Gå til innhold

Julemarked (langhelg, ikke for dyrt)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Anbefaler Praha. Var der i desember for noen år siden, og skal dit igjen i år. Fantastisk fin by, font julemarked og herlig julestemning overalt. 

Anonymkode: fa400...0b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både København og Budapest er koselig før jul. Kanskje litt mer julestemning i Budapest enn Købehavn, følte jeg i alle fall.

Anonymkode: 1654d...123

Skrevet

Billig, annerledes og kult finner du i Zagreb :)

Tivoli er selvsagt alltid en vinner, men den danske krona er nå høy sammenlignet med den norske.

Lübecks marked ble jeg skuffet over sist år, veldig lite selv om byen i seg selv er kjekk. 

Skrevet

Liseberg i Gøteborg er kjempekoselig, det samme er Tivoli i København. Ellers så er Berlin fantastisk før jul med flere markeder og masse julestemning :) Ingen av disse pleier å koste begge nyrene dine å reise før jul, selv om førjulstiden gjerne koster litt mer i de fleste byer enn ellers i året.

Du har jo London etc også, bla med den fantastiske julepynten i Oxofrdstreet og Regent Street og det store markedet Winter Wonderland i Hyde Park, men det går garantert ikke under "ikke for dyrt" ;) London før jul er ran! 

Skrevet

Jeg har vært på julemarkeder i London to juler nå, og synes det er kjempestas. Det er flere å velge mellom i byen, både med og uten fullt tivolikjør. Winter Wonderland i Hyde Park er tivoliversjonen, med både masse boder og karuseller og diverse. Ved South Bank er det uten tivoli, men med masse boder og greier. Jeg foretrakk ikke-tivoliversjonen personlig.. 

Anonymkode: e3654...f01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...