777 Skrevet 10. oktober 2017 #21 Skrevet 10. oktober 2017 Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjon og latterliggjøring, samt svar til dette sofie777, mod
Gjest Mass Skrevet 10. oktober 2017 #22 Skrevet 10. oktober 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: selvfølgelig, dette er snakk om en ekte kjernekar av en mann. han er der for alle bebbier Anonymkode: bf033...df2 Vi får håpe det 😊 Uansett, kjernekarer og gode fedre finnes det mange av. Og barnet trenger begge to.
Gjest Mass Skrevet 10. oktober 2017 #23 Skrevet 10. oktober 2017 https://www.vg.no/nyheter/utenriks/spania/brannmenn-slo-ring-om-stemmelokalene-i-spania-samuel-38-ble-slaatt-med-batong/a/24159528/ Flere gode menn! Bildet av brannmannen som stod ansikt til ansikt med politimannen rørte meg virkelig.
WubWub Skrevet 11. oktober 2017 Forfatter #24 Skrevet 11. oktober 2017 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan det ha noe med typen menn som velger å henge på kvinneforum mon tro🤔 Anonymkode: e2412...4dd Nei. Det finnes mange menn på dette forumet og de kommer i ekstremt forskjellige fasonger og personligheter. Noen har høy utdannelse og er gift og de har barn, andre har lav utdannelse. Noen har mye empati, noen har lav empati. Å putte alle KG menn inn i en homogen masse å hevde at alle er like faller for sin egen urimelighet. Vi er like forskjellige som kvinner, vi er individer og ikke merkelapper. Jeg har også observert at de som kaller alle KG menn for "tapere" er gjerne de som ikke har det så godt med seg selv. Av den grunn blir jeg ikke såret når jeg leser slikt, men jeg syntes det heller er trist på vedkommendes vegne at hun ikke har det noe bra. Endret 11. oktober 2017 av WubWub
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #25 Skrevet 11. oktober 2017 På 10.10.2017 den 17.13, WubWub skrev: Jeg hører ofte på KG at alle menn er dritt og tapere, at menn er søppel osv osv. Men jeg stiller meg veldig skeptisk til disse påstandene. For meg så virker han her som et kjempe godt menneske ; Musikken var høy og skremmende for barnet.😞 Anonymkode: 9834a...310
WubWub Skrevet 12. oktober 2017 Forfatter #26 Skrevet 12. oktober 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Musikken var høy og skremmende for barnet.😞 Anonymkode: 9834a...310 Bebbien ser ikke skremt ut
Hulderen Skrevet 12. oktober 2017 #27 Skrevet 12. oktober 2017 10 minutter siden, WubWub skrev: Bebbien ser ikke skremt ut Men den ser ikke fornøyd ut heller. Babyen finner seg i det som skjer, men ser ikke ut til å ha glede av det. Faren gjør dette for å glede seg selv, ikke for å glede barnet. Så om det er kriteriet for å være en god far ... 2
Blikkboks Skrevet 12. oktober 2017 #28 Skrevet 12. oktober 2017 Videoen syner ein mann med humor, men at han er ein spesielt god far viser den vel ikkje..? For meg ser det ikkje ut til at babyen har det spesielt moro... Men for all del, kan godt hende han er ein suveren pappa. Det fins det i alle fall veldig mange av.😊
WubWub Skrevet 12. oktober 2017 Forfatter #29 Skrevet 12. oktober 2017 5 minutter siden, Blikkboks skrev: Videoen syner ein mann med humor, men at han er ein spesielt god far viser den vel ikkje..? For meg ser det ikkje ut til at babyen har det spesielt moro... Men for all del, kan godt hende han er ein suveren pappa. Det fins det i alle fall veldig mange av.😊 Nei det er sant at bebbien tilsynelatende virker lite interessert i det som foregår. Men fra et helsemessig perspektiv så er dansing kjempe godt for helsen! Vi kan se på dette som bebbigym med en morsom vri
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #30 Skrevet 12. oktober 2017 23 minutter siden, WubWub skrev: Nei det er sant at bebbien tilsynelatende virker lite interessert i det som foregår. Men fra et helsemessig perspektiv så er dansing kjempe godt for helsen! Vi kan se på dette som bebbigym med en morsom vri Hvordan uttaler du bebbi? Rett fram? Anonymkode: 64eec...81b
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #31 Skrevet 12. oktober 2017 51 minutter siden, Hulderen skrev: Men den ser ikke fornøyd ut heller. Babyen finner seg i det som skjer, men ser ikke ut til å ha glede av det. Faren gjør dette for å glede seg selv, ikke for å glede barnet. Så om det er kriteriet for å være en god far ... Enig. Anonymkode: 9834a...310
Gjest Coolaid Skrevet 12. oktober 2017 #32 Skrevet 12. oktober 2017 På 10.10.2017 den 17.24, WubWub skrev: Vi hører ofte på dette forumet at alle menn er slemme , onde og egoistiske. Hva tenker du om dette? Finnes det en snill mann som kan ta vare på barnet sitt? Jeg er ganske snill. Jeg har akkurat produsert en skapelig ung voksen person ut av hjemmet og inn til voksenverden .. Har også en som har noen år igjen. Det ser ut som om det både går og har gått ganske bra. Det er morsomt å være pappa. Jeg tror det finnes mange mammaer og pappaer som er både snille, omsorgsfulle og kunnskapsrike mtp barneoppdragelsen. Mitt aller beste råd til dere som lurer er å drite 20-0 i hva alle andre syns, være deg selv, så går det kjempebra. Ting trenger ikke være "perfekt". Det er helt greit om huset er opp ned med rot og hybelkaniner, to ulike sokker og farger som absolutt ikke matcher. Det er helt greit å spise rester til middag, danse på bordet når mor er borte eller ikke ha "merke klær" eller det som "alle andre" har. Og skulle det gå dårlig med barnet på et eller annet vis så har vi jo psykologer som må holdes i jobb. Så det ordner seg uansett.
WubWub Skrevet 12. oktober 2017 Forfatter #33 Skrevet 12. oktober 2017 1 minutt siden, Coolaid skrev: Jeg er ganske snill. Jeg har akkurat produsert en skapelig ung voksen person ut av hjemmet og inn til voksenverden .. Har også en som har noen år igjen. Det ser ut som om det både går og har gått ganske bra. Det er morsomt å være pappa. Jeg tror det finnes mange mammaer og pappaer som er både snille, omsorgsfulle og kunnskapsrike mtp barneoppdragelsen. Mitt aller beste råd til dere som lurer er å drite 20-0 i hva alle andre syns, være deg selv, så går det kjempebra. Ting trenger ikke være "perfekt". Det er helt greit om huset er opp ned med rot og hybelkaniner, to ulike sokker og farger som absolutt ikke matcher. Det er helt greit å spise rester til middag, danse på bordet når mor er borte eller ikke ha "merke klær" eller det som "alle andre" har. Og skulle det gå dårlig med barnet på et eller annet vis så har vi jo psykologer som må holdes i jobb. Så det ordner seg uansett. Jeg er helt enig. perfeksjonsjaget og narsissismen har tatt fullstendig overhånd innad i den vestlige kulturen. alt handler om "meg meg meg meg" og ikke "hvordan kan jeg hjelpe andre?". Det er en trist utvikling
HalldirV2 Skrevet 12. oktober 2017 #34 Skrevet 12. oktober 2017 På 10.10.2017 den 18.00, C.Tramell skrev: Jeg kjenner massevis av menn som er eller jeg ser vil bli fantastiske fedre. Det er langt flere gode enn dårlige fedre, men av en eller annen grunn er det de sistnevnte vi hører mest om. Menn er ofte lekne og herlig tilstede i øyeblikket sammen med unger. Der synes jeg de er mye flinkere enn de fleste kvinner. Sånn som han her: De ungene som kanskje en dag kan kalle ham for pappa er heldige Er det han prinsen i England?
Hactar Skrevet 13. oktober 2017 #35 Skrevet 13. oktober 2017 Veldig vanskelig å si noe om denne mannens farsegekskaper basert på videoen. Den viser ingenting om farens evne til å møte barnets behov eller samhandling med barnet. Faren gjør noe sammen med barnet, men på egne premisser, for barnet virker helt ærlig likegyldig og faren har uansett ikke blikkontakt med barnet så han kan tolke reaksjonen ut over eventuell gråt. Når det er sagt, finnes det massevis av gode fedre der ute og denne mannen er meget mulig en av dem. Når babyen blir litt større, vil han sikkert ha det kjempemoro med en slik leken far. 1
WubWub Skrevet 13. oktober 2017 Forfatter #36 Skrevet 13. oktober 2017 På 12.10.2017 den 10.08, HalldirV2 skrev: Er det han prinsen i England? Det stemmer. Å stjele fra en prins eller konge er ifølge loven landsforræderi og en kan vente seg store straffe. heldigvis tok prinsen dette landsforræderiet med et stort smil 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #37 Skrevet 13. oktober 2017 Det er kanskje morsomt ment, men jeg faller ikke for det. En mann som tar opp en sekvens med sitt barn og legger det ut på nett, så alle kan "se hvilken god far han er"? Ungen blir lært opp til å leve et liv foran kameralinser og at likes er veldig viktig. Jeg har sett en del fedre som er lekne med ungene, men som forsvinner når ungen skal oppdras. Da må de plutselig gjøre viktigere ting og mor tar den ubehagelige grensesettende jobben. Jeg vet at det finnes mange unntak og er ikke ute etter å ta noen, men nei han her er ikke en av mine favoritter. Anonymkode: 16cdf...c3e
HalldirV2 Skrevet 13. oktober 2017 #38 Skrevet 13. oktober 2017 4 timer siden, WubWub skrev: Det stemmer. Å stjele fra en prins eller konge er ifølge loven landsforræderi og en kan vente seg store straffe. heldigvis tok prinsen dette landsforræderiet med et stort smil Det var da en veldig bedårende landsforræder, tror nok jeg hadde sett gjennom fingrene på det grusomme sviket selv :D 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #39 Skrevet 13. oktober 2017 Så kan du ikke dømme et menneske ut fra noe du hører, eller ut fra en par minutter videosnutt heller da. Alle mennesker har gode og dårlige sider, gode og dårlige reaksjonsmåter, og gode og dårlige moraler. Anonymkode: 05394...16e
WubWub Skrevet 14. oktober 2017 Forfatter #40 Skrevet 14. oktober 2017 På 12.10.2017 den 8.38, Hulderen skrev: Men den ser ikke fornøyd ut heller. Babyen finner seg i det som skjer, men ser ikke ut til å ha glede av det. Faren gjør dette for å glede seg selv, ikke for å glede barnet. Så om det er kriteriet for å være en god far ... Bebbier er -VELDIG- flinke til å si ifra når de er i dårlig humør eller ikke liker det som skjer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå