AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 Mann i slutten av 20 årene som har et lite spørsmål jeg undrer over. Har vært på Tinder-karusellen en stund nå med alt det fører med seg. Kan vell si at jeg er litt følelsesmessig avstumpet etter brudd med min store kjærlighet for noen år tilbake. Tinder har jeg brukt til treff og sex. Straks etter sex forsvinner interessen min og man er tilbake i sveipe-modus. Ikke helt uvanlig i disse tider! Nå har jeg truffet en jente som jeg liker godt. I helgen opplevde jeg noe jeg ikke har opplevd tidligere. Vi hadde deilig lidenskapelig sex hvor det hele endte med at vi kom mer eller mindre nøyaktig samtidig!! Det var en helt fantastisk opplevelse som jeg aldri har vært i nærheten av tidligere. Kan legge til at jeg har hatt mye spennende sex med alt fra trekanter, analsex, bondage til mye mer... Følelsen av å kjenne hun strammet kroppen rundt meg samtidig som jeg pumpet i henne var rett og slett magisk. Må legge til at jeg alltid har hoppet av i svingen tidligere med jenter jeg ikke er i forhold med og i forhold har jeg alltid sørget for at partner har kommet først for at hun skal være tilfredsstilt. Hvor vanlig er det at dere kommer samtidig med partner? Mulig det bare er meg, men dette var nytt og det gav så til de grader mersmak:-) Anonymkode: 9cf8f...ff0 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #2 Skrevet 8. oktober 2017 Gjort det fra jeg var i tenårene, egentlig. Anonymkode: 7835b...21e
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #3 Skrevet 8. oktober 2017 Vi kommer sammen kanskje 70% av gangene vi har sex. Av og til kommer ikke jeg i det hele tatt, noen ganger klarer ikke han å holde igjen lenge nok, og hjelper meg heller med å komme etterpå. Anonymkode: 1719a...fe7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #4 Skrevet 8. oktober 2017 Det hender kanskje en av tre ganger mellom mannen og meg, men jeg er en av de relativt få kvinner som får orgasme fra samleie, og jeg får orgasme veldig lett også, så jeg får ofte en fem stykker når vi har sex, og det øker jo oddsen. Anonymkode: 0cf33...ea0
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #5 Skrevet 8. oktober 2017 Det er jo ikke verre enn at dama tar litt på seg selv for å få dette til? Skjønner ikke helt problemstillingen her. Anonymkode: 7835b...21e 1
Hulderen Skrevet 8. oktober 2017 #6 Skrevet 8. oktober 2017 Vi kommer nesten alltid samtidig. Når mannen min kommer, så "slenger jeg meg med". Ikke noe mystisk med det. Men han må selvsagt komme inni meg, ikke trekke seg ut. Det at jeg så lett kan slenge meg med, er også hovedgrunnen til at jeg kke vil at han skal trekke seg ut før han kommer. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #7 Skrevet 8. oktober 2017 Kanskje du heller bør spørre deg selv om hvorfor det skjer, enn om det er vanlig under sex? Følelser og det at det føles helt naturlig å gi seg helt hen sammen med den andre er liksom det som fort skjer med en kjæreste, kontra en man bare har sex med. Gratulerer, du har sannsynligvis truffet din nye kjæreste. Anonymkode: f0ccd...c99 8
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #8 Skrevet 8. oktober 2017 Hos oss skjer det ganske sjeldent, ihvertfall at vi kommer nøyaktig samtidig, og det er min "feil" da jeg ikke klarer å styre når jeg kommer. Det har skjedd noen få ganger at vi har kommet samtidig og det er selvfølgelig veldig fint Jeg tenker at det blir ekstra fint og spesielt når det ikke skjer hver gang. Anonymkode: 1de59...cd8 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #9 Skrevet 8. oktober 2017 Skjedde med meg og fyren jeg holder på med i dag, men jeg tror ikke han fikk det med seg, for han sa "sorry" når han kom. Hva pleier man å si når man kommer da? "Jeg kooooommmmer!"? Føler liksom at det blir litt rart. Anonymkode: c2e34...07b 1
Katten.2.0 Skrevet 8. oktober 2017 #10 Skrevet 8. oktober 2017 Er jo bare å time det? Får det stort sett til om det er ønskelig. 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #11 Skrevet 9. oktober 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Mann i slutten av 20 årene som har et lite spørsmål jeg undrer over. Har vært på Tinder-karusellen en stund nå med alt det fører med seg. Kan vell si at jeg er litt følelsesmessig avstumpet etter brudd med min store kjærlighet for noen år tilbake. Tinder har jeg brukt til treff og sex. Straks etter sex forsvinner interessen min og man er tilbake i sveipe-modus. Ikke helt uvanlig i disse tider! Nå har jeg truffet en jente som jeg liker godt. I helgen opplevde jeg noe jeg ikke har opplevd tidligere. Vi hadde deilig lidenskapelig sex hvor det hele endte med at vi kom mer eller mindre nøyaktig samtidig!! Det var en helt fantastisk opplevelse som jeg aldri har vært i nærheten av tidligere. Kan legge til at jeg har hatt mye spennende sex med alt fra trekanter, analsex, bondage til mye mer... Følelsen av å kjenne hun strammet kroppen rundt meg samtidig som jeg pumpet i henne var rett og slett magisk. Må legge til at jeg alltid har hoppet av i svingen tidligere med jenter jeg ikke er i forhold med og i forhold har jeg alltid sørget for at partner har kommet først for at hun skal være tilfredsstilt. Hvor vanlig er det at dere kommer samtidig med partner? Mulig det bare er meg, men dette var nytt og det gav så til de grader mersmak:-) Anonymkode: 9cf8f...ff0 Jeg var gift i 18 år og vi fikk orgasme samtidig så ofte som vi ønsket for vi kjente hverandre så innmari godt. Ikke alle ganger vil man komme samtidig, men de fleste gangene kom vi samtidig. Men jeg fikk lett orgasme gjennom samleie, og etterpå fikk jeg gjerne et partre orgasmer til . Når han tok meg bakfra kom jeg ikke da, så det ble enten når han lå på meg eller jeg satt på han. Jeg vet heller ikke hvordan det er å bli slikket til orgasme, og det er jo litt kjipt da, for det høres litt gøy ut, men jeg er så ømfindtlig at det rett og slett gjør vondt ganske raskt, men så er det vel derfor jeg ellers får så lett orgasmer, så man kan vel kanskje ikke få alt her i livet. Men jeg er enig med deg i at å hoppe av i svingen ikke er spesielt tilfredsstillende sammenlignet med å komme samtidig, og har man det som fremgangsmåte går en glipp av mye. Også på det følelsesmessige planet. Anonymkode: 7b98e...5b0 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #12 Skrevet 9. oktober 2017 I fast forhold skjer det stort sett hver dag. Sjeldnere med ONS osv. Anonymkode: 46df2...16d 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #13 Skrevet 9. oktober 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det hender kanskje en av tre ganger mellom mannen og meg, men jeg er en av de relativt få kvinner som får orgasme fra samleie, og jeg får orgasme veldig lett også, så jeg får ofte en fem stykker når vi har sex, og det øker jo oddsen. Anonymkode: 0cf33...ea0 Du skriver relativt få kvinner får orgasme fra samleie. Er det virkelig så få? Anonymkode: 7b98e...5b0
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #14 Skrevet 9. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du skriver relativt få kvinner får orgasme fra samleie. Er det virkelig så få? Anonymkode: 7b98e...5b0 Min erfaring (datagrunnlaget er naturligvis begrenset) er at det er mange kvinner som får orgasme ved PIV-samleie. Det repeteres i øst og vest her på KG at kvinner alltid trenger annen stimuli. Er årsaken at det er noen toneangivende kvinner her inne som «farger» den generelle oppfatningen? M53 Anonymkode: 8443d...e83 1
stan Skrevet 9. oktober 2017 #15 Skrevet 9. oktober 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring (datagrunnlaget er naturligvis begrenset) er at det er mange kvinner som får orgasme ved PIV-samleie. Det repeteres i øst og vest her på KG at kvinner alltid trenger annen stimuli. Er årsaken at det er noen toneangivende kvinner her inne som «farger» den generelle oppfatningen? M53 Anonymkode: 8443d...e83 Det er jo gjort undersøkelser rundt dette og at et mindretall kvinner kommer av bare samleie alene. Men det jeg tenker at undersøkelsene kanskje glemmer er at de færreste bare har samleie. De fleste gjør da vel en hel rekke forskjellige ting under helt normal sex. Så selv når begge kommer, så har det gjerne skjedd masse stimulerende før de kommer så langt. 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #16 Skrevet 9. oktober 2017 Så godt som hver gang med mannen min, vært sammen i 10 år. Det som skjer er at han kjenne at jeg begynner orgasmen (skjeden strammes) og da klarer ikke han holde igjen. Dermed kommer vi samtidig. Anonymkode: a80f6...649 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #17 Skrevet 9. oktober 2017 12 minutter siden, stan skrev: Det er jo gjort undersøkelser rundt dette og at et mindretall kvinner kommer av bare samleie alene. Men det jeg tenker at undersøkelsene kanskje glemmer er at de færreste bare har samleie. De fleste gjør da vel en hel rekke forskjellige ting under helt normal sex. Så selv når begge kommer, så har det gjerne skjedd masse stimulerende før de kommer så langt. Tja. Ikke helt i overensstemmelse med mine (begrensede) erfaringer, men... M53 Anonymkode: 8443d...e83
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #18 Skrevet 9. oktober 2017 3 timer siden, stan skrev: Det er jo gjort undersøkelser rundt dette og at et mindretall kvinner kommer av bare samleie alene. Men det jeg tenker at undersøkelsene kanskje glemmer er at de færreste bare har samleie. De fleste gjør da vel en hel rekke forskjellige ting under helt normal sex. Så selv når begge kommer, så har det gjerne skjedd masse stimulerende før de kommer så langt. Ja, en kan hatt en orgasme tidligere slik at den neste "følger på" (gjerne for dama i så fall), eller at en er på "nippet" slik at samleie blir den siste klossen på verket og en får orgasme. En annen ting er at endel samleiestillinger også stimulerer klitoris slik at en kommer av "begge deler". Jeg kommer ofte samtidig med mannen min, og ofte har jeg kommet før ham slik at jeg egentlig bare "fortsetter" på forrige orgasme. Men vi driver ikke bare med samleiegreier, vi gjør mye forskjellig og nyter hverandre på ulike måter, for eksempel er det nesten alltid oralsex involvert. Vi gjør også lett bdsm sammen, slik at jeg tenner like mye på makt-biten som selve samleiet. Anonymkode: 54ce3...ad0 1
stan Skrevet 9. oktober 2017 #19 Skrevet 9. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, en kan hatt en orgasme tidligere slik at den neste "følger på" (gjerne for dama i så fall), eller at en er på "nippet" slik at samleie blir den siste klossen på verket og en får orgasme. En annen ting er at endel samleiestillinger også stimulerer klitoris slik at en kommer av "begge deler". Jeg kommer ofte samtidig med mannen min, og ofte har jeg kommet før ham slik at jeg egentlig bare "fortsetter" på forrige orgasme. Men vi driver ikke bare med samleiegreier, vi gjør mye forskjellig og nyter hverandre på ulike måter, for eksempel er det nesten alltid oralsex involvert. Vi gjør også lett bdsm sammen, slik at jeg tenner like mye på makt-biten som selve samleiet. Anonymkode: 54ce3...ad0 Det du beskriver stemmer godt for oss også. Vi stimulerer hverandre på ulike måter. Begge opplever orgasmene vi får ved samleie som de beste. Så når vi begge er nærme nok vi avslutter med samleie. Ofte får hun en rekke orgasmer. Men alt dette skjer jo med mange varianter. Det som er litt spennende er at den beste sexen kommer ofte helt uventet.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #20 Skrevet 9. oktober 2017 Skjer ca en av femten ganger . Er en fin opplevelse ja Men by the way så bør du vite at å hoppe av i svingen ikke beskytter mot kjønnssykdommer. Anonymkode: c347e...df5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå