Gå til innhold

Parasitter/mark i tarmen? (Obs! Ekle detaljer og bilde..)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Beklager detaljer og nasty bilder!

Var nå på do, og avføringen var ved første øyekast fin og normal, men i det ikke alt ville trekkes ned med første skyll så jeg en trådliknende sak henge fast i en liten del. I frykt for at det var orm måtte jeg beklageligvis undersøke litt nærmere. «Tråden» var ganske lang, kanskje fra håndleddet til midt på pekefingeren, tynn, flat og slimaktig. Og nå har jeg fint lite peiling på slike ting, men ut i fra hva jeg har lest på nett så den ikke ut som en typisk mark/orm. Søkte litt rundt uten å egentlig bli noe klokere, men den så ganske lik ut som på dette bildet, annet enn at «tråden» min var mørkere og ikke hadde noen hvite partier. 

B24E9F67-C308-480E-B408-19E461A1ECF8.thumb.jpeg.63bfab12a88545216a383697f6812649.jpeg

 

Fant også et annet veldig mye mer nasty bilde fra en som lurer på det samme uten å få svar, og som i grunn viser veldig likt av hvordan «tråden» så ut i toalettet bortsett fra fargen (som igjen var mørkere og hadde mer «normal» avføringfarge) og resten i toalettskåla. Legger det i spoiler for å ikke grosse ut alle. Syns uansett det likner bildet over..?

Spoiler

P1010367.jpg

 

Er det noen som har noen ideer om hva dette er? 

Jeg har slitt noe med slim i perioder, kan det være det eller har jeg fått parasitter eller mark og bør komme meg til lege? 😰 Har ingen kløe eller noe. 

Anonymkode: 6260c...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, hvis du frykter du har no mark/ål boende i kroppen din bør du vel komme deg til lege fort som fy uansett?

Eneste annet jeg kan tenke på, er at du kanskje har spist/fått i deg noe kroppen ikke har klart å fordøye ordentlig?

Jeg opplevde noe liknende en gang, hadde spist no asiasisk wok, og var noe sjøgress(?) i denne. Dette klarte ikke tarmen å fordøye, så det kom ut masse lange flate tråder som jeg bokstavlig talt måtte trekke ut av rumpehullet for å bli kvitt.

Anonymkode: 02dca...f18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 6e875...4e9

Hvis han her virkelig hadde hatt orm, ville han vel vist enda flere bilder. Ingen av bildene hans minnet om orm synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...