Gå til innhold

Kan jeg sende venneforespørsel til kjørelæreren?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klart du kan. Min kjørelærer la til meg, uten at han hadde noen baktanker.

Anonymkode: 1aa72...c91

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har ingenting å skjule.

Anonymkode: a04ed...082

Det vet du ikke før den dagen han og kollegaene har gjort deg om fra elev til kjørelærerens "ludder". 

Anonymkode: 5a79a...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2017 den 10.05, AnonymBruker skrev:

Ja, kan jeg det, på facebook? Eller blir det for dumt?

Jeg har noen av elevene mine på facebook, og jeg kjenner til lærere som legger til alle de har som elever. 

Jeg godtar de som sender meg forespørsler. Bruker ikke facebook mye og blir irritert hvis elevene bruker facebook isteden for telefon for å kontakte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud a så mange dramatiske svar her. Selvfølgelig kan du det. Ingen kjørelærer eller lærer kommer i noe trøbbel for å være venn med folk på Facebook, men mange takker ja til forespørsler etter at lærer - elev relasjonen er avsluttet. 

For noen sin jobber i helsevesenet, er det derimot helt andre regler knyttet til relasjoner til pasienter. 

Anonymkode: 01828...fd0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2017 den 10.13, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du? Jeg har aldri lagt til lærere, behandlere eller andre som jeg har en utelukkende "profesjonell" relasjon til, fordi jeg ikke synes det passer seg. Har ikke Facebook for å ha flest mulig venner, men derimot for å ha de jeg faktisk kjenner. Synes det er greit å skille folk jeg kjenner og folk som jeg betaler for en tjeneste, sånn i utgangspunktet. Legger ikke til rørleggeren, legen eller feieren heller. 

Anonymkode: 89d43...e8c

Du blir fort kjent med en person du tilbringer timesvis med alene. Helt annet enn med en lege eller rørlegger.

På 10.10.2017 den 10.18, AnonymBruker skrev:

Jeg er nysgjerrig på hvorfor du har så sterkt ønske om å bli venn med vedkommende, jeg da... Ønsker du å bli vedkommendes venn? Er du forelsket? Vil du bare ha flest mulig venner på facebook? 

De færreste kjørelærere har vel noe stort ønske om å ha bli venner med elevene sine privat, selv om det selvsagt kan finnes unntak. 

Anonymkode: 89d43...e8c

Det unike som trafikklærer er at du har elever som er like gamle som deg selv, du tilbringer mye tid alene og du har mulighet til å snakke om hva som helst. Når man underviser 120 elever en til en hvert år er det nesten umulig at man ikke kan tenke seg å snakke med noen av dem på nytt. De fleste er selvsagt bare kunder men noen er underholdende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor vil du bli venn med han på tryneboka egentlig? Fordi du synes han er kjekk eller vil du bare flest mulig venner på tryneboka? Uansett sært. 

Anonymkode: cdd50...6fd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du bli venn med han på tryneboka egentlig? Fordi du synes han er kjekk eller vil du bare flest mulig venner på tryneboka? Uansett sært. 

Anonymkode: cdd50...6fd

Fordi vi har en veldig fin tone sammen, vi prater ikke bare om kjøring og bil, men om alt mellom himmel og jord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det vet du ikke før den dagen han og kollegaene har gjort deg om fra elev til kjørelærerens "ludder". 

Vet du hva, jeg har kun tenkt vennskapelig forhold, har ikke tenkt å pule han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De man skal ha et profesjonelt forhold til, sender en ikke venneforespørsel

Anonymkode: 61d91...2dc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke pasientene mine på Facebook! Jeg mikser ikke jobb og privat men hei alle er forskjellige. Hvis du er videre interessert i denne kjørelæreren så er det kanskje Okay å gjøre det etter du er ferdig med lappen. Ville vel startet i såfall med en melding på Messenger- ETTER du er ferdig. Beklager men du høres ut som 17 ikke 30.

Anonymkode: c3b40...f50

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke pasientene mine på Facebook! Jeg mikser ikke jobb og privat men hei alle er forskjellige. Hvis du er videre interessert i denne kjørelæreren så er det kanskje Okay å gjøre det etter du er ferdig med lappen. Ville vel startet i såfall med en melding på Messenger- ETTER du er ferdig. Beklager men du høres ut som 17 ikke 30.

Anonymkode: c3b40...f50

Jeg er ikke pasienten hans, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Vet du hva, jeg har kun tenkt vennskapelig forhold, har ikke tenkt å pule han.

Hah. Liksom. Du har jo avslørt deg selv gjentatte ganger på hvordan du ordlegger deg. Lille frøken forelsket.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi har en veldig fin tone sammen, vi prater ikke bare om kjøring og bil, men om alt mellom himmel og jord. 

Jeg er på nippet til å kalle sånn oppførsel for et troll nå. Enten er du det, eller så har du veldig tungt for å ta til deg fornuft. Du vil ha han "som venn" og spør oss om råd, du får råd: "hold deg unna" - du gidder ikke å høre på oss for du er for opphengt i å komme nærmere han og har tenkt å gjøre det uansett "fordi dere kan prate om alt mellom himmel og jord" og er ikke interessert i å ha han som noe annet enn en venn på FB? Selvsagt er du det. Det merkes i alt du skriver.

Rådet er fremdeles å la han være i fred. 

Anonymkode: 43ef9...6fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart svar jeg kommer med nå, men jeg syns dette høres ut som moren min (nå er moren min i 40 årene,og ikke slutten av 30 årene, men still) for hun har litt "ødelagte antenner" når det kommer til sånt som dette, for det er bare utrolig pinlig å legge til kjørelæreren sin på facebook - uansett hvor hyggelig han virker, eller i dette tilfellet hvor det virker som du er interessert i han - nei og nei. Om dette da stemmer, at du liker kjørelæreren din, vil jeg heler anbefale deg å bare la han være den som tar det steget der - eller at du venter til han ikke er kjørelæreren din lengre for å se om han da aksepterer deg som venn på facebook - da slipper du i det minste å møte han som kjørelæreren din og vite (og kjenne på den store flausa) at han ikke godtok deg på facebook.

Anonymkode: a33f9...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 10/10/2017 at 10:05 AM, AnonymBruker said:

Ja, kan jeg det, på facebook? Eller blir det for dumt?

Hva er grunnen til at du vil det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, -Balder- skrev:

Hva er grunnen til at du vil det ?

Siden vi har en veldig fin tone sammen, det har begynt å utvikle seg vennskapelig, ikke bare lærer elev forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synd at du ikke selv ser at dette bare er flaut.. 

Anonymkode: c79e8...432

Flaut? Nei, ikke når han viser tegn på at han liker meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...