AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #21 Skrevet 12. oktober 2017 Veldig vanlig for oss. Jeg bruker vibrator ofte, og hvis jeg kjenner at jeg holder på å komme før han, så tar jeg den bare bort og holder igjen Om han holder på å komme først så stopper han bare litt opp før han forsetter, funker ikke det så tar han å slikker meg eller no imens. Anonymkode: 09fce...e43
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #22 Skrevet 12. oktober 2017 Vi håper å komme samtidig hver gang. Hun klarer sjeldent å holde igjen visst det først kommer. Selv prøver jeg å holde igjen når jeg kjenner at det er på vei, slappe av en liten stund med pikken inne, også kjøre på igjen, slappe av osv. helt til hun sier hun kommer. Sykt deilig å komme samtidig!! Men noen ganger klarer ikke jeg heller å holde igjen. Da slikker, fingrer og koser jeg, foran eller bak, til hun kommer. Noen ganger kommer ingen av oss. Anonymkode: 40c41...a53
Gjest Axl Rose Skrevet 12. oktober 2017 #23 Skrevet 12. oktober 2017 Normalt. Holder igjen til damene kommer. Fantastisk hell yea. Gled deg til mer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå