Gå til innhold

Til dere damer som ikke barberer underlivet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan takler dere det? Er jo helt forferdelig stygt og irriterende. 

Anonymkode: 5261d...872

Videoannonse
Annonse
Gjest Walkingdead
Skrevet

Lar bare være å ligge med sånne som deg.

Skrevet

Er dette tråd nr 234 eller 235 om dette temaet? Jeg har kommet litt ut av tellingen...

• Liker 13
Skrevet

Jeg foretrekker jo lite hår framfor mye hår, men bryr meg ikke veldig. 

Av og til tror jeg vi menn bør reflektere litt over at jenter ikke nødvendigvis har som mening i livet sitt å dedikere seg til å være mest mulig tennende for menn. Det er deiligere med lite undertøy enn Sloggi, men mange kan synes Sloggi er komfortabelt. Det må da være greit?

• Liker 18
Skrevet
9 minutes ago, AnonymBruker said:

Irriterende?

Anonymkode: c3b7b...f96

• Liker 6
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stygt? Er det kun hår i underlivet som er stygt, eller hår generelt?  Håret i underlivet stusses og holdes ryddig. Men det har en funksjon. Med hår er det mindre fuktighet. Det ser penere ut enn om det er helt glatt. Det har også en erotisk funksjon. Det føles godt å bli strøket over hårene. Det har aldri vært irriterende. Det som har vært irriterende er de gangene jeg har fjernet alt håret i underlivet. Da blir det sårt, fort klamt og det lukter mer. Det klør når det begynner å vokse ut igjen. 

Anonymkode: 57ec3...c35

• Liker 20
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stygt? Er det kun hår i underlivet som er stygt, eller hår generelt?  Håret i underlivet stusses og holdes ryddig. Men det har en funksjon. Med hår er det mindre fuktighet. Det ser penere ut enn om det er helt glatt. Det har også en erotisk funksjon. Det føles godt å bli strøket over hårene. Det har aldri vært irriterende. Det som har vært irriterende er de gangene jeg har fjernet alt håret i underlivet. Da blir det sårt, fort klamt og det lukter mer. Det klør når det begynner å vokse ut igjen. 

Anonymkode: 57ec3...c35

Ja, er tydeligvis noen som ikke vet bedre.

• Liker 1
Skrevet

Nå er kroppen laget slik og hårene er der av en grunn

• Liker 8
Skrevet

På grunn av at jeg ble lært opp til å fjerne alt, har jeg aldri turt å latt være å barbere. Jeg har aldri vist meg med hår for noen menn. Jeg er redd de ville syns det var ekkelt. Dette har ikke noe med dårlig selvtillit å gjøre. Jeg har bare ikke prøvd å være hårete. Kvinne 30.

Anonymkode: 47d8e...d0f

Skrevet

De gangene jeg har forøkt å barbere, selv bare delvis, har jeg fått sopp i løpet av tre dager. Hårene er der av en grunn. Jeg stusser det, riktignok, men barbering er utelukket. 

Anonymkode: a1156...3b9

• Liker 6
Skrevet

Hver eneste, ENESTE gang jeg barberer meg får jeg en super-duper heftig soppinfeksjon som resulterer i ekstrem kløe og svie som ikke går over før håret begynner å komme ut igjen. Så jeg driter egentlig i hvordan det ser ut. Spurte kjæresten min også hva han ville og han svarte HÅR nærmest på rappen. Heller hår enn sur, grinete, fortvilet kjæreste og null sex. 

Men det at jeg ikke barberer betyr jo ikke full busk da. Trimmer det med saks hver uke, så det er aldri mer enn kanskje 0,5 cm langt.

Anonymkode: 009af...95f

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget med denne tråden egentlig?

• Liker 5
Skrevet

Det ser verre ut med nupper og ingrodde hår. Soppinfeksjoner er heller ikke noe særlig, i hvert fall ikke for sexlivet. Dessuten blir det utrolig klamt og ekkelt, kjenner absolutt all utfloden som kommer ut:kvalm: 

Forferdelig stygt er det ikke, synes det får meg til å se mer kvinnelig ut. 

Anonymkode: 09466...c7c

• Liker 8
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg riktig så lekker og mannen er helt enig. Han sier ikke neitakk til å få tafse og kose seg med mitt hårete underliv :) Irriterende er det på ingen måte, faktisk er det både behagelig og fullstendig ikke-irriterende. Tiden etter glattbarbering er derimot forferdelig irriterende da det blir mye kløe, svie og inngrodde hår til tross for riktig teknikk og etterbehandling.

Og så er det forferdelig irriterende at hårene gror så jævlig fort ut igjen så man må vedlikeholde glattbarbert underliv daglig. Det gidder jeg ikke. Ergo velger jeg det minst irriterende alternativet.

Anonymkode: 7e912...65b

• Liker 9
Skrevet

Hår er vakkert. :) 

Anonymkode: 736a7...783

• Liker 4
Skrevet

Hver gang jeg barberer meg helt glatt får jeg betennelse i en kjertel (på samme sted hver gang). Når jeg bare stusser føler jeg meg mer kvinnelig, trenger ikke å se ut som ei 10 år gammel jente. Hårene hindrer det i å bli så himla klamt i tilleg til at det klør noe så inn i h****te når det vokser ut igjen. Godt samboer er så voksen at han driter i det. Full busk, glattbarbert, spiller ingen rolle for han. Samme med hår på leggene, jeg barberer meg ikke om vinteren med mindre jeg veit at folk kan se leggene mine (som er aldri siden jeg hater å bruke kjole om vinteren). 

Anonymkode: 30462...834

• Liker 5
Gjest Tungsinn
Skrevet

Hvorfor er dette et spm? Mannfolk har en stor busk som stikker ut av rævva og dette blir ikke snakket om? Fordi det er liksom mannlig å ha en skau med ræsshår stikkende ut av ræssen. 

Dessuten så er disse ræsshårene og underlivshår HELT naturlig , Helt naturlig å ha hår i ræssen eller der foran, ikke sant? 

Høvelen fantes ikke før, husk på det. 

Skrevet
15 minutter siden, Tungsinn skrev:

Hvorfor er dette et spm? Mannfolk har en stor busk som stikker ut av rævva og dette blir ikke snakket om? Fordi det er liksom mannlig å ha en skau med ræsshår stikkende ut av ræssen. 

Dessuten så er disse ræsshårene og underlivshår HELT naturlig , Helt naturlig å ha hår i ræssen eller der foran, ikke sant? 

Høvelen fantes ikke før, husk på det. 

Ræss?

• Liker 2
Gjest Tungsinn
Skrevet

Ræss er rasshullet, -ræva. Du vet vel hva det er? Innimellom rumpesprekken, trenger du at jeg beskriver det nærmere? Flere detaljer kanskje?

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep

sofie777, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...