Gå til innhold

Til dere damer som ikke barberer underlivet.

Fremhevede innlegg

Gjest Tungsinn
Skrevet

Glømte å sitere, men den var selvfølgelig ment til deg over, (som spør så dumt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Tungsinn skrev:

Ræss er rasshullet, -ræva. Du vet vel hva det er? Innimellom rumpesprekken, trenger du at jeg beskriver det nærmere? Flere detaljer kanskje?

Det er ikke lov å skrive dialekt på forumet. Eller trenger DU å få bedre beskrivelse av den regelen? 

Anonymkode: 30462...834

• Liker 3
Gjest Tungsinn
Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke lov å skrive dialekt på forumet. Eller trenger DU å få bedre beskrivelse av den regelen? 

Det visste jeg ikke. Men takk for at du skrev denne som anonym til meg da. 

Det er forresten ikke dialekt, det er sleng

Endret av Tungsinn
Skrevet
11 minutter siden, Tungsinn skrev:

Ræss er rasshullet, -ræva. Du vet vel hva det er? Innimellom rumpesprekken, trenger du at jeg beskriver det nærmere? Flere detaljer kanskje?

Ja

Skrevet
5 minutter siden, Tungsinn skrev:

Det visste jeg ikke. Men takk for at du skrev denne som anonym til meg da. 

Åh skal du bli fornærmet over at noen skriver som anonym? Det er nå strengt talt lov da så :) 

• Liker 1
Gjest Tungsinn
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åh skal du bli fornærmet over at noen skriver som anonym? Det er nå strengt talt lov da så :) 

Nei, er ikke fornærmet. Bare sier det jeg mener. Har ikke tenkt til å diskutere dette med deg. 

Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

På grunn av at jeg ble lært opp til å fjerne alt, har jeg aldri turt å latt være å barbere. Jeg har aldri vist meg med hår for noen menn. Jeg er redd de ville syns det var ekkelt. Dette har ikke noe med dårlig selvtillit å gjøre. Jeg har bare ikke prøvd å være hårete. Kvinne 30.

Anonymkode: 47d8e...d0f

Triste greier. Nå har jeg ingen statistikk over menn generelt, men jeg vil tro at en ganske stor andel menn over 30 har null problemer med hår der nede.

Prøv det. Prøv å kjempe mot trangen til å barbere deg.

Jeg har ingen problemer med hår der nede, og kommer vel ikke på så mange kamerater som har det heller. Tvert imot liker jeg bedre at det er noe enn at det er helt glatt. Det er naturligvis en fordel at det er pent frisert, da. Og ikke helt ute av kontroll.

Endret av jabx
  • Liker 1
Gjest Tungsinn
Skrevet
3 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Ja

Jeg fikk fram det jeg mente ganske bra, så er fornøyd der. Du får heller lese det igjen eller spørre noen andre om hva det betyr. Ikke siter meg mer om dette.

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

På grunn av at jeg ble lært opp til å fjerne alt, har jeg aldri turt å latt være å barbere. Jeg har aldri vist meg med hår for noen menn. Jeg er redd de ville syns det var ekkelt. Dette har ikke noe med dårlig selvtillit å gjøre. Jeg har bare ikke prøvd å være hårete. Kvinne 30.

Anonymkode: 47d8e...d0f

Om dette får deg til å slappe av så kan jeg si at ingen av de mennene jeg har hatt sex med har hatt noe imot et hårete underliv. Ingen av de :) De har alle hatt preferanser, men jeg har aldri fått beskjed om at det er ekkelt. Og ingen av de har ytret et ønske om at det skal være helt glatt. Så etter min erfaring har det ikke vært et problem for 100% av mine sexpartnere :P 

Anonymkode: 567bf...b96

Skrevet

Jeg har alltid barbert meg helt glatt, gjennom hele livet mitt. Er 22 år og det har alltid vært en uskreven lov i mitt miljø at musen skal være glattbarbert. Begynner faktisk å bli ganske lei det og etter å ha lest denne tråden så har jeg faktisk lyst på litt hår der nede. Tusen takk for at dere har åpnet øynene mine, damer! Jeg bestemmer over underlivet mitt og å ha hår der nede virker bare som en fordel faktisk. :) 

Anonymkode: 93891...c39

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid barbert meg helt glatt, gjennom hele livet mitt. Er 22 år og det har alltid vært en uskreven lov i mitt miljø at musen skal være glattbarbert. Begynner faktisk å bli ganske lei det og etter å ha lest denne tråden så har jeg faktisk lyst på litt hår der nede. Tusen takk for at dere har åpnet øynene mine, damer! Jeg bestemmer over underlivet mitt og å ha hår der nede virker bare som en fordel faktisk. :) 

Anonymkode: 93891...c39

Blir sikkert uvant i starten, men etter hvert vil underlivet ditt takke deg

Skrevet
1 time siden, Tungsinn skrev:

Jeg fikk fram det jeg mente ganske bra, så er fornøyd der. Du får heller lese det igjen eller spørre noen andre om hva det betyr. Ikke siter meg mer om dette.

Ok, ja, du er dyktig.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan takler dere det? Er jo helt forferdelig stygt og irriterende. 

Anonymkode: 5261d...872

Så lenge du friserer underlivet ditt slik du ønsker kan du vel bare drite langt i hvordan andre steller sitt??   Hva er problemet sånn egentlig?

Skrevet

Myyye finere med et underliv av vakkert, mykt hår, gjerne full busk, enn ei ribba høns!

Anonymkode: 43d57...05e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...