Gakkepus Skrevet 6. januar 2018 Forfatter #181 Del Skrevet 6. januar 2018 (endret) 14 DPO Må ærlig innrømme at jeg er fortsatt litt mensen-stressa, men jeg vet jo veldig godt at mensen ikke kommer. I natt leste jeg hele dagboken min og fy søren så sutrete jeg var. 😐 Endret 6. januar 2018 av Gakkepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 6. januar 2018 Forfatter #182 Del Skrevet 6. januar 2018 1 minutt siden, plastfolien skrev: Her vil jeg følge med gratulerer med to streker, håper spira sitter Hei! Så hyggelig. Velkommen! 😋 Det håper jeg og! 💙💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 7. januar 2018 #183 Del Skrevet 7. januar 2018 Nei, du var jo ikke sutrete. Dette er jo viktige saker, ikke en filleting man kan trekke på skuldrene av. Hurra hurra for fine tester, krysser alt jeg har for at dette er din tur på ordentlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 7. januar 2018 #184 Del Skrevet 7. januar 2018 (endret) Her vil jeg gjerne følge med videre! Gratulerer så mye Du må ikke føle deg sutrete, dette er en helt normal prøverdagbok med oppturer og nedturer, og det er tøft å være prøver når man har et så sterkt ønske om å bli gravid Og med tanke på forhistorien din er det iallefall forståelig at det kan være ekstra tøft! Endret 7. januar 2018 av Pjusk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 7. januar 2018 Forfatter #185 Del Skrevet 7. januar 2018 6 timer siden, lille_frosk skrev: Nei, du var jo ikke sutrete. Dette er jo viktige saker, ikke en filleting man kan trekke på skuldrene av. Hurra hurra for fine tester, krysser alt jeg har for at dette er din tur på ordentlig! Tusen takk. Jeg håper virkelig at det er min tur, og det tror jeg det er! 😍 4 timer siden, Pjusk skrev: Her vil jeg gjerne følge med videre! Gratulerer så mye Du må ikke føle deg sutrete, dette er en helt normal prøverdagbok med oppturer og nedturer, og det er tøft å være prøver når man har et så sterkt ønske om å bli gravid Og med tanke på forhistorien din er det iallefall forståelig at det kan være ekstra tøft! Velkommen! 🎉 ❤ takker så Mye! 🤗🤗 Er fortsatt litt usikker, men prøver så godt jeg kan å ikke leve i fortiden. Er gravid og det er det som er viktig nå. 😊 Tenkte jeg skulle oppdatere før jeg legger meg. Først og fremst, skulle ønske jeg hadde en fridag til. Frister så lite å reise på jobb imorgen. Alt jeg vil er å ligge dagen lang i senga og se på serier, sukk. Uansett, snakket med mannen tidligere om min paranoide tilstand, og til tross for at jeg er veldig klar over hvor irrasjonelle mine tanker er, så er jeg fortsatt litt stressa. Tenker positivt hele tiden, vil ikke stresse, men det er ikke lett. Tenkte jeg skulle innom sykehuset og få tatt en blodprøve, men så blir jeg plutselig usikker og begynner å tenke hva om jeg nivået er kun 5? Og jeg vet det ikke er mulig... blir nesten flau på vegne av hjernen min og hvordan den tenker 😑. Ja, ja..bortsett fra det er jeg strålende fornøyd. Og det gjør meg aldeles ingenting (!) At jeg sliter med forstoppelse, sure oppstøt, kramper fra en tid til en annen og ekstrem kaldsvette om natta. Ja, takk - i dette tilfellet - alle deler 😅😃 PS; er det nødvendig med hcg blodprøve? Sist jeg var gravid så tenkte jeg ikke over det. Ikke så legen at jeg burde...tok en, men det var litt senere i svangerskapet og da var det flere hundretusen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 8. januar 2018 Forfatter #186 Del Skrevet 8. januar 2018 (endret) Ikke verdt, altså 😄😄 (Dumme telefon....) mente selveste ganske greit, altså! Søren .... Endret 8. januar 2018 av Gakkepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 8. januar 2018 #187 Del Skrevet 8. januar 2018 2 timer siden, Gakkepus skrev: Ikke verdt, altså 😄😄 Så fint å se!! Deilig at de er så sterke og, er liksom ikke noe tvil da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 8. januar 2018 Forfatter #188 Del Skrevet 8. januar 2018 14 minutter siden, plastfolien skrev: Så fint å se!! Deilig at de er så sterke og, er liksom ikke noe tvil da. Absolutt ingen tvil 😄 krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 10. januar 2018 #189 Del Skrevet 10. januar 2018 Så fine tester da Trippel hurra for det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 10. januar 2018 Forfatter #190 Del Skrevet 10. januar 2018 9 timer siden, lille_frosk skrev: Så fine tester da Trippel hurra for det! De er ganske flotte, ja! 😁 Tusen takk. 😄 Syklusdag 32. 4 uker 6 dager. Jeg skal til legen i morgen xx. 🤞 gleder meg samtidig som jeg gruer meg litt, men regner med at det kommer til å gå greit. Kanskje det er tvillinger? 2 x Lykke 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 10. januar 2018 #191 Del Skrevet 10. januar 2018 5 minutter siden, Gakkepus skrev: De er ganske flotte, ja! 😁 Tusen takk. 😄 Syklusdag 32. 4 uker 6 dager. Jeg skal til legen i morgen xx. 🤞 gleder meg samtidig som jeg gruer meg litt, men regner med at det kommer til å gå greit. Kanskje det er tvillinger? 2 x Lykke 😄 Så spennende med legesjekk så tidlig. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 10. januar 2018 #192 Del Skrevet 10. januar 2018 28 minutter siden, Gakkepus skrev: De er ganske flotte, ja! 😁 Tusen takk. 😄 Syklusdag 32. 4 uker 6 dager. Jeg skal til legen i morgen xx. 🤞 gleder meg samtidig som jeg gruer meg litt, men regner med at det kommer til å gå greit. Kanskje det er tvillinger? 2 x Lykke 😄 Lykke til! Er så glad på dine vegne 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 10. januar 2018 #193 Del Skrevet 10. januar 2018 Lykke til med legesjekk i morgen. Heldigen❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 11. januar 2018 Forfatter #194 Del Skrevet 11. januar 2018 5 timer siden, plastfolien skrev: Så spennende med legesjekk så tidlig. Lykke til Ja, så tidlig fordi jeg vil bare være sikker 😁 takk. Oppdaterer i morgen (idag) 😄 4 timer siden, Aryamili skrev: Lykke til! Er så glad på dine vegne 😊 Tusen takk, kjære deg. Det varmer veldig. 💐 3 timer siden, Sjokoladepiken skrev: Lykke til med legesjekk i morgen. Heldigen❤️ Trenger det! Tusen takk ⚘ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 11. januar 2018 #195 Del Skrevet 11. januar 2018 Lykke til med legesjekk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 11. januar 2018 #196 Del Skrevet 11. januar 2018 Lykke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 11. januar 2018 #197 Del Skrevet 11. januar 2018 Lykke til hos legen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 11. januar 2018 Forfatter #198 Del Skrevet 11. januar 2018 (endret) 😄😄 Gikk veldig bra! Endret 11. januar 2018 av Gakkepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 11. januar 2018 Forfatter #199 Del Skrevet 11. januar 2018 4 timer siden, Tyah skrev: Lykke til hos legen! 4 timer siden, blomst12 skrev: Lykke til 7 timer siden, lille_frosk skrev: Lykke til med legesjekk! Takk alle sammen!😄❤❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 11. januar 2018 #200 Del Skrevet 11. januar 2018 1 time siden, Gakkepus skrev: 😄😄 Gikk veldig bra! Så bra det gikk bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå