Gå til innhold

HøstKvinnen 2017... hvor gjemmer du deg ;-)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter her da- skilt og ledig :-) ungkar og Dobbelseng...hehe. Voksen mann med alt på stell.. Ikke at jeg er på kg for noen kontaktannonse, mer råd/tips... fra dere damer, hva dere ser etter i en Mann;-)

Hvordan når en stakkars fyr igjennom nåløyet i alle disse kanaler som eksisterer i våre 'moderne' dager. Savner ei godjente å dele alt dette med...hytte og båtliv...ei myk armkrok i høstkvelden,, god flaske vin (buordeux) med fyr i peisen,, deretter.. ja, innrømmer det- savner erotikk :-)

Ingenting er som en myk Kvinnekropp som elsker og bli skjemmet bort av en Mann som VET hvordan å ta vare på sin Kvinne. Med både fingre, tunge, og mer..

HøstKvinner...hvor gjemmer dere dere ? :D 

Anonymkode: a9fe1...566

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du spør om tips så ville jeg valgt en annen skrivestil om jeg var deg. Altså finnes sikkert kvinner som liker måten du formulerer deg på, men tror du kan nå ut til flere ved å formulere deg annerledes. Tenker på om du er på nettdating, tinder, osv hvor den skriftlige formuleringen teller. 

Anonymkode: 3c3d5...91b

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitter her da- skilt og ledig :-) ungkar og Dobbelseng...hehe. Voksen mann med alt på stell.. Ikke at jeg er på kg for noen kontaktannonse, mer råd/tips... fra dere damer, hva dere ser etter i en Mann;-)

Hvordan når en stakkars fyr igjennom nåløyet i alle disse kanaler som eksisterer i våre 'moderne' dager. Savner ei godjente å dele alt dette med...hytte og båtliv...ei myk armkrok i høstkvelden,, god flaske vin (buordeux) med fyr i peisen,, deretter.. ja, innrømmer det- savner erotikk :-)

Ingenting er som en myk Kvinnekropp som elsker og bli skjemmet bort av en Mann som VET hvordan å ta vare på sin Kvinne. Med både fingre, tunge, og mer..

HøstKvinner...hvor gjemmer dere dere ? :D 

Anonymkode: a9fe1...566

Æsj høy på deg selv eller?

Anonymkode: 79af3...024

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrivestilen din sier meg at du er sleskete, strør om deg med godord og skryter av alt du eier. 

Du beskrive deg selv som en stakkars fyr, hvorfor er du det? 

Hadde noen sendt en melding slik som du la ut her hadde jeg ikke besvart den. Hva med å lande litt og faktisk fortelle hvem du er og ikke hva du eier. 

 

Anonymkode: d8be1...ed3

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Første bud er faktisk å ikke bruke tilfeldige store bokstaver på vilkårlige ord. En ting er hvis man skriver Kvinnen i mitt liv på ett ord, at det er liksom Kvinnen, det er uthevet og viktig. Men når du skriver det på dobbelseng blir jeg litt sånn: :klo:

Er du fra et annet land? I norsk er i alle fall ikke sånn vanlig, kanskje mer vanlig i engelsk? Vet ikke. Så ja, rydd opp i det der, og ortografien din hvis du ønsker å tiltrekke deg kvinner som er opptatt av dannelse og intellekt. 

Ett eller tre punktum, aldri to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kunne stave Bordeaux er en god start. Ellers får jeg fornemmelsen av at du trenger Tinder - du er ute etter sengevarme, ikke et langvarig forhold, amirite?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får prøve deg frem på møteplassen, sukker og tinder. Det er nok mulig at det finnes kvinner som ønsker det du har å tilby. Men jeg hadde nok tonet ned på klisjeene ala "mann som vet hvordan man skal ta vare på en kvinne" osv. Jeg ville også lagt om skrivestilen og redusert den overdrevne bruken av smilefjes. 

Endret av WubWub
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. du har virkelig gjort det store nå ved å legge ut en tryglete skilt mann klisje i et kynisk piraja-forum! Tror ikke dette er hvor høstkvinnene gjemmer seg. 

Ta deg en tur på møteplassen, ja.. eller fetlife dersom du er en kinkster. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Minitroll skrev:

Haha.. du har virkelig gjort det store nå ved å legge ut en tryglete skilt mann klisje i et kynisk piraja-forum! Tror ikke dette er hvor høstkvinnene gjemmer seg. 

Ikke si det - jeg er i aller høyeste grad en høstkvinne. Mørk, traurig og kald. :fnise: (Jeg altså. Høsten er deilig.)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutes ago, AnonymBruker said:

Sitter her da- skilt og ledig :-) ungkar og Dobbelseng...hehe. Voksen mann med alt på stell.. Ikke at jeg er på kg for noen kontaktannonse, mer råd/tips... fra dere damer, hva dere ser etter i en Mann;-)

Hvordan når en stakkars fyr igjennom nåløyet i alle disse kanaler som eksisterer i våre 'moderne' dager. Savner ei godjente å dele alt dette med...hytte og båtliv...ei myk armkrok i høstkvelden,, god flaske vin (buordeux) med fyr i peisen,, deretter.. ja, innrømmer det- savner erotikk :-)

Ingenting er som en myk Kvinnekropp som elsker og bli skjemmet bort av en Mann som VET hvordan å ta vare på sin Kvinne. Med både fingre, tunge, og mer..

HøstKvinner...hvor gjemmer dere dere ? :D 

Anonymkode: a9fe1...566

Fnis.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si for all del ikke myk kvinnekropp og myk arm! Da tolker hun det som feit!

Anonymkode: f9c6b...690

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitter her da- skilt og ledig :-) ungkar og Dobbelseng...hehe. Voksen mann med alt på stell.. Ikke at jeg er på kg for noen kontaktannonse, mer råd/tips... fra dere damer, hva dere ser etter i en Mann;-)

Hvordan når en stakkars fyr igjennom nåløyet i alle disse kanaler som eksisterer i våre 'moderne' dager. Savner ei godjente å dele alt dette med...hytte og båtliv...ei myk armkrok i høstkvelden,, god flaske vin (buordeux) med fyr i peisen,, deretter.. ja, innrømmer det- savner erotikk :-)

Ingenting er som en myk Kvinnekropp som elsker og bli skjemmet bort av en Mann som VET hvordan å ta vare på sin Kvinne. Med både fingre, tunge, og mer..

HøstKvinner...hvor gjemmer dere dere ? :D 

Anonymkode: a9fe1...566

Uff. Får virkelig vondt av deg. For skjønner jo du vil ha en partner. Mange vil jo det. Men så ha du på så få linjer klart å nesten bare si gale ting. Fikk hel avsmak dessverre. Sett deg mer inn i hvordan damer tenker. Hva de ønsker. Ikke minst hvordan en kommuniserer med, for deg, det annet kjønn. Da er det ikke lovnad om hytte og sengevals som trekker. Hytte og sengevals kan de fleste tilby. Dessuten en uting å dra fram sex, nar en snakker med damer, før en er godt kjent.. Alle skjønner at om en ønsker partner ønsker en også sex. Det virker noe slibrig å åpne med det. 

Hvem er du ? Hva driver du med ? Det er mer interresant for meg å  vite  hva du stemmer eller mener om forskjellige samfunns tema, om du er by eller land person, enn at du kan slikke. Hvem er du som person vil jeg vite om jeg skulle sluppet deg gjennom nåløyet. Har du dyr, har du barn. Osv. La meg slippe innlegg som oser av seksuellfrustrasjon. Det er enormt avtennende faktisk. Beklager.. Men du ber jo om hjelp.

Anonymkode: 2790d...88e

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte en ting til her. Dra det litt mer ned på jorda og ikke formulere deg så "poetik" Altså det er fint med litt fine vendinger innimellom, men det blir for pompøst om du skjønner, i hver setning. Det er jo greit om det er slik du er. Men om ikke så er det ikke noe du bør kle på deg for å få dame. Vi liker det ikke ;) 

Ja ikke forminsk deg selv ved å skrive "stakkar" og "he he". Damer liker tilsynelatende selvsikre, selvstendige  menn. ;) Og ærlige menn.

Lykke til

Anonymkode: 2790d...88e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette traff overhode ikke meg...dobbeltseng, nyskilt osv...æsj!

Anonymkode: 8751b...113

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette traff overhode ikke meg...dobbeltseng, nyskilt osv...æsj!

Anonymkode: 8751b...113

Hadde det nå vært en vannseng :wow:

TS: Prøv sukker eller Tinder, og endre skrivestil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts, er du seriøs? Forventer du at kvinner skal falle pladask, når du skriver slikt? Jeg personlig ble kvalm. Blæh! 

Anonymkode: e4d2b...c11

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sitter her da- skilt og ledig :-) ungkar og Dobbelseng...hehe. Voksen mann med alt på stell.. Ikke at jeg er på kg for noen kontaktannonse, mer råd/tips... fra dere damer, hva dere ser etter i en Mann;-)

Hvordan når en stakkars fyr igjennom nåløyet i alle disse kanaler som eksisterer i våre 'moderne' dager. Savner ei godjente å dele alt dette med...hytte og båtliv...ei myk armkrok i høstkvelden,, god flaske vin (buordeux) med fyr i peisen,, deretter.. ja, innrømmer det- savner erotikk :-)

Ingenting er som en myk Kvinnekropp som elsker og bli skjemmet bort av en Mann som VET hvordan å ta vare på sin Kvinne. Med både fingre, tunge, og mer..

HøstKvinner...hvor gjemmer dere dere ? :D 

Anonymkode: a9fe1...566

Oversatt;

Hallo damer. Jeg tenkte gresset var grønnere på andre siden. Jeg eier mye ting, så da kan jeg skjemme deg bort med det i stedet for å bruke tid på meg og deg som person. Jeg har ennå ikke funnet meg noen damer, og syns synd på meg selv. Jeg ønsker sex. Hvor er dere.

Anonymkode: d8be1...ed3

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sitter her da- skilt og ledig :-) ungkar og Dobbelseng...hehe. Voksen mann med alt på stell.. Ikke at jeg er på kg for noen kontaktannonse, mer råd/tips... fra dere damer, hva dere ser etter i en Mann;-)

Hvordan når en stakkars fyr igjennom nåløyet i alle disse kanaler som eksisterer i våre 'moderne' dager. Savner ei godjente å dele alt dette med...hytte og båtliv...ei myk armkrok i høstkvelden,, god flaske vin (buordeux) med fyr i peisen,, deretter.. ja, innrømmer det- savner erotikk :-)

Ingenting er som en myk Kvinnekropp som elsker og bli skjemmet bort av en Mann som VET hvordan å ta vare på sin Kvinne. Med både fingre, tunge, og mer..

HøstKvinner...hvor gjemmer dere dere ? :D 

Anonymkode: a9fe1...566

Hvor gammel er ungkaren?
Hvor gammel er dobbeltsengen?
Hvor lenge har du vært singel?

Anonymkode: dff74...4fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps. Jeg mener at jeg har lest et HI på KG for en tid tilbake som var svært likt HI i denne tråden...

Anonymkode: dff74...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...