Gjest Seleena Skrevet 22. januar 2005 #21 Del Skrevet 22. januar 2005 Sæden punpes nok inn uten at kvinnen behøver sammentrekninger, sånn sett. Den pumpes ikkje inn nei, men samantrekningane har faktisk ein funksjon! Det ikkje mange veit, er at når kvinna får orgasme så strekk livmorhalsen seg raskt, og prøver å dyppe seg i sæden. Men dette fungerar jo ganske sjeldan at både kvinna og mannen har orgasme på likt, men slik er vi no berre. Lån ein film om svangerskap på biblioteket der dei filmar inn i kjønnsorganet så ser du kva eg meinar! Det er ganske vittig. Det er som å sjå ei igle strekke tunge etter ei fluge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #22 Del Skrevet 23. januar 2005 Kjærsten min og jeg merker både våre egne og hverandres "sammentrekninger" veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 23. januar 2005 #23 Del Skrevet 23. januar 2005 Så du kan altså fortelle meg at jeg, og visstnok en del andre, faker da? Jeg har vanskelig for å få orgasme, og noen ganger er det med sammentrekninger, andre ganger uten. De gangene det er uten, så bare later jeg som jeg har orgasme altså?:-) Godt man har noen med peiling som kan fortelle oss hva vi selv opplever, ikke sant jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rio Skrevet 23. januar 2005 #24 Del Skrevet 23. januar 2005 Jepp. Trodde sammentrekninger var normalt jeg, at alle hadde det, fordi sånn er biologien vår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. januar 2005 #25 Del Skrevet 24. januar 2005 Endel av orgasmen er jo nettopp sammentrekningene. Jeg har også sett på film hvordan livmortappen dypper seg i sæden ved orgasme. Og orgasmene behøver jo ikke komme samtidig for at det skal fungere. Sæden ligger jo der en stund før den renner ut. Den renner jo ikke ut før man reiser seg opp etter samleie.... og alt renner ikke ut da heller. Ikke hos meg i hvert fall. Jeg kan holde på den lenge etter samleie før jeg kjenner at den renner ut... men det var jo ikke temaet da.. (Har så lett for å snakke meg bort, jeg..... ) Må forresten bare fortelle om en liten episode for ikke så lenge siden. Siden jeg ikke har noe elsker nå, og heller ikke gidder anstrenge meg for å få sex, så tar jeg meg av saken på egenhånd. Jeg har to kuler - husker ikke hva de heter, men de er festet til hverandre... de ser nesten ut som en liten manual.... og har en omkrets på noen centimeter. Egentlig er disse vekter for trening av muskulaturen der nede, men fungerer også veldig godt hvis man føler behov for å ha noe innvendig når man koser med seg selv. Sist jeg brukte dem til dette var sammentrekningene mine ved orgasmen så kraftige at jeg nærmest skøyt dem ut av kroppen! De kom i en helvetes fart ut.... .... det sier litt om sammentrekninger vel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #26 Del Skrevet 25. januar 2005 Mysan,, Hvordan får du slik fart på kulene dine?.. MISUNNELIG. Tell me.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engeline Skrevet 25. januar 2005 #27 Del Skrevet 25. januar 2005 Engeline skrev: Ja, de kjenner jeg! Har også onanert med speil foran og sett de tydelig. Mannen min kjenner de også, når han er inni meg... Det var da svært... Ja, ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. januar 2005 #28 Del Skrevet 25. januar 2005 Så du kan altså fortelle meg at jeg, og visstnok en del andre, faker da? Jeg har vanskelig for å få orgasme, og noen ganger er det med sammentrekninger, andre ganger uten. De gangene det er uten, så bare later jeg som jeg har orgasme altså?:-) Godt man har noen med peiling som kan fortelle oss hva vi selv opplever, ikke sant jenter? På tide å bli bedre kjent med sin egen seksualitet, kanskje? Du kan jo begynne med denne artikkelen av Åsa Rytter Evensen: http://helsenett.no/content/view/1365/92/ Hva skjer under orgasmen? Under orgasmen trekker bekkenbunnsmusklene og musklene i livmoren seg rytmisk sammen med et intervall på 0,8 sekunder. Orgasmen består av 3-4 slike sammentrekninger. Hvis du leser videre, ser du at det ikke er alle kvinner som kjenner disse sammentrekningene, men det betyr ikke at de ikke er der. Og det er vel dine erfaringer du trekker inn her, så hvor dette "vi" og "jenter" kommer fra skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 28. januar 2005 #29 Del Skrevet 28. januar 2005 Ja det kjenner jeg. Og sambo også.. Jeg skriver under på denne! Hilsen CeeCee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 29. januar 2005 #30 Del Skrevet 29. januar 2005 Ja,jeg kjenner det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseline Skrevet 30. januar 2005 #31 Del Skrevet 30. januar 2005 Ja jeg kjenner det, og sambo kjenner det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #32 Del Skrevet 31. januar 2005 Ja, det gjør jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 31. januar 2005 #33 Del Skrevet 31. januar 2005 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 31. januar 2005 #34 Del Skrevet 31. januar 2005 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 31. januar 2005 #35 Del Skrevet 31. januar 2005 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2005 #36 Del Skrevet 2. februar 2005 Mysan,, Hvordan får du slik fart på kulene dine?.. MISUNNELIG. Tell me.. haha - aner ikke. De bare spratt ut i en utrolig fart og landet noen centimeter utenfor. Kanskje orgasmemuskelen min bare har blitt innmari sterk etter mange år med orgasmer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 2. februar 2005 #37 Del Skrevet 2. februar 2005 Gjør nok det... Noe helt sinnsykt til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå