AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #1 Del Skrevet 9. oktober 2017 Jeg har alltid vært introvert. Men er det noe jeg savner ved barndommen, så er det evnen min til å leke sammen med andre og ha det GØY. Jeg blir nemlig veldig opptatt av den jeg liker og venner og nære blir liksom ikke "nok". Han er i bakhodet konstant. Jeg har brukt år på å komme over en forelskelse. Og det dumme er jo at når den tiden kommer st jeg ikke lenger føler noen ting som helst, så skjønner jeg ikke hvordan jeg orket! Jeg føler meg rett og slett barnslig. Jeg har IGJEN klart å bli betatt, svært betatt av en uaktuell person. Vel, jeg KUNNE gått med på å bli bedre kjent, men det toget har gått. Likevel har jeg denne idiotiske evnen til å håpe på å få se vedkommende igjen og at det skal ordne seg. Jeg brukr så mye tid på å tenke over hva han gjør, om han ser en annen kvinne og om han har glemt meg/mistet følelsene. At det bare er jeg som holder igjen på dette. På en side føler jeg at dette er feil av meg, på en annen side må jeg godta at jeg er slik jeg er. men jeg har vært ulykkelig forelsket siden jeg var 13 og jeg er 24! Jeg ser bare ikke når og hvor jeg kan møte noen det virkelig klaffer med. Anonymkode: a5204...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #2 Del Skrevet 9. oktober 2017 Jeg glemte jo å skrive ang familie og slik. Jeg bryr meg ikke på den riktige måten. Jeg blir ikke GLAD når jeg skal se dem :/ og hele nettverket er spredt, så jeg har liksom ingen nære venner... føler jeg blir litt isolert fra andre, psykisk spesielt. Anonymkode: a5204...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Froning Skrevet 10. oktober 2017 #3 Del Skrevet 10. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Likevel har jeg denne idiotiske evnen til å håpe på å få se vedkommende igjen og at det skal ordne seg. Jeg brukr så mye tid på å tenke over hva han gjør, om han ser en annen kvinne og om han har glemt meg/mistet følelsene Ikke glem at dette er tanker som dukker opp i hodet.. Bruker du for mye tid å legge mening i disse samtidig som du sitter å kverner så er det lett å falle inn i uvanen for du konstant tenker på han slik at du ikke gir deg selv mulighet til å fokusere på mer produktive ting. Dette er fella mange som er stucked i kjærlighetsorg over flere år går i. De gir seg ikke muligheten til å gå videre fra sorgprosessen fordi bruddet og forholdet skal grubles over i så stor grad at det manifisterer seg som en del av tankesettet til personen. Da må man jobbe for å snappe ut av det. Skjønner godt at det er slitsomt å ha det sånn :/ Inviterer deg til gi deg selv litt slakk fra all grublinga og heller slappe av med å gjøre noe du liker Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #4 Del Skrevet 10. oktober 2017 1 minutt siden, Froning skrev: Ikke glem at dette er tanker som dukker opp i hodet.. Bruker du for mye tid å legge mening i disse samtidig som du sitter å kverner så er det lett å falle inn i uvanen for du konstant tenker på han slik at du ikke gir deg selv mulighet til å fokusere på mer produktive ting. Dette er fella mange som er stucked i kjærlighetsorg over flere år går i. De gir seg ikke muligheten til å gå videre fra sorgprosessen fordi bruddet og forholdet skal grubles over i så stor grad at det manifisterer seg som en del av tankesettet til personen. Da må man jobbe for å snappe ut av det. Skjønner godt at det er slitsomt å ha det sånn :/ Inviterer deg til gi deg selv litt slakk fra all grublinga og heller slappe av med å gjøre noe du liker Lykke til! Takk men det var ikke et brudd, vi var ikke sammen. Anonymkode: a5204...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Froning Skrevet 10. oktober 2017 #5 Del Skrevet 10. oktober 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk men det var ikke et brudd, vi var ikke sammen. Anonymkode: a5204...274 Det spiller egentlig lite rolle. Å bruke for mye tid på å gruble over noen kan være vondt og slitsomt enten det er et en ulykkelig forelskelse, et crush eller en ex.. Håper det ordner seg uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #6 Del Skrevet 10. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir nemlig veldig opptatt av den jeg liker og venner og nære blir liksom ikke "nok". Anonymkode: a5204...274 De aller fleste trenger sårt den ene personen som er nærmere enn venner og familie og det er normalt å ha mindre å gi til venner og familie når man mangler det. Anonymkode: d1a7b...d5e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå