Gå til innhold

Rainbow baby - Flyttet til GD :)

Gakkepus

Anbefalte innlegg

Gjennomsnittlig tisser jeg 5 ganger i timen (jeg har telt). Det er verst på kvelden, og jeg blir så frustrert. På grunn av at jeg er så sliten og trøtt legger jeg meg tidlig (må legge meg senest klokka 20:00 😑). Legger jeg meg senere blir jeg stressa og det ender som regel dårlig. Uansett, blæra mi forstyrrer veldig nattesøvnen min ..men, hva gjør meg ikke for den lille spiren? 🤔

Ny uke, nye muligheter....eller? Jobb virker så lite fristende for øyeblikket. Alt jeg vil er å ligge på sofaen og slappe av 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Gakkepus skrev:

Gjennomsnittlig tisser jeg 5 ganger i timen (jeg har telt). Det er verst på kvelden, og jeg blir så frustrert. På grunn av at jeg er så sliten og trøtt legger jeg meg tidlig (må legge meg senest klokka 20:00 😑). Legger jeg meg senere blir jeg stressa og det ender som regel dårlig. Uansett, blæra mi forstyrrer veldig nattesøvnen min ..men, hva gjør meg ikke for den lille spiren? 🤔

Ny uke, nye muligheter....eller? Jobb virker så lite fristende for øyeblikket. Alt jeg vil er å ligge på sofaen og slappe av 🙄

Det hørtes slitsomt ut.. Håper det blir bedre! Men ja, hva gjør man ikke for lille spiren 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Gakkepus skrev:

Oh nooo, det hørtes fryktelig slitsomt ut :( håper du får en god natts søvn :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+4

Dagen i går var fantastisk. Ble møtt av en fornøyd ektemann hjemme som hadde stelt i stand reservasjon på en fantastisk restaurant.. Dessverre nok sa ha noe som eeeh, skal du spise sjokkis igjen??!  og da bare kjente jeg at det kokte over, og jeg ble grinete, irritert og DEN bitchen...hva søren gikk av meg aner jeg ikke, men nå sitter jeg på jobb og er lei meg fordi jeg sov på sofaen, og han - til tross for at jeg var en skikkelig bitch - lagde frokost og skrelte en gulrot.. Så da sitter jeg her da, på jobb og spiser gulroten jeg egentlig ikke fortjener.. :grine:

Skikkelig teit er jeg og! Han mente jo ikke noe vondt, jeg vet jo at jg ikke spiser sjokkis ofte jeg- :raven:

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, så snill mann du har!! Han skjønner nok at det bare er hormonelt. KOS deg med gulroten :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, plastfolien skrev:

Åå, så snill mann du har!! Han skjønner nok at det bare er hormonelt. KOS deg med gulroten :hjerte:

Ja, han er og jeg må ringe han senere og si unnskyld. Føler meg så teit nå... lagde drama fordi han spurte om jeg skulle spise sjokkis igjen.... Jeg har spise gulroten, haha, men med dårlig samvittighet :fnise:

Endret av Gakkepus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha åååå! Men husk at du gror et levende menneske INNI DEG :mynona:Hormonene er nok all over the place. Han forstår det nok når du sier unnskyld :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Aryamili skrev:

Haha åååå! Men husk at du gror et levende menneske INNI DEG :mynona:Hormonene er nok all over the place. Han forstår det nok når du sier unnskyld :hjerte:

Du har rett. :klem: han forstod selv om jeg så at han var litt trist. Ja ja. 

Dagen begynte dårlig og endte nesten dårlig. Måtte jobbe overtid, fikk en haug med papirer og ikke minst var jeg skrubbsulten. Drømte om å spise noe godt. Hamburger, pizza. Ja, hva som helst! Endte opp med å krangle da jeg kom hjem for å så bestille pizza. Fornøyd som jeg var da jeg gaflet i meg bit etter bit som en sulten zombie fikk jeg plutselig øye på et langt, brunt hår! 😑 det er så typisk at når dagen begynner ræva så ender den som regel ræva óg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æææsj, hår i maten! :kvalm: Ikke noe gøy med hormoner på vill fart gjennom kroppen, men godt å ha en fin mann som støttespiller da!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, lille_frosk skrev:

Æææsj, hår i maten! :kvalm: Ikke noe gøy med hormoner på vill fart gjennom kroppen, men godt å ha en fin mann som støttespiller da!

Han er god å Ha! ❤ får tåle litt furting fra min side i ny og ne. 🙃

21 timer siden, plastfolien skrev:

Nei fysj, hår i maten er så motbydelig 🤢 håper på en bedre dag i morgen❤️

Takk! Det var den! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+5

Bestile mat idag og. Lærer visst aldri! 😑

Bestemte meg for å gå til jobben og det var egentlig veldig greit, men nå er jeg dødssliten og ligger i senga. Legger meg tidligere og tidligere for hver dag som går, gitt! 😪😴 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men så deilig å bestille mat innimellom da :mrgreen:  åh, jeg elsker å legge meg i senga, men slitsomt å måtte være såå sliten 😴 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, plastfolien skrev:

Men så deilig å bestille mat innimellom da :mrgreen:  åh, jeg elsker å legge meg i senga, men slitsomt å måtte være såå sliten 😴 

Jeg og! Og nå har jeg all grunn til å gjøre det 😴...til tross for at jeg er trøtt har jeg ikke klart å sovne enda. Tissefossen har meldt sin ankomst. 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gakkepus skrev:

Jeg og! Og nå har jeg all grunn til å gjøre det 😴...til tross for at jeg er trøtt har jeg ikke klart å sovne enda. Tissefossen har meldt sin ankomst. 😂 

Håper du klarer å sove snart. Slitsomt å måtte tisse hele tiden! Jeg har vært sånn hele livet, så jeg er spent på hvordan det blir hvis det skjer hos meg og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, plastfolien skrev:

Håper du klarer å sove snart. Slitsomt å måtte tisse hele tiden! Jeg har vært sånn hele livet, så jeg er spent på hvordan det blir hvis det skjer hos meg og :fnise:

Sikter du til trøttheten eller de konstante dobesøkene? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...