Gjest NotNaomi Skrevet 11. oktober 2017 #21 Del Skrevet 11. oktober 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: 17 år og sitter på pub? Åpenlyst inntak av ulovlige stoffer? Mor som gir barnet sitt stoff? Altså..... Gjør deg litt mer flid før du skriver en historie takk.... Anonymkode: 808fc...705 Det skjer altså. Jeg har selv sett det selv om det var hasj da :-( og du ser flere her vet om. Så tro det eller ei,men sånt skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #22 Del Skrevet 11. oktober 2017 I dette tilfellet synes jeg faktisk du har rett, ja plikt til å «Sladre» Anonymkode: 30dc6...3e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 11. oktober 2017 #23 Del Skrevet 11. oktober 2017 Åpenlyst på en pub? og dere kom inn som 17 åringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mass Skrevet 11. oktober 2017 #24 Del Skrevet 11. oktober 2017 Viss dette er en reell situasjon så hadde jeg helt klart tatt det opp med voksne mennesker som lærer, helsesøster, skolerådgiver for å få råd eller få hjulene til å rulle. Personlig holder jeg stor avstand til mennesker som ruser seg. Jeg vil ikke ha dem eller det i mitt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå