Gå til innhold

Kan jeg sende venneforespørsel til kjørelæreren?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var faktisk forelsket i kjørelæreren min da jeg var 18/19 år, han var rundt 30, så var en del aldersforskjell. Vi hadde en veldig god tone, og jeg innbiller meg faktisk at han flørtet litt med meg, blant annet tok han en gang hånden og la den på skulderen min og spøkte en gang jeg sa jeg var nervøs, og han sa at jeg måtte senke skuldrene. I tillegg nevnte han at han måtte kjøpe seg grill til sommeren, fordi han var ungkar. Så han måtte tydeligvis nevne at han var ungkar. 

Jeg prøvde å finne han på Facebook for å kanskje legge han til etter at kjøreforholdet var slutt, men jeg fant han ikke, tror ikke han hadde Facebook. Det er jeg glad for den dag i dag. :fnise:

Jeg tenker det er greitt å sende en venneforespørsel etter du er ferdig med kjøretimene ;) Enn så lenge så er greitt å holde et profesjonelt forhold så lenge du er eleven hans. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal du det? Når dere er ferdig med kjøringen, så kommer du ikke til å ha noe mer med vedkommende å gjøre med mindre dere faktisk allerede har en veldig god tone og du ser for deg at dere skal bli venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, penny_ skrev:

Hvorfor skal du det? Når dere er ferdig med kjøringen, så kommer du ikke til å ha noe mer med vedkommende å gjøre med mindre dere faktisk allerede har en veldig god tone og du ser for deg at dere skal bli venner.

Har du lest tråden? Vi har en veldig god vennskapelig tone.

Anonymkode: a04ed...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du lest tråden? Vi har en veldig god vennskapelig tone.

Nei, jeg gadd ikke å lese 3 sider. Hvis du vil ha svar på det du lurer på, så får du ta det med i HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du godt gjøre.

Men vær forberedt på at han ikke legger deg til.  De fleste trafikkskoler har regler om dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kalevala skrev:

Det kan du godt gjøre.

Men vær forberedt på at han ikke legger deg til.  De fleste trafikkskoler har regler om dette. 

Jeg burde kanskje se det an, når jeg er ferdig å har lappen i boks? Irriterende at jeg ikke møtte ham under andre forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.10.2017 den 14.22, AnonymBruker skrev:

Flaut? Nei, ikke når han viser tegn på at han liker meg.

Tror nok du overtolker vennligheten hans

Anonymkode: 61d91...2dc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som folk svarmaler, og regler for kjørelærer å legge til noen på fb?

Men jeg er enig at du kan se ann sitausjon, kanskje spørre han om du kan sende meldeforespørsmål npr du har tatt lappen.

Jeg ser virkelig ikke problemmet-

Anonymkode: 560cc...58b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 17.10.2017 at 11:02 PM, AnonymBruker said:

Herregud a så mange dramatiske svar her. Selvfølgelig kan du det. Ingen kjørelærer eller lærer kommer i noe trøbbel for å være venn med folk på Facebook, men mange takker ja til forespørsler etter at lærer - elev relasjonen er avsluttet. 

For noen sin jobber i helsevesenet, er det derimot helt andre regler knyttet til relasjoner til pasienter. 

Anonymkode: 01828...fd0

enig

Anonymkode: 560cc...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2017 den 2.16, AnonymBruker skrev:

Spør deg selv dette ts: Ville du vært komfortabel med at kjørelærer har stalket igjennom alle dine sosiale medier og plutselig bringer heller pinlige tema opp midt under kjøretimene dine? Feks om den festen der du drakk deg dritings og vennene dine tagget deg og all info om hvem hva hvor er lett tilgjengelig med et tastetrykk, for kjørelærer og ikke bare han men alle de mannlige kollegaene hans også? Om den nye kvinnelige eleven som ligger like flat etter han som hans tidligere elever?

Ett godt råd: kjøl deg ned og hold deg unna til lappen er i boks. Tar han kontakt en tid etter den er i boks, først da og kun da, kan du legge han til på facebook.

Anonymkode: 5a79a...03e

Uansett hva TRAFIKKLÆREREN finner ut, hvem ville ha tatt opp slike ting i samtale under timen? Ikke jeg hvertfall og jeg er trafikklærer.

Kan med det samme nevne at jeg gjerne sender over linker og diverse over messenger, men legger ikke til eller godtar venneforespørsler fra elever.

Anonymkode: 8e565...5e3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg burde kanskje se det an, når jeg er ferdig å har lappen i boks? Irriterende at jeg ikke møtte ham under andre forhold.

Å herregud at ikke du kan innrømme at du er forelska i han slik som du holder påååå..... Åååååå elskede kjørelærer vi snakker såååå goooodt sammmen ååååh orgasme..! :sengekos:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Uansett hva TRAFIKKLÆREREN finner ut, hvem ville ha tatt opp slike ting i samtale under timen? Ikke jeg hvertfall og jeg er trafikklærer.

Kan med det samme nevne at jeg gjerne sender over linker og diverse over messenger, men legger ikke til eller godtar venneforespørsler fra elever.

Anonymkode: 8e565...5e3

Du gjør det kanskje ikke, men det finnes nok av sleske kjørelærere der ute. Veit om flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, October 10, 2017 den 10.05, AnonymBruker skrev:

Ja, kan jeg det, på facebook? Eller blir det for dumt?

Det var det en sak på for en del år siden i alle landets aviser m.m. 

Du bør ikke være venn med kjørelæreren på facebook før du har fått førerkortet du skal ha.

Anonymkode: 96d07...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du forelsket i han? Må jo være en grunn til at du må legge han til FB og vil møte han under andre forhold. 

Anonymkode: 2c8a2...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for å vente til etter jeg har fått lappen, tenker det er best.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok ventet til du har fått lappen, da det kan bli ufattelig kleint å sitte med han i bilen dersom han avviser forespørselen din. 

Men jeg var ikke klar over at kjørelærere ikke kan legge til elever på sosiale medier? Det gjorde nemlig min kjørelærer før jeg hadde kjørt opp. 

Anonymkode: df11b...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Nå har det seg sånn at kjørelæreren har sendt meg venneforespørsel, what to do :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker man kommer så tett på, som i en bil alene, sammen med pt etc, må nødvendigvis bli særdeles vennskapelige forhold. Disse kjørelærerne, pt-ene etc må ha skikkelig sosiale evner. Hvordan skal de ellers holde ut?

Og nei, man bør ikke ha kjørelærer på Facebook. Ikke personlig trener heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ehm, da er vel problemet løst?? :nori:

Anonymkode: 8feab...69e

:laugh: Sant ble bare litt satt ut, var uforventet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...