AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #21 Skrevet 22. oktober 2017 Anbefaler Praha. Var der i desember for noen år siden, og skal dit igjen i år. Fantastisk fin by, font julemarked og herlig julestemning overalt. Anonymkode: fa400...0b3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #22 Skrevet 23. oktober 2017 Både København og Budapest er koselig før jul. Kanskje litt mer julestemning i Budapest enn Købehavn, følte jeg i alle fall. Anonymkode: 1654d...123
Alltidpånett Skrevet 23. oktober 2017 #23 Skrevet 23. oktober 2017 Billig, annerledes og kult finner du i Zagreb Tivoli er selvsagt alltid en vinner, men den danske krona er nå høy sammenlignet med den norske. Lübecks marked ble jeg skuffet over sist år, veldig lite selv om byen i seg selv er kjekk.
DrueSmoothie Skrevet 24. oktober 2017 #24 Skrevet 24. oktober 2017 Liseberg i Gøteborg er kjempekoselig, det samme er Tivoli i København. Ellers så er Berlin fantastisk før jul med flere markeder og masse julestemning Ingen av disse pleier å koste begge nyrene dine å reise før jul, selv om førjulstiden gjerne koster litt mer i de fleste byer enn ellers i året. Du har jo London etc også, bla med den fantastiske julepynten i Oxofrdstreet og Regent Street og det store markedet Winter Wonderland i Hyde Park, men det går garantert ikke under "ikke for dyrt" London før jul er ran!
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #25 Skrevet 24. oktober 2017 Jeg har vært på julemarkeder i London to juler nå, og synes det er kjempestas. Det er flere å velge mellom i byen, både med og uten fullt tivolikjør. Winter Wonderland i Hyde Park er tivoliversjonen, med både masse boder og karuseller og diverse. Ved South Bank er det uten tivoli, men med masse boder og greier. Jeg foretrakk ikke-tivoliversjonen personlig.. Anonymkode: e3654...f01
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå