AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #1 Del Skrevet 9. oktober 2017 Hva tenker dere om kollegaer/andre som offentlig og høyt sier at andre er uintelligente? Innenfor eller ikke? Anonymkode: 74402...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. oktober 2017 #2 Del Skrevet 9. oktober 2017 Jeg tenker de selv er uintelligente. Har et behov for å heve seg over andre. Absolutt ikke innenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #3 Del Skrevet 9. oktober 2017 5 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Jeg tenker de selv er uintelligente. Har et behov for å heve seg over andre. Absolutt ikke innenfor. Ja, enig jeg altså. Tenker at dette er «Common Sense» blant voksne mennesker. Det oser mangel på respekt for at folk er forskjellige. Kvalmt. Anonymkode: 74402...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C.Tramell Skrevet 9. oktober 2017 #4 Del Skrevet 9. oktober 2017 Det er ikke greit. Smarte folk har sjelden behov for å stemple andre på den måten, så jeg tenker det sier mest om dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #5 Del Skrevet 9. oktober 2017 Alle mennesker er uintelligente. Anonymkode: 733f4...122 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #6 Del Skrevet 9. oktober 2017 Jeg tenker "uffda, noen ting er det best å holde kjeft om" inni meg. Anonymkode: a5783...b32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #7 Del Skrevet 9. oktober 2017 At de har rett Anonymkode: 709fe...0d5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konghung Skrevet 9. oktober 2017 #8 Del Skrevet 9. oktober 2017 Dom som sei at nånn e domme, dom e domme dom! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #9 Del Skrevet 9. oktober 2017 Kommer jo an på om tredjeperson er en som jobber der, dvs. om det er baksnakking. Anonymkode: a5128...fc5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #10 Del Skrevet 9. oktober 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer jo an på om tredjeperson er en som jobber der, dvs. om det er baksnakking. Anonymkode: a5128...fc5 Nei, det er det ikke. Gjelder omtale av «alle» andre. Anonymkode: 74402...66a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #11 Del Skrevet 9. oktober 2017 Folk som snakker slik om andre på generelt grunnlag holder jeg meg unna i den grad det er mulig. Anonymkode: cd9c0...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 9. oktober 2017 #12 Del Skrevet 9. oktober 2017 1 time siden, C.Tramell skrev: Det er ikke greit. Smarte folk har sjelden behov for å stemple andre på den måten, så jeg tenker det sier mest om dem selv. Smarte mennesker kan være veldig usympatiske også. Frekke og uhøflige. Har møtt noen av dem. Det er ikke sånn at de er intelligente på alle områder,-som å ha sosial intelligens. Ts. Vanskelig å si når det ikke er spesifisert nærmere. Situasjon,årsak osv. Normalt er det jo en veldig usympatisk ting å si. Og,det er ikke alltid like intelligent å si det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #13 Del Skrevet 9. oktober 2017 Jeg er generelt skeptisk til mennesker som har et behov for å hele tiden rakke ned på andre Anonymkode: fadbc...31a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C.Tramell Skrevet 9. oktober 2017 #14 Del Skrevet 9. oktober 2017 1 hour ago, NotNaomi said: Smarte mennesker kan være veldig usympatiske også. Frekke og uhøflige. Har møtt noen av dem. Det er ikke sånn at de er intelligente på alle områder,-som å ha sosial intelligens. Ts. Vanskelig å si når det ikke er spesifisert nærmere. Situasjon,årsak osv. Normalt er det jo en veldig usympatisk ting å si. Og,det er ikke alltid like intelligent å si det :-) Jeg skrev at de sjelden har behov for å rakke ned på andre, men det jeg mente var at få smarte mennesker har det. Frekke og usympatiske smartinger finnes selvfølgelig også, men min erfaring er i alle fall at de smarteste ofte er mer overbærende enn de som er midt på treet. De skjønner tidlig at sosial intelligens er en bra ting hvis man skal leve blant andre mennesker og nå gjennom til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #15 Del Skrevet 9. oktober 2017 Kanskje de som sier slikt om andre stadig vekk er veldig usikre på seg selv og verden. Kanskje de ikke klarer å være alene. Anonymkode: 74402...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 9. oktober 2017 #16 Del Skrevet 9. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om kollegaer/andre som offentlig og høyt sier at andre er uintelligente? Innenfor eller ikke? Anonymkode: 74402...66a De har dessverre så jævlig rett , men når neppe helt opp selv heller. Dom som sier at andre er domme, dom er domme dom. Det er forresten utrolig hvor idiotiske ting selv de meste superintelligente kan gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #17 Del Skrevet 9. oktober 2017 jeg tenker dem bør lære seg bøye norske ord korrekt, før dem rakker ned på andre. Anonymkode: 5672c...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #18 Del Skrevet 9. oktober 2017 12 timer siden, Blair Waldorf skrev: Jeg tenker de selv er uintelligente. Har et behov for å heve seg over andre. Absolutt ikke innenfor. Der har du nok et poeng. Anonymkode: 8c4c0...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #19 Del Skrevet 10. oktober 2017 Jeg tenker at jeg kan si slikt til venninner, men at jeg ikke ville sagt det til kollegaene mine på jobben. Men det finnes enkelte unntak da. Trump og lederen i Nord-Korea er det lov å kalle uintelligente. Anonymkode: 8a86e...9b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #20 Del Skrevet 10. oktober 2017 Jeg tenker at vedkommende er enten uvanlig intelligent eller uvanlig uintelligent. Anonymkode: 97201...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå