AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #1 Del Skrevet 10. oktober 2017 Ja, kan jeg det, på facebook? Eller blir det for dumt? Anonymkode: a04ed...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #2 Del Skrevet 10. oktober 2017 Jeg synes ikke det passer seg. Anonymkode: 89d43...e8c 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #3 Del Skrevet 10. oktober 2017 Nei Anonymkode: 0129a...6ad 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #4 Del Skrevet 10. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke det passer seg. Anonymkode: 89d43...e8c Hvorfor ikke? Anonymkode: a04ed...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #5 Del Skrevet 10. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke? Anonymkode: a04ed...082 Fordi du er en jobb for ham, en inntektskilde. Dere er ikke venner som trenger å ha noe kontakt utover å avtale ting rundt det du leier han for å gjøre:lære deg å kjøre bil! Han kan faktisk få store problemer ved å involvere seg med deg på noe som helst måte. Anonymkode: 0dc94...94c 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #6 Del Skrevet 10. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke? Anonymkode: a04ed...082 Hvorfor skal du? Jeg har aldri lagt til lærere, behandlere eller andre som jeg har en utelukkende "profesjonell" relasjon til, fordi jeg ikke synes det passer seg. Har ikke Facebook for å ha flest mulig venner, men derimot for å ha de jeg faktisk kjenner. Synes det er greit å skille folk jeg kjenner og folk som jeg betaler for en tjeneste, sånn i utgangspunktet. Legger ikke til rørleggeren, legen eller feieren heller. Anonymkode: 89d43...e8c 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #7 Del Skrevet 10. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fordi du er en jobb for ham, en inntektskilde. Dere er ikke venner som trenger å ha noe kontakt utover å avtale ting rundt det du leier han for å gjøre:lære deg å kjøre bil! Han kan faktisk få store problemer ved å involvere seg med deg på noe som helst måte. Anonymkode: 0dc94...94c Får vente til etter jeg har fått lappen da. Men hva slags store problemer? Anonymkode: a04ed...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #8 Del Skrevet 10. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Får vente til etter jeg har fått lappen da. Men hva slags store problemer? Anonymkode: a04ed...082 Fordi det er feil å innlede forhold til sine studenter. Og passe kleint for deg å sitte ved siden av han som ikke godkjenner venneforespørselen din Anonymkode: 0dc94...94c 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #9 Del Skrevet 10. oktober 2017 Jeg er nysgjerrig på hvorfor du har så sterkt ønske om å bli venn med vedkommende, jeg da... Ønsker du å bli vedkommendes venn? Er du forelsket? Vil du bare ha flest mulig venner på facebook? De færreste kjørelærere har vel noe stort ønske om å ha bli venner med elevene sine privat, selv om det selvsagt kan finnes unntak. Anonymkode: 89d43...e8c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #10 Del Skrevet 10. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fordi det er feil å innlede forhold til sine studenter. Og passe kleint for deg å sitte ved siden av han som ikke godkjenner venneforespørselen din Anonymkode: 0dc94...94c Men hva om han godkjenner da? Anonymkode: a04ed...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #11 Del Skrevet 10. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er nysgjerrig på hvorfor du har så sterkt ønske om å bli venn med vedkommende, jeg da... Ønsker du å bli vedkommendes venn? Er du forelsket? Vil du bare ha flest mulig venner på facebook? De færreste kjørelærere har vel noe stort ønske om å ha bli venner med elevene sine privat, selv om det selvsagt kan finnes unntak. Anonymkode: 89d43...e8c Jeg liker han ja, vi er på samme alder (slutten av 30 årene) Anonymkode: a04ed...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #12 Del Skrevet 10. oktober 2017 Hvis hun er søt og en skikkelig MILF så kan du selvfølgelig gjøre det. Er det en mann så er du horete og må heller vente på at han tar et initiativ. Anonymkode: b1a1e...77c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #13 Del Skrevet 10. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva om han godkjenner da? Anonymkode: a04ed...082 Okay, har skjønt at du enten har litt vanskeligheter med å forstå enkelte ting, eller kun er ute etter å irritere på deg noen med litt kort lunte. Ingen som er i slutten av 30 årene spør spørsmål som om de skulle vært 4 år legg han til da vet du Anonymkode: 0dc94...94c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #14 Del Skrevet 10. oktober 2017 Tror jeg skal spør han først å se hva han sier, Anonymkode: a04ed...082 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 10. oktober 2017 #15 Del Skrevet 10. oktober 2017 Lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillyline Skrevet 10. oktober 2017 #16 Del Skrevet 10. oktober 2017 Ikke dersom du ikke har noen annen relasjon til ham annet enn at han er kjørelæreren din. Da blir det litt rart. Lurer du på noe, kan du sikkert alltids finne en måte å kontakte ham på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakepulver Skrevet 10. oktober 2017 #17 Del Skrevet 10. oktober 2017 Milde måne... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #18 Del Skrevet 10. oktober 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal du? Jeg har aldri lagt til lærere, behandlere eller andre som jeg har en utelukkende "profesjonell" relasjon til, fordi jeg ikke synes det passer seg. Har ikke Facebook for å ha flest mulig venner, men derimot for å ha de jeg faktisk kjenner. Synes det er greit å skille folk jeg kjenner og folk som jeg betaler for en tjeneste, sånn i utgangspunktet. Legger ikke til rørleggeren, legen eller feieren heller. Anonymkode: 89d43...e8c Jeg har tidligere lærere på Facebook. Flere av de oppfordret meg til å legge dem til. Det er vel heller ganske vanlig. Jeg liker de som mennesker, og jeg har inntrykk av at de også liker meg. Dette kan ikke sammenlignes med å innlede en privat relasjon med legen sin. Legen har langt strengere etiske retningslinjer enn de fleste yrkesgrupper. Anonymkode: 9b61e...7c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #19 Del Skrevet 11. oktober 2017 Spør deg selv dette ts: Ville du vært komfortabel med at kjørelærer har stalket igjennom alle dine sosiale medier og plutselig bringer heller pinlige tema opp midt under kjøretimene dine? Feks om den festen der du drakk deg dritings og vennene dine tagget deg og all info om hvem hva hvor er lett tilgjengelig med et tastetrykk, for kjørelærer og ikke bare han men alle de mannlige kollegaene hans også? Om den nye kvinnelige eleven som ligger like flat etter han som hans tidligere elever? Ett godt råd: kjøl deg ned og hold deg unna til lappen er i boks. Tar han kontakt en tid etter den er i boks, først da og kun da, kan du legge han til på facebook. Anonymkode: 5a79a...03e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #20 Del Skrevet 17. oktober 2017 På 11.10.2017 den 2.16, AnonymBruker skrev: Spør deg selv dette ts: Ville du vært komfortabel med at kjørelærer har stalket igjennom alle dine sosiale medier og plutselig bringer heller pinlige tema opp midt under kjøretimene dine? Feks om den festen der du drakk deg dritings og vennene dine tagget deg og all info om hvem hva hvor er lett tilgjengelig med et tastetrykk, for kjørelærer og ikke bare han men alle de mannlige kollegaene hans også? Om den nye kvinnelige eleven som ligger like flat etter han som hans tidligere elever? Ett godt råd: kjøl deg ned og hold deg unna til lappen er i boks. Tar han kontakt en tid etter den er i boks, først da og kun da, kan du legge han til på facebook. Anonymkode: 5a79a...03e Jeg har ingenting å skjule. Anonymkode: a04ed...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå